Originaalit > Sanan säilä

Minä, sinä ja eroottiset kalat, S | teinislash, fluff

<< < (2/2)

Napp:
aw ;___;
eiluoja tä oli ihana, hymyilin iha hulluna ku luin tätä : D sulosta :3

anteeks en osaa vaa kommentoida yhy : D

creep:
Napp: Hihii, kiitos kommentista, teki oikein iloiseksi ja valaisi harmaata päivää. Kiva että pidit. :--D

Violetu:
Awww, meinasin sulaa tuolilleni<3
Tää oli hirveän söpö, tuntu melkeen ku olis lukenu kirjaa eikä tämmöstä tarinaa.
Pojilla oli jotenkin kivat nimet ja varsinki siitä tykkäsin tosi paljon, ettei kaikki sujunut kuin rasvattu, vaan tosiaan oli niitä kiusallisia hetkiä vielä sen totuuden selviämisen jälkeenkin.
Sarista tykkäsin jostain syystä myös, realistinen tilanne toiselle ryhtyä mustasukkaiseksi parhaasta kaverista.
Äääh, tää oli vaan niin hirveän hyvä, realistinen jopa jossain määrin.
Sekin kertoo jo jotain, että en jäänyt poimimaan virheitä ylös, kun tarina vei mennessään, oli pakko vaan jatkaa eteenpäin.
Otsikko kiinnitti huomion, että siinä mielessä sekin on onnistunut oikeen hyvin.

Virheet oli muutamia omituisia taivutuksia ja tuollaisia pieniä, joita en millään ilveellä löydä näin jälkikäteen enää. ::)

~Violet kiittää

creep:
Violet Baudelaire: Pitääpä heti alkuun pahoitella noita virheitä, varmasti niitä löytyy, mutta eihän noita tietenkään omilla silmillään meinaa löytää.  ::) Tosi mahtavaa saada kuulla, että tää on realistinen, koska tän kirjottamisesta on jo jonkin verran aikaa, en tuolloin jäänyt miettimään pahemmin mitään, kunhan kirjoitin kaiken, mitä mieleen tuli. :--D Mutta hyvä juttu, että onnistuin saamaan tästä kuitenkin onnistuneen ja oon itseasiassa itekin tuota mieltä.
Otsikosta että itse oon totta kai surkea keksimään otsikoita. Tänki otsikon keksimiseen revin ainakin puolet hiuksista päästä ja sittenkin olin että 'saa kelvata!' mutta joo, ainakin tuo on melko... erikoinen.  ;D Oli miten oli,  oikein iiiiso kiitos kommentistasi!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta