Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Toinen ulottuvuus

Yuri!!! on Ice: Kanadalainen iilimato (K-11, JJ & Otabek, oneshot)

<< < (2/2)

Larjus:
Kiitoksia kommenteista sekä Avaruuspiraatti että Vuorna! Otabek ja JJ on keskenään niin erilaisia hahmoja, että on hauska kirjoittaa heille tällaista "epäystävyyttä", jossa JJ haluaisi mielellään kaveerata (ihan kaikkien kanssa), ja Otabekia ei kiinnosta hevonvittuakaan :D Mitään muuta en edes heidän välilleen kuvitella, kuten Maille kirjoitetussa kommentissa höpötinkin :D Paritus näiden välille olis ihan vihoviimeinen juttu, sitä päivää ei nähdä, että mun ficeissä olis sellaista edes potentiaalisesti kuviteltavissa (se on Otayuri ja JJBella ja muu ei mulle kelpaa :D Nää kaks on mun ihan ehdoton NOTP). Tässäkään JJ ei muuta kuin pidä Bekaa kaverinaan (vaikka Otabekin mielestä he eivät ole sitä), ja tietenkin kaverien kanssa hengataan (koska eihän JJ ymmärrä sitä, että joku ei hänen kanssaan haluaisi viettää aikaa tai olisi mieluummin yksin :D).

Tästä tuli joo tällainen Otabekin epäonnistunut karkumatka ;D JJ on sellainen iilimato, ei pääse pakoon, pakko vain lopulta luovuttaa. Tai ainakin silloin pääsee helpommalla :D Kiva kuulla, että teillä oli tämän parissa hauskaa, niin oli mullakin kirjoittaessa.


--- Lainaus käyttäjältä: Vuorna ---Oih, Otabekin omatunto kolkutteli ja häpeä tuli käymään. Kävi ilmi taas kerran se, miten symppis Beka oikeastaan on. Vaikka ärsytyksissään saattaa puhua pahaa, niin ei hän ehkä sittenkään ihan niin paljon JJ:tä vihaa.
--- Lainaus päättyy ---
Joo ei Otabek JJ:tä sentään vihaa! Niinhän tossa alussakin todettiin, että hän ei inhoa juuri ketään, mutta JJ on sellainen tyyppi, josta hän ei voi sanoa pitävänsä. Mielessä voi ajatella vaikka mitä ilkeyksiä, mutta ei Beka tälle mitään pahaa oikeasti toivo. Ja kyllä se omatuntokin lopulta kolkuttelee, kun päästään siihen pisteeseen, että JJ tarjoaa kahvia ja syötävääkin :D On se Beka ihan kunnon poika, joskus vain hänenkin lehmänhermonsa joutuvat koetukselle!

Mulle tuli ihan vasta hiljattain mieleen, että vois olla hauska kirjoittaa tämä episodi JJ:n näkökulmasta ;D Vaikka ei ole kyllä kovin korkeet prioriteetin sen suhteen, muta voishan se olla hauska kirjoittaa auki, mitä "takaa-ajaja" ajattelee, nyt kun on vain "uhrin" ajatukset julki :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta