Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Rinnakkaistodellisuus

Hetalia, Piparin tuoksua, tonttujen juoksua S | Ruotsi/Suomi

(1/2) > >>

Harsopilvi:
Piparin tuoksua, tonttujen juoksua

Kirjoittaja: Harsopilvi
Beta: Zug
Ikäraja: S
Genre: Draama+pienenpieni ripaus fluffya
Fandom: Hetalia Axis Powers
Paritus: Ruotsi/Suomi
En omista Hetaliaa, en Suomea tahi Ruotsia enkä myöskään Joulupukkia, niistä kunnia niiden omistajille : P


Kynttilät toivat rauhallista valoaan tunnelmalliseen huoneeseen, johon takassa loimuava tuli loi lämpöään. Kauniisti koristeltu kuusi kimmelteli nurkassa ja sen juurella oli kasa värikkäästi paketoituja lahjoja. Ulkona oli jo pimeää, mutta lumi hohti valkoisenaan. Hetki oli kuin suoraan postikortista.

Suomi haroi vaaleita hiuksiaan ja laittoi punaisen tonttulakin päähänsä.

”Toivottavasti en ole unohtanut mitään”, hän sanoi ääneen ja kertasi vielä mielessään tekemänsä asiat. Sauna oli lämpiämässä ja viimeiset jouluruuat pistetty pöytään. Ikkunan takaa kurkisti pienenpieni tonttu, mutta se kipitti tiehensä yhtä nopeasti kuin oli ilmestynytkin. Tontuilla kun oli kovin kiireistä näin jouluisin, varsinkin niillä, jotka työskentelivät Korvatunturilla Joulupukin pajassa.

Tino maistoi poronmuotoista piparkakkua varmana siitä, että kaikki valmistelut oli tehty. Pohjoinen valtio jos kuka tunsi joulun salat, olihan hän itse Joulupukin kotimaa. Juhlaan liittyvät laulut soivat radiossa ja kuusi tuoksui ihanasti asunnossa. Jotakin hyvin tärkeää kuitenkin puuttui.

”Ei joulua sovi viettää yksin”, Suomi totesi ja vilkaisi kelloa, jo neljännen kerran sinä iltana. ”Hän on myöhässä. Toivottavasti mitään ei ole sattunut.”

Juuri silloin ovikello soi. Vaalea poika ryntäsi avaamaan oven Ruotsille, jonka posket punoittivat pakkasesta. Myös hänen lasinsa olivat huurussa. Pitkä mies astui sisään ja Suomi toivotti hänet lämpimästi tervetulleeksi. Berwald ei vastannut mitään, riisui vain takkinsa ja laittoi sen naulakkoon. Tino oli joulumieltä täynnä, eikä malttanut odottaa. Hän ojensi vieraalleen sievän, vaaleansinisen lahjan, jonka Ruotsi otti vastaan hitusen häkeltyneenä. Toinen sanoi iloisesti hymyillen:

”Hyvää joulua, Su-san!”

Berwaldin suupielet kääntyivät hetken harkinnan jälkeen pieneen hymyyn ja hänen silmissään saattoi havaita ilahtuneen pilkahduksen. Hän kaivoi taskustaan lahjapaketin ja antoi sen Suomelle.

”God jul.”

Lady Smoothie:
Oih, jouluficit alkaa taas ilmestyä finiin! :))

Tää oli juuri sopivaa mun tän hetkiseen mielialaan... sellasta kevyttä ja viatonta, uber sulosta ja viatonta joulutunnelmointia. Ihanasti olit kirjoittanut tän, juurikin kivaa suloista ja keveää tunnelmaa koko ajan. Ah, rakastuin.

Ja kirsikkana kakun päällä, SuFin parituksena~ Hih<3

Lainauksia en nyt ala tekemään, kun sitten joutuisin koko ficin lainaamaan... kiitos kuitenkin ihanasta joulumielen nostatuksesta! :)

-Smoo

MyrsyliuutE_96:
Hei harsopilvi ja onnea ekasta Hetaliafikistä, jollen ihan väärin katsonut :D

Tämä oli tosi hyvä, tällainen kepeä joulusöpöily. Hyvin yksinkertainen, ei minulla mitään valittamista ole. SuFiniä on paljon eikä kaikki niistä ole tietenkään kovin hyviä, mutta tämä oli. Yksinkertaisuudessaan tästä tuli vain ja ainoastaan hyvä mieli.

Pehmeä voisi hyvin kuvata tätä tekstiä. Suomi on ihana ja huolehtii kaiken täydelliseksi ja sitten Ruotsi tulee ja Aww. Kiva oikeasti lukea välillä tällaista simppeliä hyväntuulen awwittelutekstiä.♥

Kiitos tästä. Ihana että kirjoitit tämän. Kirjoitusvirheitä en kyennyt huomaamaan, joten ei niitä varmaan siellä ollutkaan:3 Ei minulla enempää tästä ole asiaa, sori kommentin laatu (L)

<3:llä

~Myrsis~

Joulutonttu:
Itse tykkään pidemmänpuolisista hetaliaficeistä, mutta tämäkin oli hyvin laadukas! Kirjoitusvirheitä en löytänyt (Mutta tosin olen itse huono löytämään niitä - niin omista kuin vieraidenkin teksteistä.. Myöhemmin kun katoin 5. lk hissan koetta, huomasin, että olin kirjoittanut "Rutsi" vaikka piti kirjoittaa "Ruotsi" :D) Mutta joulu ja hetalia yhdistettynä on aina ihanaa! Muutenkin oon ihan joulufiiliksis, ja tää lisäsi fiilistä, kiitos siitä (: Olin lukenut tämän jo aiemmin, mutta nyt vasta kommentoin, olen pahoillani :/ Anteeksi tälläinen tönkkö, lyhyt kommentti sekä etten kommentoinut aiemmin. Mutta hyvää työtä, jatka samaan malliin!  :)

Harsopilvi:
Kiitos kaikille palautteesta, ja hauskaa joulua! : )

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta