Originaalit > Sanan säilä

8 134 km (Helsingistä Salt Lake Cityyn ja takaisin) | S | Slash | Janne/Roope

<< < (3/3)

Vendela:
Olenko ymmärtänyt oikein, että tämä olisi ensimmäinen teksti mitä olet näistä kahdesta kirjoittanut? Ei sillä, että asialla olisi mitään väliä mutta ajattelin vain kun olen tätä sarjaa nyt lukenut niin väkisin kiinnostaa myös se, mikä teksteistä on ollut se ensimmäinen :)

Tämän nimi on tosi hieno ja muistelen, että olen tämän joskus nähnytkin jossain ”edellisen käyntisi jälkeisissä viesteissä” tms. Itse tuskailen aina nimien kanssa ja kadehdin niitä jotka keksivät tämmöisiä hyviä ja hienoja.

Tämä oli kyllä hyvä lukea tuohon Aallonpohjan perään niin sai hieman ahdistusta liennytettyä. Toki tässäkin oli sitä kaipuuta ja surua pitkästä välimatkasta niin tämä oli kuitenkin paljon, paljon toiveikkaampi teksti. Ihanaa kun on skype ja whatsapp ja kaikki tekniikka! Ajatella jos nämä joutuisivat olemaan kirjeiden varassa.

Täytyy muuten tähän väliin sanoa, että olisi aivan mielettömän huippua lukea lisää Voitonnälkää :D Siinä tarinassa on jotain mistä tykkään tosi paljon! Tässä tekstissä siitä muistutti tuo Roopen tatuointi ja lisäksi tykkään kuin hullu puurosta yhteenpäätymistarinoista!

Pidin tosi paljon tuosta takaumasta tuolla välissä, se toimi hienosti tarinan kannalta ja muistutteli myös että mitä on tapahtunut. Vaikka siis toki lukija, kuten minä, joka on lukenut tätä sarjaa aikajärjestyksessä tietääkin edeltävät tapahtumat niin silti se ei tuntunut turhalta. Voi kun toivoisin, että olisin voinut lukea näiden kahden joulusta, se on ollut varmasti ihana viikko! Mutta onneksi on tulossa lisää lomia :)

Kiitos tästä, pidän edelleen ja aion jatkaa matkaani tämän sarjan parissa!

Vendela

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta