Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Rinnakkaistodellisuus

Väristys: Kymmenen kuvaa filminauhalla, Väristys S

<< < (2/3) > >>

Zam:
Vau. Huomattuani fandomin ja kirjoittajan, ei tarvinnut kahta kertaa miettiä luenko vai en.

Olivia on minusta kiva hahmo, vaikkei hänestä paljoa kirjoissa kerrotakaan - siksi olikin mielenkiintoista ja mukavaa lukea hänestä, sudeksi muuttumista enemmän hänen "näkökulmastaan." Olivia olikin tässä juuri sellainen kuin olen kuvitellut hänet kameroineen ja kaikkineen, hahmo oli aito ja niin poispäin; ihanasti kerroit siitä, miten Olivia odotti talvea ja sudeksi muuttumista.

Rakastan kirjoitustyyliäsi, miten ihanaa onkaan lukea tällaista tekstiä, mistä voi aistia tunnelman niin vahvasti! Kuvailu oli siis aivan täydellistä, en oikein keksi muuta sanaa millä kuvata näitä ihania pieniä yksityiskohtia (kuurankukat, hymykuoppa poskessa, jäljet puuterilumessa...) sun muita. En oikein edes jaksa yrittää sanoa muuta, tämä oli vaan niin hieno otsikkoineen ja lopetuksineen.

Kiitos tästä fandomiltaan "harvinaisemmasta" ficistä, näitä kelpaisi lukea lisää. (:

Solembum:
Crywell:Väristys ei ole minunkaan oma lempikirja, eikä mulla taida edes olla lempihahmoa, mutta Oliviassa on jotain sellaista, mikä saa sen erottumaan. Ehkä se, ettei siinä ole mitään ihmeellistä. Se on aika tylsä ja katoaa taivaan tuuliin.  Se on olemassa mutta ei läsnä.
Tämon vanha ficci ja siksi varmaan kuulostaa vähän erilaiselta, oon nyt saanut ton tyylin kuriin vihdoista viimein, tässä se vielä juoksee aika lailla vapaana. Mutta kiva että tykkäsit!
Kiitos paljon kommentista.

Zam: Arvaa, tulinko hyvälle mielelle siitä, että sanoit pitäväsi musta kirjoittajana : ) Oon yhtä hymyä, hymyilen varmaan koko lopun illan ja vielä huomennakin siihen asti, että pitää herätä. Ehkä käyn lukemassa nuo sanat uudestaan ja hymyilen taas. Kiitos!
Kiva että Olivia oli IC. Ja voi, kiitos vielä kaikesta positiivisesta!

Sadie:
Siitä on todella kauan kun Väristyksen ja Häivähdyksen luin, mutta päädyin kuitenkin lukemaan tämän ja - mikä vielä oudompaa - kommentoimaan.
Pidin tästä paljon, vaikka Olivian hahmo olikin jäänyt mulle todella hämäräksi, mitä nyt muistin, että se oli se kuvaaja. Se tosin toi tähän jotain, syvyyttä Olivian hahmoon, mukava lisä siihen, kenties. Nyt kun näin ajattelee, niin ehkä jopa vähän outoa, että tää oli ensimmäinen Oliviasta kertova ficci, johon törmäsin. Siitä kun sais kirjoitettua vaikka mitä! Tosin, Väristys fandomina ei taida olla kovin suosittu.
Pilkut ja pitkät virkkeet häiritsi mua ekalla lukukerralla ihan älyttömästi, hypin lauseista toisiin, mutta toisella kerralla teksti avautu jo paremmin ja kolmannella kerralla tajusin, miten hyvä ficci lyhykäisyydessäänkin - tosin toi pituus sopi tähän loistavasti - oli! Eli summa summarum vai miten se menikään - runsas pilkun käyttö toimi hyvin. Ja lol, mitä mä siitä valitin kun itellänikin tulee pilkkuja ja ylipitkiä virkkeitä, sulla vaan kauniimpia. :D
Lopuksi pitää tietenkin mainita, että melkein rakastuin tohon lopetukseen, varsinkin sekä ficin otsikossa että summaryssa olevaan kohtaan.

Solembum:
Sadie: Kiitos kommentista! Se yllätti, koska olin jo unohtanut tämänkin tekstin olemassaolon. Kuten sanottu, musta Oliviasta oli ihana kirjoittaa juuri siksi, että siitä kerrotaan niin vähän. Sain tehdä siitä sellaisen kuin itse halusin.
Kirjoitustyyli tässä on vanha, tiedän, että se on sekava ja kun nyt ajattelen, en varmasti jaksaisi itsekään lukea kovin pitkää tekstiä näin kirjoitettuna, mutta kiva kun tykkäsit!

puhpallura:
ikinä en ole yhtään Väristys-ficciä lukenut, joten oli ihana tämä löytää :)
kaksi ensimmäistä kirjaa olen sarjasta lukenut ja niihin täysin rakastunut, kolmatta en vain ole vielä saanut luetuksi (:

Hieno idea tehdä ficci Oliviasta :3 vaikka tämä lyhykäinen olikin niin tykkäsin siitä silti älyttömän paljon. Kirjoitustyylisi on jotenkin niin ihana :3

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta