Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Toinen ulottuvuus

GoT: Kelvollisen lumipallon tekemiseen tarvitaan kaksi kättä (K-11, Jaime/Brienne)

<< < (2/2)

Vuorna:
Päivää! Eksyin taas yön pimeinä tunteina lukemaan Braime-ficcejä, ja sitten muistelin että sulta olisi ystävänpäivänä ilmestynyt ficci sillä parituksella. Säntäsin sitten etsimään tätä ja ilokseni huomasin, ettei mun muisti ollutkaan pettänyt! Ihanaa että tän löysin, tällä on nimittäin hurjan viihdyttävä nimi ja kaikkiaan tää oli tosi hienoa luettavaa.

Canon kohteli näitä kahta loppujen lopuksi niin karmeasti, että tämmöiset tekstit ovat enemmänkin kuin tarpeellisia. Jaime kinastelemassa lumipallosta pohjoistytön kanssa oli tosi sympaattista, ja kyseinen tyttö oli ihan älyttömän hyvä sivuhahmo tähän! Kivasti olit onnistunut saavuttamaan semmoisen tietynlaisen lapsenomaisuuden hänessä, ja Jaimen kommentit olivat aivan taattua Jaimea. Muutenkin Jaime on tässä tosi onnistunut, siitä ilahduin aivan erityisesti. Tässä tekstissä tapahtui kivasti kaikkea, ensin tuollaista kinastelua lapsen kanssa, sitten vähän vakavampaa keskustelua, sitten uskomattoman hienoa romanttisuutta ja lopuksi vielä Tyrion <3


--- Lainaus ---”Minä olen ihan helvetin rakastunut sinuun”, Brienne keskeytti ja Jaime jäi sanattomaksi.
--- Lainaus päättyy ---
Tiiätkö kun joskus tietyt repliikit saavat aikaan sellaisen tosi vahvan tunnereaktion? Tää oli nyt semmoinen! Jotenkin eksplisiittiset rakkaudentunnustukset vaan toimivat, ja oli myös upeaa, että juuri Brienne sen sanoi ääneen. Ja vielä voimasanan kanssa! Ja totta kai Jaime jää sanattomaksi!

Ai että, tämä oli just sellainen teksti, joita rakastan lukea tästä parituksesta. Vähän draamaa joukossa, mutta isoimpana elementtinä kuitenkin se, miten paljon tää kaksikko toisiaan rakastaakaan. Tuo kohta, jossa Jaime pohtii Briennen kauneutta oli ihan älyttömän hieno, tykkään aina ihan tosi paljon kun kyseistä pohdintaa ficeistä löytyy. Tässä oli kaikki elementit kohdillaan, ja kaiken kruunasi kyllä vielä tuo Tyrionin ilmestyminen paikalle. Osaat kirjoittaa näitä hahmoja todella taidokkaasti, siitä iso hatunnosto! Kiitos paljon tämän kirjoittamisesta, ilostutit päivääni oikein paljon ja tähän tulen varmasti palaamaan tulevaisuudessakin!

Crys:
Ah, olipas söpö! Pientä romanssia angstinhöysteellä mutta onnellinen loppu :)) Sun teksteillä on aina niin mahteja otsikkoja ja tää kuuluu ehdottomasti siihen joukkoon :D Ja ihana tuo että Brienne on tavallaan Jaimen oikea käsi :))Tyrionkin pääsi vilahtamaan! tää on se kohtaus joka me oitais ansaittu mutta jota sarjan käsikirjottajat ei jaksanut tehdä (en oo katkera ehen). Ihanaa että tämä tuli vastaan, tykkäsin!

-Crys

Kineza7:
Pakko kommentoida tähän!

Mainittakoon, että olen Game of Thronesia katsonut 5 vuotta sitten viimeksi?
No kuitenkin, 4. kausi oli se, mihin jäin, joten aikaa on enemmänkin. Mihin se oikein menee?

Jaimen ja Briennen muistan jollain tavalla, joten tätä oli oikeastaan kivakin lukea. Muistan, että mulla on ollut viharakkaussuhde Jaimea kohtaan (ei varmaan yllätä), mutta Briennestä oon tykännyt sen takia, kun se on niin vahva naishahmo.

Oikein mukava pätkä, kiitos tästä!

carrowfan:
En tunnusta,että luin tämän ja pidin tästä, mutta onhan tämä nyt söpö. Vaikka en itse pystyisikään kirjoittajana leikkaamaan hahmolta raajaa irti, on ihailtavaa lukea jonkun toisen kirjoittamasta hahmosta jossa näkyy enemmän tai vähemmän luonnollisesti nämä yksikätisyyden harmipuolet. Vaikka Jaime voikin käyttää toista raajaa kilpenään, pikkutarkkuutta vaativat sormityöt ovat hänelle yksi iso punainen vaate, kuten myöskin niiden lumipallojen teko. Kiitos, tätä oli mukava lukea.

Rowena:
Kiitos paljon teidän ihanista kommenteista <3!

Vuorna, yön pimeinä tunteina on ihan parasta lukea Braime-ficcejä :D. (Mulle saa vinkata, jos enkku-puolella tulee vastaan jotain ihan huikeaa.)

Ihana kuulla, että pidit tästä tekstistä noin paljon! Ja huomasin, että oot laittanut mun nimen kommenttiarpajaisiin, kiitos siitä <3. Ilahduin kovasti nimeni nähdessäni!

Crys, mä rakastan otsikkojen keksimistä, kiva, jos se välittyy :D. Mäkin oon niin katkera siitä, miten Jaimen ja Briennen tarina päätettiin sarjassa ratkaista. Toivottavasti kirja tulee tarjoamaan vähän erilaisen lopun!

Kineza7, kiva, että tää teksti innosti sua lukemaan ja kommentoimaan, vaikka sarjan katsomisesta onkin jo aikaa. Brienne on kyllä upeasti näytelty ja kirjoitettu hahmo!

Carrowfan, ihanaa, että pidit tästä! Jaimen yksikätisyys on semmonen teema, mistä on musta tosi mielenkiintoista kirjoittaa. Oon tosi iloinen, ku oot löytänyt nämä mun GoT-ficit.


Kiitos vielä kaikille! Lämmintä kesää <3!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta