Originaalit > Sanan säilä

Vaikka käsi sydämellä, S | angst, fluffy tuplaraapale

<< < (2/3) > >>

Iiri:
Todella hyvin kirjoitettu. Vähän surullista, kaunista. *kommentoi rakentavasti*

maisamiisa:
Jennie: oi, kiitos pitkä(hkö)stä kommentista ! joo siis, kivaa jos tykkäsit. n_n ja kommenttis oli nam :)

latzku_: oi, kiitos sullekin n_n

Nyappy-Chan: aww mitä ihkutusta :D kivaa jos tykkäsit n_n kiituksia tästä, oli ihanaa että jätit kommenttia ! <3 ja johtolangat on nam :) <3

Phodos: ei se haittaa, ei mustakaan irtoa koskaan juuri mitään n_n kiitoksia :)

Iiri: kiitos sullekin ! <3

---

OT: pakko mainostaa ja ruikuttaa, äänestäkää tuolla One Morning Left Nosturiin ! sorisori, pakko mainostaa mutkumutku :/ joo ja kiitus. <3

Jennie:

--- Lainaus käyttäjältä: maisamiisa - 11.04.2009 22:50:04 ---OT: pakko mainostaa ja ruikuttaa, äänestäkää tuolla One Morning Left Nosturiin ! sorisori, pakko mainostaa mutkumutku :/ joo ja kiitus. <3

--- Lainaus päättyy ---

Heee, äänestin! Päivän hyvä työ tehty. ;)

Vergessen Kind:
Aaaaaa agajshdjs IHANA!


--- Lainaus ---emopoikia jos niin haluaa ajatella.
--- Lainaus päättyy ---
TIETENKIN! 8D

Aivan älyttömän hyvin kirjoitettu, ohmygee mä alan kohta vaan ihkuttamaan...
Mä en tiedä, mitä sanoisin! 8')
Nonono pääasia oli se, että tää oli aivan superhyperihana ! ♥
(Ooo onnistuin löytämään kaikkia randomeja: ♣ ♦ ♠ ♥ ☻☺ PS. Lupaan ostaa aivot heti huomenna.)

puhvo:
 Oon mää tänki lukenu jo aikas kauan sitten, mut ollaan nyt ahkeria ja kommentoidaankin vihdoin ::) Oli kiva lukee minäkertojallaki kirjotettuu tekstii välillä ja tää toimi tosi hyvin<3 Hmm.. "toimi tosi hyvin" kuullostaa tyhmältä, mut anyway pidin myös tällä tyylillä kirjotetusta tekstistä. Varmaan aika monelle läheinen aihe, ite en varmaan osais kirjottaa siitä yhtään, jotenkin lykkään vaan asiat mielummin mielestä, mutta joo, hyvä kun osataan kirjottaa tästäkin. Noi vuoropuhelut oli ihanii ja toimi hyvin ja tää oli kivan mittanen, jotenkin tämmönen lyhyt toimi tosi hyvin tässä :D Ää vamma, taas toi "toimi tosi hyvin" perkele, käytän tyhmiä sanoja. Mutta rakastinrakastinrakastin<3

 toivoo puhvosesi 8D

 Ja pssst, äänestin jo peräti toista kertaa, jos saat joskus aikaan uutta jatkoa johonkin ficciis tai uuden kirjotettuu, niin voisin ehkä vielä saada aikaseks äänestää lisää, ghii kiristystäxD Noei, kyl mä äänestän muutenkin ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta