Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Rinnakkaistodellisuus

FMA: Ontto, S, raapale

(1/1)

Kaatosade:
Fandom: Fullmetal Alchemist
Disclaimer: Hahmot ja maailma kuuluvat Hiromu Arakawalle enkä minä saa hänen luomuksillaan leikkimisestä mitään korvausta.

Otsikko: Ontto
Kirjoittaja: Pics
Beta: -
Paritus: Ed/Al
Ikäraja: S
Genre: angsti
Varokaa: insestivirettä ilmassa hivenen
Summary: Tämä kävi kai päinsä, tällä tavalla, toistaiseksi.

A/N: Arte haastoi ikuisuus sitten kirjoittamaan raapaletta tällä parituksella, ja tässä ollaan sitten. Eipä olekaan ikinä ennen tullut kokeiltua elricestiä. Tämä tosin hivenen tasapainoilee siinä rajalla että onko, mutta eiköhän tämä haasteen täytä. Idea tähän on ollut kyllä kamalan pitkään, mutta en ole vain saanut sitä toteutettua.

Spurttiraapale III -haaste, 4. kierros. Ja lisäksi iankaikkisen vanha Perspektiiviä paritukseen -haaste, siinä kohta Perhe-paritus.




Ontto

Joskus, kun maailma tuntui sietämättömän vaativalta ja painostavalta paikalta, Ed ryömi Alin haarniskan sisään. Jos Alilla olisi ollut oikea keho, lämmin hartian puristus olisi ehkä riittänyt, mutta kylmä ja kova haarniska oli eri asia. Sitä saattoi koskettaa ja ele tarkoitti aina paljon, mutta se ei silti tuntunut inhimilliseltä.

Kun haarniska sulki hänet sisäänsä kuin teräksinen kehto ja hän painoi kämmenensä niin lähelle Alin sielun sitovaa syntetigrammia että aisti hienoisen alkeemisen energian, hänestä tuntui että hän oli taas turvassa ja veljensä lähellä.

Tämä kävi kai päinsä, tällä tavalla, toistaiseksi. Mutta mitä jos tämä halu ei menisikään ohi Alin saadessa kehonsa takaisin?

Elfmaiden:
Jännittävä näkökulma. Aww, minkähän ikäinen Ed on tässä?

Kaatosade:
Elfmaiden: En ajatellut kauhean tarkasti ikää, mutta sanoisin että aika pieni - ehkä 12 tai 13 tai jotain sinne päin mun mielikuvissa. :) Kiitos kommentista, hauska että joku bongasi tämänkin pikkuisen. <3

DulzGraham:
Voi ei, tämä oli kyllä ihana pieni tekstinpoikanen<3 Mä mietinkin että mitä, onko Picsiltä enemmänkin EdAlia, vai onko multa jotain mennyt ohi, mutta jos tämä kerran oli ensimmäinen, ei sitten hätiä mitiä :D

Siinä rajoillahan tämä tuntui olevan, meneekö insestiksi vai eikö, mutta sitten tämä:

--- Lainaus ---Mutta mitä jos tämä halu ei menisikään ohi Alin saadessa kehon takaisin?
--- Lainaus päättyy ---
Yksinkertainen pieni toteamus ja silti niin paljonpuhuva! Ja toisaalta niin söpösti edmäistä, ajatella tällä lailla kaukonäköisesti, tiedostaa ja silti toimia niin kuin toimii.

Ja koko raapale oli oikeastaan yhtä oivallusta. En ainakaan aiemmin oo törmännyt toiseen joka hyödyntäisi näiden kahden tilannetta tällä lailla, joten mun täytyy siitäkin ylistää sua, idea on suorastaan nerokas. Ja sun taito saada sanat paperille- loistavaa. Kuten aina<3

Kiitän
-Duzku

Kaatosade:
DulzGram: Ei tosiaan löydy minulta enempää tätä paritusta, en tiedä tuleeko joskus löytymään - en sano että se olisi mahdotonta jos iskee idea päähän, koska en osaa sanoa oikein millekään ideoille ei. ;D Mutta tämä oli ensimmäinen. Raapaleeseen saa mahdutettua yllättävän paljon tavaraa kun säästeliäästi kirjoittaa, ja mulla kun tuppaa kaikki aina virahtamaan, niin nämä ovat välillä oikein terveellisiä siinä suhteessa.

En muista itsekään nähneeni vastaavaa ideaa, mutta eipä mikään ikinä ihan uniikkia ole. Tykkäsin ideasta kuitenkin itse kovasti heti kun se oli päähäni tipahtanut, ja oli oikein kiva saada se vihdoin kirjoitetua, ja se onnistuikin suunnilleen niin kuin olin suunnitellut, kerrankin. Edille minusta sopii se, että hän miettii tulevaakin nuoruudestaan huolimatta, ja olisihan se nyt varmaan vähän häiritsevää jos tilanne jatkuisi samanlaisena senkin jälkeen, kun se keho olisi saatu takaisin... musta insestivire oli aika selkeä, vaikka viattoman puolella pysyttiin.

Kiitoksia kommentistasi. <3

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta