Vapaa keskustelu > Sir Cadogan vs. Räiskeperäiset sisuliskot

Felian taidearkku || uutta 15.6.2021 (Marvelia)

<< < (2/2)

Lady Dynamite:
Hei kiva että oot laittanu näitä lisää!

Sinisävyinen "Geralt of Rivia" pisti heti silmään! Oon yllättynyt kuinka hyvin leikkaat kuvia taustoistaan (varsinkin hiukset! Perkuleen hiukset!), jopa Photoshopilla sen kanssa kamppaillaan kovasti (myös allekirjoittanut) ja se näkyy myös jäljessä. Mut sun työssä sellasta ei oikeen näy!

Pidän paljon myös tuon sinisen ja Geraltin ihonvärin yhdistelmästä tosi paljon, yleensäkin tuosta pehmeydestä mikä tässä kuvassa on ♥

Toinen suosikkini on "you appeared and i started wanting everything", pidän hirveästi, taas, näistä väreistä. Tulee mieleen sellanen vanha väriprinttijälki joka on ajan myötä ruskehtunut ja sellanen efekti on paljon mun mieleen! Plus tuo kuvan jako puoliksi, jossa yläosa on kokonainen näytönkaappaus taustoineen ja alapuolella Geralt ja Jaskier leikattuna taustastaan, missä huomio kiinnittyy heihin, mutta kevyt tekstuuri täyttää muuten tyhjän taustan, joka saa koko työn näyttämään kokonaiselta ja valmiilta!

Mielenkiintoista seurata mitä keksit seuraavaksi!

Felia:
Lady Dynamite: Oi, mahtavaa, että tykkäät! Tuohon kuvien leikkaamiseen taustasta oon käyttänyt tätä työkalua, ja se on monissa tapauksissa toiminut yllättävän hyvin. Super-laatuahan tuolla ei saa, mutta edes hieman voi helpottaa työskentelyä. :) Kiitos paljon ihanista sanoista! ♥




Tässä olisi taas muutama työ lisää. Loki-työ oli enemmänkin vain kokeilu - siihen ei ollut valmista ideaa vaan kokeilin, mikä siihen sopisi. Blind Channel-työ perustui Love of Mine -biisin sanoihin ja tunnelmaan.




<-- S ||  <-- K-11

Felia:
Pitkästä aikaa tännekin jotain. :) Nää on jo pikkusen vanhempia töitä (about kuukauden), alunperin postattu tumblriin. Tällä kertaa siis Marvelia, SamBuckya. :D Toivottavasti pidätte!




<-- S || <-- S || <-- S

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta