Harry Potter -ficit > Godrickin notko

Oliverin silmin (Oliver Wood, S, ficlet)

<< < (4/4)

jossujb:
Tämä oli vaan jotenkin niin mukaansatempaava! Ja hieno tulkinta rakkaudesta, rakkaudesta lajiin, eikö niin! Erittäin napakka tutkielma Oliverista tilanteessa, joka on luonteva  ja hahmonmukainen. Melkein kuin canonista itsestään, jos se olisi Oliverin näkökulmasta. Tämän takia tällaisia pieniä tekstejä on suuri ilo lukea sivuhahmoista, sillä minusta tuntui, että sain tästä jotain sellaista lisää, mikä minun omasta näkemyksestä Oliveriin puuttui.

Ihana, pahoittelen, etten osaa nyt sanoa mitään kovin lisää tähdellistä tähän.

jjb

Vendela:
Kivaa kun kommentoit tätäkin jossujb :D Eikä mitään, sanoit oikein paljon ja kommentti jo itsessään ilahduttaa aina! Mukavaa kuulla, että pidit tästä ja sivuhahmot on tosiaan siinä mielessä kivoja, että heidän kanssaan voi vähän leikitellä ja venyttää canonia :) Kiitos kommentista!

niiina:
Iso kiitos kun kommentoit minulle kommenttiarpajaisissa ja kuten siellä mainitsin, haluan ehdottomasti kiitokseksi kommentoida kaikille minulle kommentoineille takaisin. Se tekee omankin mielen paljon mukavammaksi!

Valitsin tämän, koska en ole juuri lukenut Oliverista tekstejä. Oikeastaan se ei tullut yllätyksenä, että rakkaus Oliverin silmin on ehdottomasti lentäminen ja sen tuoma vapaus. Se sopi tekstiin todella hyvin ja kirjoitat tosi taitavasti. Mielenkiintoista myös oli juoni sen suhteen, että uusi Potter sukupolvi on jo menossa sekä hakemassa huispaajaksi joukkueeseen. Hetken ensin mietin, että onko kohtaus siitä kun Harry oli nuorempi kunnes se hieman selkeni tekstin edetessä, että ei, kun tämä onkin James Potter. Toki mun piti melkein naurahtaa ääneen, kun yritin vältellä Draco/Harry tekstejä ja olit saanut heidätkin tähän mukaan. xD No, kestin ja ihan hyvinkin vielä, kun olivat vaan mainintana. ;) :D

Oliver tuntui tosi mielenkiintoiselta hahmolta ja jotenkin teki mieli lennellä hänen mukanaan taivailla!

Mutta siis, olit kuvaillut tekstissäsi tosi hyvin ja sain kokonaisuuden tästä helposti mieleeni. Tämä oli todella hyvä ja pitää varmasti kurkistaa muutama muukin teksti tästä sinun projektistasi! Ylipäätään kaikki huispaus jutut on tosi kivoja ja niistä lukisi mielellään vaikka kuinka. Oli mielenkiintoista lukea noista joukkueista sekä vähän kuka pelaa missäkin / kuka on pahin vastus yms. Kiitos tosi hurjasti tästä lukukokemuksesta! Kyllä sä osaat hyvin tämän homman!

Vendela:
Kiitos niiina kommentista se yllätti ja ilahdutti suuresti :D
Hahaa, en kyllä mitenkään malttanut pitää Harrya ja Dracoa erossa tästä ficistä, mutta ihanaa kuulla että kestit sen hienosti! Olen ylpeä sinusta :D Tässä oli tosiaan ajatus johtaa hieman harhaan sen suhteen kuka Oliverin luo oikein tuli. Oliver on kyllä mielenkiintoinen hahmo ja ehdottomasti näen hänen suurena rakkautena tuon huispauksen. Jos olisi enemmän aikaa niin olisi kivaa kirjoittaa lisääkin sekä hahmosta että itse pelistä. Mutta koska aika on rajallista, niin täytyy keskittyä olennaisiin ;) Kiitos vielä tästä ihanasta yllärikommentista!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta