Originaalit > Sanan säilä

Tuuli tappoi lopulta kaiken ja Jupiter teki itsemurhan. S

(1/1)

mai.:
/ Alaotsikko: Pimeää paskaa, S, Draama

Author: mai.
Title:Tuuli tappoi lopulta kaiken ja Jupiter teki itsemurhan.
Rating: S
Genre: Draama
Summary: Maito on mustaa sisältä.
A/N:En tiiä. Ei tartte lukia.

"This is a gift, it comes with a price
Who is the lamb and who is the knife"

Olen jo kauan halunnut kertoa teille sadun. Sadun kauniista lapsista, hiomattomista ametisteista timanteista ja muista jalokivistä, jotka ovat käärittynä kulkeneet jo pitkän aikaa. Mutta sitten tuli nainen, mies ja taivas, ja he pudottivat kauniiden ja hiomattomien lasten sekaan terävää, auringossa loistavaa lasia. Pieniä sirpaleita, pyöreitä, kulmikkaita, hiottuja.

Naisen, miehen ja taivaan joukkoon liittyi Tuuli. Tuuli katseli hiomattomia kiven sisään käärittyjen jalokivien ja hiottujen, auringossa hohtavien lasinsirpaleiden sekamelskaa ja raivostui.  Tuuli syöksyi jalokivien ja sirpaleiden kimppuun ja erotteli heidät kolmeen ryhmään. Kauniit, rumat, ja kelvottomat. Kelvottomat olivat pieniä kukkasia ja hiilenpaloja, jotka tuuli hukutti meren pohjaan ensitöikseen. Sitten hän käski Kauniiden ja rumien pysyä erossa toisistaan. He eivät saaneet olla ystäviä, eivät puhua toisilleen, ainoa asia mitä he saivat tehdä , he saivat katsella toisiaan halveksivasti. Sitten tuli atomipommi ja tappoi rumat, kauniit, naisen, miehen, taivaan ja tuulen.

Ja se oli tuulen syytä, koska tuuli tappoi sovun maailmasta, kaikkeudesta, sai Merkuriuksen rakastamaan Neptunusta, ja nyt ne pyrkivät toistensa kiertoradoille ja haluavat rakastella ja saada lapsia. Mutta ei siitä tulisi muuta kuin universumia horjahduttava kaoottinen törmäys, joka toistuisi hyvällä tuurilla 164, 8 maan vuoden kuluttua.

Mitä tähän pitäisi minun, pienen teeskentelevän paskan, sanoa. Vaikka tekisin mitä, kuitenkin tuuli on tullut naisen, miehen ja taivaan kanssa, atomipommi on tappanut kaiken ja Merkurius rakastaa Neptunusta, ja ne haluavat rakastella ja saada lapsia jotka nimettäisiin minun mukaani. Ettekä tekään voi vaikuttaa mitenkään mihinkään. Siihen tarvittaisiin vähintään kuuden valtion kaikki ihmiset, ja yksi valtioista olisi Kiina ja toinen Intia.

Nyt minä olen uupunut, mutta silti jatkan elämää ja menen yöunille vasta keskiyöllä. Näkemiin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta