Harry Potter -ficit > Godrickin notko

Sateenkaaren värit | S | Charlie/Tonks/Remus | raapalesarja 8/8

<< < (3/4) > >>

Thelina:
Voisin melkein kopioida Fiorellan kommentin tähän! Minäkin jostain syystä toivoin alitajuisesti Charlien kannalta onnellista loppua, vaikka mitään viitteitä teksti ei sellaiseen ollut antanut. Sydäntä särki tuo Tonksin kommentti suudelman jälkeen! Ja kun Charlie näkee hänet Remuksen kanssa, tuli vain sellainen olo, että no niin, se siitä sitten. Mutta Fiorella on kyllä oikeassa siinä, että nythän nähtiin vain Charlien näkökulma, joten tietyllä tavalla loppu jäi avoimeksi.

Minustakin tuo sateenkaari-kohta oli ihana <3 ja edelleen Charlien tunteet välittyvät tekstistä hyvin. Raapaleiden kirjoittaminen ei ole aina helppoa, koska yhteen osaan mahtuu niin vähän, mutta minusta tässä oli onnistuttu tekemään juuri sopiva kokonaisuus näistä kahdeksasta rapsusta (muuten ekaan viestiin taisi vielä jäädä päivittämättä, että tämä valmistui, siellä lukee 5/8). Ymmärrän kyllä tuon, miten uusien tekstien suhteen on epävarma olo, itsekin olen hautonut monia pöytälaatikossa kuukausikaupalla ennen julkaisua, mutta kuten sanoin aiemmin, tämä on tosi hyvin kirjoitettu ja tykkäsin kokonaisuutena tosi paljon, vaikka sydän vähän särkyikin Charlien takia <3. Hienoa työtä ja kirjoita ihmeessä lisää!

Crys:
Oo jee kappas tähän tulikin jo loput osat, ois menny ihan ohi ellen ois kattonu tuosta näytä uudet vastaukset nappulasta!

Heiiiiii!!!! Ei saa :DDD : ((( No joo, sisäinen angstikuningattareni nauttii tästä lopetuksesta, mutta silti voi Charlia parka : ((( No, sentään Charlie uskalsi tehdä jotain, jottei jälkeenpäin ala miettimään että olisiko voinut käydä toisin, kirpaiseehan se silti (sekä Charlieta että mua lol XD ) Ja ah pitääpä vielä kehua tuota sateenkaaren värit -otsikkoa kun viimein tajusin sen merkityksen, hyvä että selitit sen auki tälläsille puupäilleki XD
 
Kiva että sulla on jäänyt tästä kiva mieli, olet ansainnut sen, eikä tosiaan mitään epävarmuuksia huomannut ollenkaan. Tää oli kiva pieni rapsusarja, johon ehti kiireiden keskellä paneutua juuri sopivasti, joten kiitos sulle tästä :)

-Crys

mursuhilleri:
Fiorella, itse kuvittelin sen niin, että Charlien ollessa poissa, Tonks oli selittänyt tilanteen Remusille. Kiitos paljon ihanasta kommentista! Olen tosi otettu!

Thelina, Kiitos sinullekin, että luit ja kommentoit! On tullut tosi hyvä mieli, kun on saanut positiivista kommenttia jostain, mistä on itse niin epävarma!

Crys, ihana, ota tästä tomaatti <3 Kiitos myös sulle! Ihana kun luit tämän!

Vanilje:
Onnea kommenttiarpajaisten voitosta! :) Valitsin tämän listauksestasi, koska paritus kiinnitti huomioni, enkä ole tainnut ennen Charliesta ja Tonksista lukea yhdessä. Vaikka tässäkään he eivät loppujen lopuksi varsinaisesti yhdessä olleetkaan. Ihan surku tuli Charlien puolesta. : ( Etenkin ensimmäisen ja viimeisen raapaleen myötä, kun jo ensimmäisessä pätkässä Charlie tiedostaa, että hänen sydämensä luultavasti tulee särkymään, ja niinhän siinä sitten lopulta kävi. Toisaalta kiinnostuin tästä parituksesta ja ajatus heistä hyvinä ystävinä jo Tylypahkassa on todella suloinen. Tätä lukiessa heräsikin kiinnostus, että mitä kaikkea onkaan tapahtunut ennen tämän raapalesarjan tapahtumia. Ja toisaalta myös tämän jälkeen!

Kiva elementti tässä tekstissä olivat nuo erilaiset värit, jotka kulkivat tavallaan koko tarinan läpi ja samalla sitoivat otsikon kokonaisuuteen. Hieno yksityiskohta! En myöskään muistaakseni ole ihan hetkeen lukenut tekstiä, jossa olisi käytetty minä-kertojaa. Se oli mielenkiintoinen valinta ja toimi tässä. Sen myötä tuntui, että pääsi paremmin Charlien ajatusmaailmaan sisään, mikä hyvinkin voisi olla erilainen kuin mitä hän antaa ulkoisen olemuksen perusteella olettaa. Charlien tunteet olivat myös lähes käsinkosketeltavia; pystyin lukiessa aistimaan, miten kipeältä hänestä tuntuu, kun Tonks puhuu Remuksesta tai kun Charlie näkee Tonksin Remuksen seurassa. Mutta toisaalta välittyi myös Charlien kiintymys Tonksiin, ja toivonkin, että heillä olisi jonkunlaista yhteistä tulevaisuutta vielä näiden tapahtumien jälkeenkin.


--- Lainaus ---Tonks oli ilmiömäinen, kuten aina. Olin nähnyt kaikki sateenkaaren värit hänen hiuksissaan, eikä mikään tehnyt hallaa hänen kauneudelleen.
--- Lainaus päättyy ---
Minustakin tämä kohta oli jotenkin tosi suloinen ja kertoi hyvin siitä, miten kauniisti Charlie Tonksista ajattelee.

Tämä oli tavallaan suloinen, mutta surullinen, hyvin elämänmakuinen pätkä! Kiitoksia tästä! ♥

mursuhilleri:
Vanilje, voi, kiitos kommentistasi! Minä itse rakastan Charlieta ja Tonksia yhdessä, joten minua oikein sattui sydämeen kirjoittaa tätä!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta