Vapaa keskustelu > Sir Cadogan vs. Räiskeperäiset sisuliskot

Sheikahin sekalainen seurakunta K-11 (uutta 18.9.2020)

<< < (3/3)

sheikah:
Heipä hei! Vuosi taas kulunut entisestä postauksesta. Toivoisin todella, että minulla olisi aikaa piirtää enemmän. Raskaan työpäivän jälkeen paras hetki on, kun voi ottaa kynän käteen, laittaa musiikkia soimaan taustalle ja uppoutua piirrustuksen yksityiskohtiin. Vaikka hartiat olisikin jumissa ja päätä ja niskaa särkee, kun näkee työn lopputuloksen, on se sen arvoista. Eikun seuraavia piirrustushetkiä kohti! ~

sheikah:
10.10.2019
Hei taas! Vaihtuiko vuosi muka jo viime postauksesta ja kohta uudelleen? Olen silti täällä! Niin kuin postaukseen päivitin, olisi kai korkea aika siivota sitä. Poistaa joitain linkkejä ja lisätä Deviantartiin esim. uusia valokuvia. Olisi kiva myös piirtää enemmän. Istua sohvalle, laittaa villasukat jalkaan ja teekupponen viereen. Ottaa piirrustusvehkeet esille ja aloittaa piirtämään. Valitettavasti on se arki ja työ. Olisi se 10 projektia, jotka olisi kiva jossain vaiheessa saada valmiiksi. Ainiin kai pitäisi muistaa parisuhdekin. Piirrustustahtini ei ehkä ole kovin suuri, mutta piirrän silti, kun innostus tulee. En tiedä kiinnostaako ketään, seuraako kukaan mitä tänne postailen, mutta ilahduttaa silti, kun täällä käyn ja näen, että postausta on käytä vilkaisemassa. Siten jaksan tätä päivittää. Kiitos teille, keitä ikinä olettekin, jotka käytte postaustani likkaamassa, vilkaisemassa. <3

sheikah:
18.9.2020
Heippa taas!
Mihin tämä aika menee, eihän siitä pitkä aika ollut, kun sain Fin Fish työn tehtyä, niin nyt jo melkein vuosi mennyt, kun sain seuraavan työn valmiiksi. :o
Samaan Kamikaze Kaitou Jeanne sarjaan tämäkin kuva menee, koska olen jo pitkään halunnut piirtää myös Accessin. Vihdoin kunnollinen työpöytä ja työtuoli sekä uusi tietokone, joten selkä kiittää!

Access (S)

Ajattelin myös alkaa lisäilemään joitain napsimiani valokuvia. Käytän kuvien käsittelyyn Adobe Photoshop CS3, kamerana toimii niin vanha uskollinen järjestelmäkamerani kuin kännykkä.

Berlin zoo (s)

Croatia Plitvice (S)

Plitvice

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta