Vapaa keskustelu > Saivartelija

Kirjat & kirjasarjat #3

<< < (60/60)

Larjus:
Fiorella: Ainakin teoriassa varmaan voisikin lukea selaten läpi, mutta en usko, että itse osaisin niin tehdä. Mä oon tosi huono vain selailemaan kirjoja, ellei kyseessä ole joku sellainen, jossa on useita erillisiä yksittäisiä kappaleita (vähän niin kuin tietosanakirjassa tms.). Varmaan vielä yritän jatkaa ihan tavallisella tavalla lukemalla.

Nyyhti: Kiva kun tulit jakamaan vähän ajatuksiasi kirjasta! Harmillista toki, että se toi pettymyksen. Samaan aikaan se kuitenkin lohduttaa mua, jos en saakaan kirjaa luettua, niin ehkei asia jää niin pahasti kaivelemaan. Musta kuitenkin tuntuu, etten ainakaan ihan vielä lopeta lukemista vaan katson, sujuisko se yhtään paremmin mitä pidemmälle pääsen. Mulla on laina-aikaa jonnekin tammikuun loppuun, niin palautan sen silloin, sain luettua loppuun asti tai en, ja jos en saanut, niin kommenttisi perusteella ei ole mikään valtava menetys.

justy:
Luin Hävityksen kesällä, ja se kyllä muistaakseni muuttui vetävämmäksi kun pääsi vähän pidemmälle, alku oli raskas ja tyyliin kesti tottua.

Mutta tietty raskaus ja juonen tukkoisuus/tyhjäkäynti jatkui kyllä koko kirjan ajan, jossain kohtaa sitä alkoi kuitenkin arvostaa tyylikeinona.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta