Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Rinnakkaistodellisuus

BBC!Sherlock: Hiljaista ja keveää, S, Johnlock

<< < (2/6) > >>

Hallahäive:
OvelaSalanick: Ui ui, olen yhtä hymyä kommenttisi jälkeen. Enkuksi voi joo tuntua luonnolliselta lukea, mutta kannattaa ehdottomasti tutkailla suomenkielistä tarjontaa myös :) Olen imarreltu, että uskallauduit aloittamaan omalla tekstilläni.
Onneksi et sylkenyt kahvejasi näytölle ;D Hienoa, että olin kuvannut mielestäsi poikien suhdetta osuvasti, punastelen täällä kehujesi vuoksi.
Ja voi...en nyt oikein osaa vastata mitään järkevää. :D Kiitos kauheasti ihanasta kommentistasi, ilahdutit minua kovasti.

Gelmir:
Luin tän jo joskus aikaisemmin kännykällä ja lupasin pyhästi itselleni kommentoida kun pääsen koneen ääreen, kun tää on niin ihana ettei tosikaan.

Rakastan sitä miten  juuri mikään ei muutu eikä heillä ole mitään todistettavaa kenellekään ja miten  he tietävät ja se riittää. Toisin sanoen ei mitään ylisöpöä fluffia vaan uskottavaa ja silti älyttömän suloista kuvausta síitä miten John ja Sherlock ymmärtävät toisiaan eivätkä tunne mitään tarvetta julistaa muille suhdettaan. Juuri näin sen pitäisikin olla. Mä itken verta jos Johnlockista ei koskaan tule oikeasti canonia...

Mun piti oikeasti kommentoida tähän jotain järkevää, mutta aivot tais taas sulaa tästä suloisuudesta...

Hallahäive:
Gelmir: Oi, kiitos suloisesta kommentistasi. Ihanaa, että tykkäsit noin paljon ja pidit uskottavana.Ja miten niin Johnlock ei ole canonia? xD No joo...liityn seuraasi itkemään, ainakin jos John menee naimisiin jonkun toisen kanssa. Ei tähän muuta voi sanoa kuin kiitos. :D

Ewixi:
Ihanuutta<3
Luin tän joskus viime yönä enkä jaksanu sillon kommentoida, mutta nyt kun luin uudestaan nii on pakko!
Mä tutustuin ja rakastuin tähän sarjaan ehkäää toissapäivänä (koska oon niin teini että en tajua kattoo telkkarista mitään mikä tulee yleltä, nii en oikeestaan ees tienny sen olemassaolosta), ja Johnlock on jotai niin söpöö (ja ilmiselvää)!<3
 
Tää on yks parhaista Sherlock-ficeistä mitä oon tähän mennessä lukenu (ja oon tässä viikonloppuna kahlannu koko finin läpi ettimässä niitä..), ja tää on tosi uskottava jaaa just tämänkaltaseks oon ite aatellu Johnin ja Sherlockin suhteen.


--- Lainaus käyttäjältä: Hallahäive - 08.10.2012 07:03:47 ---
Moni asia pysyy ennallaan. Heistä kumpikaan ei julista suureen ääneen tunteitaan. Jos jompikumpi huokaakin toisen solisluille kuin vahingossa, sitä ei tarvitse mainita aamulla. Sherlock inhoaa toistoa, eikä itsestäänselvyyksiä tarvitse sanoa ääneen, ne ovat siinä jos vain osaa katsoa.

Se on kevyttä kuten hengittäminen, totuus näkyy Sherlockin aidoista hymyistä ja Johnin mutisemista loistavista. Siitä miten Angelo saa tuoda kynttilän pöytään ilman vastusteluja ja Baker Street 221B:ssä ei enää tarvita kahta makuuhuonetta. He tietävät ja se riittää.


--- Lainaus päättyy ---

Tulipa pitkä lainaus, mutta toi loppu oli vaan niin lutunen<3 Varsinkin toi Sherlock inhoaa toistoa, eikä itsestäänselvyyksiä tarvitse sanoa ääneen, voin niin kuvitella ton tilanteen :D

Ihkuttaisin vielä paljon pidempään, mutta näppäimistölläni nukkuu kissa ja huomenna on aikanen herätys.
Ihana, tykkäsin, lisää samanlaista kiitos (:




Hallahäive:
Ewixi: Oi, kiitos kommentistasi! Saanen ensin sanoa, että onpa suloista, että näppäimistölläsi oli kissa ;) Sitten jos vastaisin jotain muutakin... Hienoa, että Sherlock on saanut taas uuden fanin! Yleltä ei juu ehkä aina hoksaa kaikkia sarjoja, mutta Sherlock innosti mut seuraamaan sitä enemmän...nythän muuten alkaa btw ens viikolla Benedictin tähdittämä Parade's end, olen jo ihan innoissani... Johnlock todella on ilmiselvää ja ihanan inspiroivaa. Kiva siis, että tykkäsit minun näkemyksestäni kyseiseen paritukseen ja pidit ficciä uskottavana :) En vain saa näistä kahdesta herrasta tarpeekseni.
En nyt enempää osaa sanoa, mutta pointti oli että kiitos kovasti kun kommentoit!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta