Harry Potter -ficit > Hunajaherttua

Pieniä tekoja |S| Harry/Draco

<< < (2/2)

Vendela:
Kaunis tunnelma ja hieno ajatus tuo, että Tee yksi ihminen onnelliseksi joka päivä — vaikkapa se olisit sinä itse. Se välittyi hienosti itse tekstistä <3

Rivien välistä pystyi lukemaan ettei Dracon elämä ole ollut kovin helppoa. Mutta se, että hänellä on Harry rinnallaan helpottaa selviämistä. Ihanaa miten hyvä luottamusta näillä kahdella oli toisiinsa. Pidin siis tunnelmasta todella paljon :)

Kiitos tästä, oli ihana lounasseuralainen, vaikka olisin kyllä kaivannut lisukkeeksi edes yhden Dracon tekemän sämpylän!

Vendela

Odo:
Vaikka edellisessä kommentissa sanoinkin, että en lue läheskään aina vanhoja tekstejäni, piti tämän pariin palata. Koska, mitä! Toinenkin kommentti, kiitos Vendela! Tämä oli itseasiassa aika hauska ja miksipäs en tosiaan voisi toteuttaa leipuri!Dracoa tämän tunnelmasta inspiroituneena - yhdet sämpylät tuskin ovat kuitenkaan suuren uran alku - mutta aina se voi olla alku pienemmillekin askelille! Ihanaa, jos tunnelma on välittynyt ja muuta.<3

mursuhilleri:
Hellou! Nopsa puhelinkommentti tähän iltaan. Selailin Hunajaherttuaa ja löysinpä sieltä tämän ihanaisen tekstin! Minusta tämä oli aivan hirvittävän suloinen. Pidin etenkin ajatuksesta, että Harry on opettanut Dracolle jästitaitoja, kuten leipomista. Ja leipuri!Draco on niin hellyyttävä, että sydän sulaa! Ja ihanasti Harry on Dracon tukena vaikeina aikoina, niin kuin kuuluukin olla!

Myöskin kaunis lainaus tuossa tekstin alussa! Se sopi hyvin tähän tekstiin <3 Kiitän tästä ihanasta tekstistä, ainoa kritiikki on se, että nyt mun tekee mieli kahvia, vaikka kello on kohta jo puoliyö.

Odo:
Nyt tuli aika kovaa kritiikkiä mursuhilleriltä! ;D ♥ Toivottavasti pärjäsit aamuun asti kahvitta. Ihana kommentti, kiitos hirmuisesti, ja ihana kuulla että tykkäsit! Hauskaa, että uppasit näin vanhan ficin, kun tämäkin alkaa olemaan jo pian 5 vuotias! En edes muistanut kirjoittaneeni tätä aikoinaan, vaikka nyt palasikin mieleen, että kappas. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta