Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Rinnakkaistodellisuus

FMA, Blondeista ja tummatukkaisista | S

(1/1)

Sekoleptikko:
// Alaotsikko: FMA, S, draama, lievä Havoc/Fuery, dialogi, ficlet

Title: Blondeista ja tummatukkaisista
Author: Sekoleptikko
Fandom: FMA //Snoop. lisäili fandomin myös alkutietoihin
Disclaimer: Hiromu Arakawa omistaa nämä, en minä. En saa minkäänlaista rahallista korvausta.
Genre: Draama
Pairing: Jean Havoc/Cain Fuery
Ikäraja: S
Summary: ”En minä väittänyt niiden juoksevankaan, mutta en minä kauan aikaa ole koskaan ole sinkkuna pysynyt, ellen ole halunnut.” ”Mutta sinähän sait pakit siltä majurin pikkusiskolta-”
Word count: 250
A/N: Tämä menee genrehaasteeseen draamalla, kaiken maailman ficletteihin Stereotypialla ja astukaatten valokeilaan Havocilla. Tästä piti tulla jotain muuta (oli montakin vaihtoehtoa), mutta onnistuipa se viimein jossain muodossa. En osaa kyllä enää alkaa kirjoittamaan, hirveää tuskaa oli aloittaa. Mutta dialogia on melkein aina kiva kirjoittaa, niin ei se mitään, äkkiä pääsin vauhtiin. Enjoy <3


Blondeista ja tummatukkaisista


”Tiedäthän, että naiset ovat todella usein vaaleahiuksisten miesten perään.”
”Nyt huijaat. Enemmän ne näyttävät olevan musta- tai tummahiuksisten miesten perään, vai oletko muka nähnyt teräsalkemistin kannoilla roikkuvan yhtään naista? Ja oletko nähnyt naista, joka ei roikkuisi eversti Mustangin perässä?”
”No älä viitsi vetää Mustangin naismagneettisuutta nyt tähänkin. Ja sitä paitsi, onhan Edwardillakin se tyttöystävänsä kotipuolessa. Ja sitä paitsi, ajattele nyt vaikka… vaikka…”
”Sinuako? Eivät naiset sinun perässäsi tunnu juoksevan.”
”En minä väittänyt niiden juoksevankaan, mutta en minä kauan aikaa ole koskaan ole sinkkuna pysynyt, ellen ole halunnut.”
”Mutta sinähän sait pakit siltä majurin pikkusiskolta-”
”Ja väitätkö muka sinä, että naiset oikein jonottaisivat alikersantin luokse? Hänellähän on tumma tukka ja niin poispäin.”
”Kyllä minä olen hänetkin muutaman tytön kanssa nähnyt.”
”… Unohdetaanpas tämä ja puhutaan jostain muusta.”
”Eipäs unohdeta. Ja jos jatketaan tuosta hiustenväristä, niin yleensä juuri blondit ovat taipuvaisempia miehiin kuin muut.”
”Mistä sinä tuon muka tiedät?! Ei tuo ole totta!”
”En minä nyt väittänyt, että sinä olisit, vaikka sinulla tosiaan onkin vaaleat hiukset.”
”No en todellakaan! Kehtaatkin väittää tuollaista!”
”Rauhoitu, en minä mitään väittänyt. Ja toisaalta, useimmat miehistä salassa kiinnostuneet kiistäisivät asian juuri noin, oikein kiivaasti ja kovaan ääneen huutaen…”
”En minä huuda! Minä vain halusin tehdä tämän asian selväksi, mitkään muut kuin naiset eivät saa minun päätäni kääntymään.”
”Hyvä on.”
”Hyvä.”
”Hei, onkos alikersantti laittanut hiuksensa jotenkin erilailla kuin ennen vai...”
”Ei ole, hän on vain nukkunut pidempään kuin normaalisti…”
”Ja mistähän sinä sen tiedät?”
”Koska minä en nähnyt hänen heräävä-”
”Eli kyllä se pää kääntyy muidenkin kohdalla?”

Kaatosade:
Tämähän oli hauska. Hiustenväreistä on tosiaan kaikenlaisia hauskoja stereotypioita olemassa, mutta hah, Roy on tietysti poikkeus kaikista säännöistä. <3

Dialogia on kiva lukea, mukavan kevyttä, mutta minun täytyi kyllä parissa kohdassa vähän pinnistellä että pysyin mukana siitä, kumpi puhui joissakin kohdissa. Sen puoleen tämä ei ollut ihan selkein mahdollinen, piti lukea pariin kertaan.

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Juu. Kiitoksia aamun piristyksestä. <3

Odo:
Jee, löytyyhän Jeanistakin fikkejä, kun vain jaksaa etsiskellä. :> Vaikkei tämä nyt ollutkaan Jean/Royta, mutta on Jean/Fuerykin toisaalta ihan kivaa. Hiuksista tosiaan löytyy stereotypioita ja sait ne tähän kerättyä aika hyvin.

Muutenkin repliikit tuntuivat semmoisilta osuvilta ja ainakin Jean IC:ltä, Fuery taas vaikutti ehkä hieman suorapuheisemmalta kuin normaalisti, mutta ei se tässä haitannut yhtään. :--) Ainut vain, että tuo mistä Picskin jo sanoi, että välillä repliikit menivät sekaisin ja siksi dialogia oli hieman hankala seurata välillä, vaikka muuten se olikin oikein kivaa luettavaa!

Kiitokset siis tästä lukupätkästä, anteeksi, että olen vähän lyhyt sanainen mutta olenpahan kertonut lukeneeni. :D

~ Odoshi

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta