Originaalit > Sanan säilä

Liekkien tanssi | S

(1/1)

Hönö:
Kirjoittaja: Hönö
Ikäraja: Sallittu
Yhteenveto: ujoa ihastusta leirinuotiolla

A/N: Lyhyt pieni kirjoitelma, kirjoitin äikän kurssilla novelliksi ja sain hyvän palautteen. Toivottavasti on myös teidän mieleenne. Palaute on tervetullutta, risut ja ruusut otetaan ilolla vastaan :)


Liekkien tanssi

Istuimme nuotion äärellä, me ja ainakin kymmenen muuta. Oli meneillään jokin aivan älytön tähtitieteeseen liittyvä keskustelu, mistä minä en ymmärtänyt mitään. Monet osallistuivat siihen innolla ja kertoilivat omia mielipiteitään ja teorioitaan. Mutta me istuimme hiljaa, vain toisiamme tuijottaen. Olin niin uppoutunut lumoaviin silmiisi, etten nähnyt mitään muuta. Leirinuotio oli meidän välissämme ja välillä sen liekit tanssahtelivat korkeammalle yrittäen häiritä katseitamme.
   
Äkkiä kallistit päätäsi hiukan takaviistoon, ja näytti aivan kuin olisit eleilläsi ja katseellasi yrittänyt viestiä jotain. Toimin kuin hyptonisoituna. Nousin varovasti ylös ja kuiskasin kaverilleni meneväni rantaan samalla, kun katsoin sinua kiinteästi silmiin. Lähdin nuotion valokehästä rantaan päin. Lopulta irrotin katseeni sinun silmistäsi. Astuessani tiheän pusikon läpi autiolle rannalle, tunsin oksien raapivan ihoa ohuen puseroni läpi.
   
Oli aivan pilkkopimeää, kun kuukin oli pilviverhon takana piilossa. Viileän tuulenvireen hipaistessa kasvojani, aloin pelätä sitä, ettet halunnutkaan minua rannalle kanssasi vaan olitkin kallistanut päätäsi vain sattumalta. Jos olitkin katsonut minua vain sen takia, että tuijotukseni häiritsi sinua ja tahdoit minun jättävän sinut rauhaan.
   
Pelko sai kylmät väreet kulkemaan kehossani. Se oli myös turruttanut kaikki aistini, enkä kuullut tuloasi. Huomasin sinut vasta, kun laskit lämpimän kätesi varovasti olalleni ja käänsit minut hellästi ympäri. Tunsin sydämeni yltyvän hurjaan laukkaan ja henkeni salpautuvan, kun kohtasin sinisten silmiesi katseen. Katsoit minua lempeästi pieni hymykare kapeilla huulillasi. Helpotuin huomatessani, etten ollutkaan tulkinnut katsettasi väärin, ja se nosti vienon hymyn minunkin huulilleni.
   
Katselimme toisiamme, kun pilvet lipuivat pois kirkkaan kuun edestä. Katseesi muuttui hiukan varovaiseksi, ehkä jopa pelokkaaksi, kun kumarsit päätäsi lähemmäksi kasvojani.  Tunsin sydämeni jättävän yhden lyönnin väliin, kun tajusin mitä aioit. Hetken aikaa näytit epäröivän ja sait minutkin epäröimään, mutta lopulta painoit huulesi huuliani vasten. Lämmin aalto virtasi lävitseni, ja suljin onnellisena silmäni ja vastasin hellään suudelmaan. Kiedoit kätesi ympärilleni ja vedit minut lähellesi. Tuntui kuin aika olisi pysähtynyt ja maailmassa olisimme vain me kaksi. Sanoja ei tarvittu, katseet kertoivat kaiken.

Resonanssi:
oi, niin ihanan sulonen<3
muistinpa juuri yhden leirinuotio illan...

pidin siitä että tässä ei ollut merkintää slash, het yms, vaan kaikki saavat kuvitella parituksen miten tahtovat.

kiitos, tästä ihanasta pätkästä :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta