Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Rinnakkaistodellisuus

Twilight: Maybe you come back, S | Jacob/Edward | Songfic | Angst

(1/1)

casdea:
Nimi: Maybe you come back
Kirjoittaja: casdea
Beta: ei ole, virheitä voi siis olla ja niistä voi ilmoitella :)
Fandom: Twilight
Genre: angst, slash, songfic, one-shot
Ikäraja: S
Paritus: Jacob/Edward

Henkilöt eivät ole minun keksimiäni enkä saa tämän kirjoittamisesta minkäänlaista palkkiota.
Sanat lopussa ovat kappaleesta The Man Who Cant Be Moved ja bändi on The Script

A/N: Kuuntelin tuota kappaletta kun käytin koiraa ja halusin kirjoittaa jotain tästä kappaleesta, liekö sitten onnistunut, aika nopeasti tämän tein. Noh, kommentit olisivat oikein mukavia :)



"Ei tämän näin pitänyt ikinä mennä, Jake", Edward sanoi minulle anteeksipyytävästi surullisin silmin.

"Mitä?", kysyin epäilevästi ja astuin pienen ja varovaisen askeleen kohti vampyyria.

Edward huokaisi raskaasti muttei sanonut mitään. Sen sijaan hän vain tuijotti minua vaisusti.

"Edward, mitä hittoa sinä taas pelleilet?", tivasin häneltä. Otin toisen askeleen häntä kohti, tällä kertaa jo määrätietoisemmin ja pujotin varovaisesti sormeni hänen sormiensa lomaan. "Kerro minulle, ole kiltti", sanoin jo hieman pehmeämmin.

Edward pudisti päätään ja puristi silmänsä kiinni. Sitten hän irroitti kätensä omastani. "Ei tämän näin pitänyt mennä..", hän toisti uudelleen.

Tuijotin Edwardia ilmeettömänä, kun asia pikku hiljaa valkeni minulle. Hän avasi silmänsä vähitellen ja tarkkaili minua topaasin värisillä silmillään.

"Se on Bella, niinkö?", kysyin rauhallisella äänellä.

Edward nyökkäsi. "Tajusin, etten voi satuttaa häntä, minä rakastan häntä..".

"Luulin että rakastat minua", kuiskasin heikolla äänellä ja yritin tavoittaa hänen kättään. Edward kerkesi kuitenkin nostaa kätensä, ja hän hipaisi poskeani hellästi.
Hän ei vastannut, vaan laski kätensä ja antoi sen valahtaa rentona sivulle. Koko sen ajan hän tuijotti minua ja minä tuijotin takaisin.

"Olisihan se pitänyt tajuta", tokaisin hänelle hiljaisuuden jatkuttua jo muutaman minuutin, mahdollisimman kylmästi, vaikka sisälläni velloi myrsky, joka ei ottanut laantuakseen. "Häivy".

Edwardin silmistä paistoi häpeä. "Jake, anna anteeksi, en ikinä tarkoittanut..".

"Häivy", toistin jäätävästi keskeyttäen Edwardin. Käänsin selkäni hänelle ja yritin hillitä ajatusvyöryä, jottei Edward saisi selville oikeita tunteitani.

Hetken päästä tunsin pienen ilmavirran ja kuivien lehtien rapinan ja kun käännyin, huomasin että Edward oli lähtenyt.
"Edward..", kuiskasin hiljaa ja ojensin kättäni kohti paikkaa jossa hän oli hetki sitten seissyt.
"Ei tämän näin pitänyt mennä".


'Cause if one day you wake up
And find that your missing me
And your heart starts to wonder
Where on this earth I could be
Thinking maybe you'd come back here
To the place that we'd meet
And you'd see me waiting for you
On the corner of the street
So I'm not moving
I'm not moving

Sacrifice:
Hei!

Mä tykkään parituksesta - se on mielenkiintoinen ja tosi hauska, ihmissusi ja vampyyri, ne veriviholliset Twilightissa jotka eivät voi sietää toisiaan. Tässä se inho oli kätketty, kätketty sen kielletyn rakkauden taakse ja unohdettu hetkeksi. Tää toi esiin sellaista pientä surumielisyyttä, eikä kyllä ihmekään, ja kyllähän mä tästä tykkäsin, tosin, häiritsi vähän kun hahmot olivat aika OOC. Olisivathan kyllä muutenkin, aivan erilaisia kuin Twilightissa kun yhdessä ovat, mutta joo...

Ehkä mä lopetan tän kommentoimisen tähän kun menee vähän monimutkaiseksi ja epäselväksi ;D Kuten sanoin, tykkäsin!

smoke:
Olen Sacrificen kanssa niin paljon samaa mieltä, että en ala sönköttää enää omiani.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta