Harry Potter -ficit > Godrickin notko

Itsesääli yhdistää, Bill, Remus, S

<< < (2/2)

Voldemort:
Mutta draamahan on parasta mitä maailmassa on! ??? :o Olen lakannut melko täydellisesti parittamasta hahmoja keskenään, koska se tuntuu nykyään niin kovin päälle liimatulta ja väkinäiseltä. Se on heilahdus äärestä toiseen laitaan: ennen kaikki piti parittaa ja se tapahtui että hupsis, nykyään ketään ei saa paritettua ilman työtä ja tuskaa. Henkilökohtaisesti olen ehkä vähän tyytyväisempi nykyiseen tilanteeseen, koska se todistaa, että tekstiä voi sittenkin kirjoittaa ilman, että kaikki on pelkkää seksiä. ;D Se kun joskus huoletti minua, että ajattelenko kirjoittaessani koskaan mitään muuta. ;) Tosin aina sen seksin pitää mahdollisena, sitä vaan ei enää änge joka paikkaan vaan ajattelee vain mielessään, mikä sinänsä on hullua, koska fanfictionin alkuperäinen ajatus ainakin minulla oli kertoa ne asiat, jotka kirjoista puuttuvat ja nyt mä kerron kaikkea muuta.  ;D On vaan niin paljon kaikkea muutakin kuin seksiä ja aika usein harmittaa ficcejäkin lukiessa, että se muu unohdetaan sen seksin takia. Nyt pitäisi päästä jotenkin siihen tasapainoon seksin ja muun välillä, PWP:t on tietty erikseen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta