Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Rinnakkaistodellisuus

DMMd: いいよ | iiyo potenssiin kolme | Koujaku/Aoba | S | triplaraapale

(1/1)

elektrik bones:
Ficin nimi: いいよ | iiyo potenssiin kolme
Ikäsuositus: Sallittu

Fandom: DRAMAtical Murder
Paritus: Koujaku/Aoba

Tyylilaji: fluff, triplaraapale
Yhteenveto: Kaksi kertaa, kun se oli Aoba. Viimeisellä kerralla se oli Koujaku.


A/N: Tosiaan juu, mulla oli vähän vaikeuksia keksiä Koujakun ja Aoban kohdalla hyvää ideaa, koska jotenkin Koujakun reittiin ei oikein ollut lisäämisiä. Joten no, ottakaa tästä päivittäistä elämää näiden kahden typeryksen elämästä. Ja tietenkin, iiyo.
Haasteeseen: Se oikea ja sen haaremi


いいよ

Aoba makasi silkkilakanoissa, puoliksi Koujakun sylissä, Koujakun käsi hänen hiuksissaan, Koujakun huoneen vieno tuoksu hänen nenässään. Hän ei voinut olla hymyilemättä. Kuukausi sitten hän ei olisi edes kehdannut ajatella kokevansa mitään tälläistä Koujakun kanssa. Aoba hymähti tyytyväisenä, sulki silmänsä.

”Mitä?” Koujaku kysyi hämmentyneenä, rikkoen hiljaisuuden. Aoba punastui, ei hän voisi kertoa Koujakulle, se olisi... outoa. Aoba pudisti päätään ja naurahti.
”Ei mitään, Koujaku.”

Koujaku näytti hetken ajan siltä, että ei uskoisi, mutta luotti Aoban hymyyn. Hän vei kätensä Aoban poskelle ja suuteli tätä nopeasti, vaan erkani teostaan nolostuneena. Aoba naurahti.
”Ei se mitään, senkin virtahepo. Enkö sanonut sinulle jo aiemmin?”


Viikkoja oli jo kulunut siitä, kun Koujaku oli paljastanut tunteensa Aoballe. Jos hän oli rehellinen itselleen, hän ei ollut odottanut sellaista reaktiota, jonka oli saanut. Hymy nousi hänen huulilleen jo ajatuksesta, ja Koujaku kuuli heleän naurahduksen vierestään.
”Ajatteletko minua, vai miksi noin hymyilet?”
Koujaku punastui. Mitä hänen kuului vastata, ei hän voinut-.
Muut naiset ympärillä kikattivat. Muutama ”minua hän ajattelee, ei sinua”-huudahdusta kuului välistä. Koujaku raapi niskaansa.
”Noh, noh, neidit, tietenkin ajattelen teitä kaikkia”, Koujaku sanoi hymyillen. Sivusilmällä hän näki kuinka ei kaukanakaan horisontissa häämöttävä sininen hiuspehko jäätyi paikalleen.
”A-aoba?”

Aoba sulki silmänsä.
”Ei se mitään”

Mutta Koujaku ei uskonut.


Kun Koujaku tuli viimein kotiin, Aoba istui ikkunalaudalla mietteliään näköisenä.
”Aoba?”, Koujaku kysyi hermostuneena, hänen kätensä hikosivat ja hänen rinnassaan paleli.
 Aoba nosti katseensa, mutta ei sanonut sanaakaan. Koujaku nielasi raskaasti.
”Minä-” Koujaku aloitti, mutta Aoba katkaisi hänen puheenpartensa tuhahduksella.
”Enkö jo sanonut ettei sillä ole väliä!” Aoba tiuskaisi nopeasti, mutta katsoi sekunnissa Koujakua paniikissa.
”A-anteeksi! M-minä vain”, hän sönkötti nolona. Koujaku raapi niskaansa.
”Ei, Aoba, sillä oli väliä”, Koujaku sanoi pehmeästi. Aoba tuijotti vanhempaa miestä edessään hämmentyneenä.
”Aoba. Olen pahoillani”; Koujaku aloitti; ”jos haluat, että kerron heille, minä kerron.”
”Mutta-”
”Ei se mitään, Aoba, minä haluan, että kaikki tietävät.”


A/N2: Tosiaan, otin nyt vapauden suomentaa tuon iiyon ”ei se mitään” fraasiin, koska ”se on ihan okei” ei nyt kuulostanut tarpeeksi hyvältä vaihtoehdolta. ^^ toivottavasti ei häirinnyt tämä asia.

Kaapo:
iiyo. iiyo. iiyo.

KouAo nyt vain on... en löydä sanoja, en vieläkään tiedä pidänkö KouAosta, vaikka Kou itsessään on pusipusikurnau (i'm minkou trash tho). Mutta NO, en ole koskaan ollut suuri bff to bf -kuvion fani ja KouAo on juurikin sitä. No mutta anygays.

Naurahdin silkkilakanoille, but what would you except from that nosebleeding asshole anyway. Kurnau koska hippo. Ja voi että noita kiusallisia kilpikonnia, en kestä. :-----D se on oikeasti vain liian hankalaa miulle kun kumpikin on silleen "öh uh okei en tiedä mitään um tykkään siusta kai? en tiedä MITÄ TEET APUA ai okei pussaillaan sitten eikun MITÄ???". :c

TOINEN SITTEN, iskit jonnekin siihen pieneen osaa miuta, joka pienesti shippaa noita idiootteja ja oijoi. Kou/naiset on paha paritus, koska se sattuu Aobaan ja Aobaa ei saa kiusia :c Kou you manwhore. Ei mun OIKEASTI yök miten oikein löysit miusta vahingossa jonkin palan, joka pitää KouAosta? En tajua. Well done, my dear friend, well done.

Plus out 'n' loud!Kou on aika ihana. c: Tosin voisin kuvitella, että se oisi oikeasti sillein sateenkaarilipun kanssa et i got laid by the cutest guy in the neighborhood (tbh luulen että se teki näin jo siinä kohtaa kun se naiskeli Mizukia, koska OH WELL, MizuKou on miulle niin canon, että oksat pois i mean look at them).

Miiiiau, pidin tästä (näistä?) ja voi voi siun Koujaku on aika IC tbh. Tai siis. Ihan yhtä awkward ja idiootti ko canonissakin. Jotenkin tuli aika paljon myös mieleen anime!Kou, mikä on hassua, koska anime!Kou oli niin mukahetero (tosin köh se hengaili aina Mizun kanssa koska old manboyfriendsss). Mutta pidin tästä. c: Pusi.

- Kaapo

elektrik bones:

--- Lainaus ---iiyo. iiyo. iiyo.
--- Lainaus päättyy ---
iiyo

Kaapo IIk kommentti *piiloutuu* ei vaan joo hmm. Hei o/
Täytyy sanoa nyt ihan ensimmäiseksi, että olin suht pelokas ja yllättynyt, kun huomasin että olit lukenut & kommentoinut tätä. Kiljaisin ja menin sängyn alle piilon, Koska iih, voih, et edes pidä kovinkaan KouAosta ja silti luit ja?? Ja ko kommentoit niin pelästyin, että nyt se oli kauhea pettymys ja yhyy. Mutta ei näemmä. No, se on kiva kuulla ja iip. Jöö.

No siis mitä oikein voi odottaa kimonoon pukeutuvalta hc naistenmieheltä kuin silkkilakanoita, ja no ne näytti silkkilakanoilta siinä pelissä ja yy. En todistele silkkilakanoiden relevanttiutta, koska Koujaku tekee sen ihan itse. Hihi. JA TIETENKIN HIPPO, mun oli pakko saada se mukaan, koska mulle tuli paha mieli, että Aoba ei ole tarpeeksi Aoba jos se ei sano hippo. Hipot kunniaan

Ja hm. Täytyy sanoa, että Aoba ja Koujaku kyllä on niin kiusallisia kilpikonnia, etten edes tiedä. Ja no, ehkä se onkin se suurin syy miksi niistä tykkään. Tbh että oikeasti niitä shippaan vaan sillai, että ne ei ole yhdessä, vaan Aoba on yhdessä Noizin kanssa ja Koujakulla on paha mieli ja se vihaa Noizia ja sitten lohduttautuu Mizukin sylissä heheheheheheehehheheehehheeeheh. Okei sadisti-minä katoaa nyt varjoihin. Ja hm, no. Yritin saada tähän just tuollaista vähän awkwardia menoa, että mitä pitää tehdä ja iik punastuvia aoboita ja nenäverenvuoto koujakuita. (Kuita. Koujakuu. Hitto ko en ole syntynyt koujakuussa.)
ILMESIESti onnistuin


--- Lainaus ---Ei mun OIKEASTI yök miten oikein löysit miusta vahingossa jonkin palan, joka pitää KouAosta? En tajua. Well done, my dear friend, well done.
--- Lainaus päättyy ---
mitmitmit


--- Lainaus ---Tosin voisin kuvitella, että se oisi oikeasti sillein sateenkaarilipun kanssa et i got laid by the cutest guy in the neighborhood
--- Lainaus päättyy ---
Aoban sateenkaarilippua selkeästi lainasi. (pst KouMizu purr)


--- Lainaus ---ja voi voi siun Koujaku on aika IC tbh. Tai siis. Ihan yhtä awkward ja idiootti ko canonissakin. Jotenkin tuli aika paljon myös mieleen anime!Kou, mikä on hassua, koska anime!Kou oli niin mukahetero
--- Lainaus päättyy ---
Yyy, itken täällä koska mun mielestä Koujaku oli ylivaikea kirjoittaa kun se on sellainen hippo (eikö virtahevoilla ole muuten se lintu aina siinä vieressä >:0 tai ko eikö ne elä sellai symbioosissa o:: niinko tämä >:0000 taisin löytää dmmd'stä jotain syvällistä mitä edes kek.) JA SIIS AAAA jesjesjesjes sain animun tähän vedettyä mukaan, Mua harmittaa kyllä ko tiiäkkö, animessa ne hahmot on vähän erilaisia ja se on kurjaa ko sitten tulee sellai olo, että ne kummankin haluaisi siihen ficciin mutta ei halua että hahmosta tulee OoC. Ja no en halunnut sitten mennä pelkällä peli!Koujakulla, koska harmittavan vähä DMMd fandomissa oikeasti on pelannut sitä. Ne on vaan katsonut animen. Mutta joo, kiva että Koujaku sai vähän animua itseensä. (heh, otaku-Koujaku. Haluan siitä ficin. Kelaa nyt sellai Koujaku joka ei tee yhtään mitään muuta kuin katsoo kotona jotain tosi moe-animua ja potee anemiaa sen vuoksi, että nokka valuu verta koko ajan :DDDD)

JOoh. ANYWAY kiva kuulla, että pidit ja <3 puspusi kiitos kommentista sinä ihanuus c: hihi

Verinen Paronitar:
En ole kovin hyvin perillä fandomista, mutta koska ilahduttaa vähemmän ficattujen fandomien näkyminen tällä osastolla, täytyi ehdottomasti tulla vilkaisemaan! Lisäksi senkin vähän, mitä DMMd:stä tiedän, tiedän lähinnä sen takia, että Koujaku on niin nams...  :D Suhtaudun tosi nihkeästi ei-suomenkielisiin sanoihin suomenkielisessä tekstissä, joten otsikko ei oikein napannut, ja itse ficissä sitten pidinkin siitä, että termi oli suomennettu.


--- Lainaus ---”Noh, noh, neidit, tietenkin ajattelen teitä kaikkia”, Koujaku sanoi hymyillen.
--- Lainaus päättyy ---

Niinpä niin. Naistenmies, joka sitten ryhtyykin suhteeseen jäbän kanssa on sellainen aihe, josta tulee helposti kaameeta ihkumössöä tai vaihtoehtoisesti surullista kamaa, mutta tässä oli musta pysytty mukavasti sellaisella kultaisella keskitiellä. Tää lyhyistä hetkistä koostuva rakenne oli mulle mieleen, ja vaikka tekstiä olikin sinänsä tosi vähän, tässä oli kaikki olennainen.

Tykkäilin ihan erityisesti tuosta tokasta pätkästä, koska siinä pelailtiin kivasti hiljaisuuksilla sekä sillä, mitä ei sanota. Mitä ei tarvitsekaan sanoa. Aoba oot niin hirvee kynnysrätti että pliis Repeilin kans ekan pätkän silkkilakanoille, koska Koujaku. Lol. Loppu oli myös sopivan söpö, kiva että Aobakin vähän sai kiukutella.

Kiitoksia siis. (ja apua hajoilin niin paljon kommentin visiolle otaku-Kousta ikuisen nosebleedin kourissa :'''D)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta