Harry Potter -ficit > Godrickin notko

Tähtiä ja tahtojen taistoa | K11 | Oliver Wood / Marcus Flint | jästi-AU, hömppä | luku 6/6

<< < (4/4)

marieophelia:
Olipa kiva, että Vuorna nosti tätä, koska tämähän on ihan huippuhauska!! Tosi nokkelasti olit korvannut 50 tupapisteen menetyksen 50 punnerruksella ja Nimbus 2001 -luudat juoma-automaatilla :D Tässä oli muitakin ihan huippuja yksityiskohtia kuten St Malfoy, Voro ja vanha kunnon Hagrid :D Harryn kuolleille julkkisvanhemmille ei varmaan saisi nauraa, mutta nauroin silti. Tää oli niin mainiosti rakennettu AU :)

Amerikkalaisesta jalkapallosta en tiedä yhtään mitään, joten tätä pystyi kivan rennosti lukemaan ilman yksityiskohtiin tarttumista. Hahmot oli kaikki tosi kivoja ja vauhdikkaita. Huispaustyypit on ylipäätään pienestä asti olleet mun lemppareita kirjoissa. Kukakohan oli Malfoyn joukkueen huippuvalmentaja? Sitä ei taidettu kertoa.. Tuo loppu, jossa Wood ja Flint jouduttiin kantamaan pois kentältä riemastutti mua myös. Ihanan jääräpäistä porukkaa oli kyse sitten pelistä tai rakkaudesta :)

Kirjoita ihmeessä lisää jotain tämäntyylistä!:)

Nyyhti:
Huomasin jo kuukausia sitten, että tämä oli saanut kommentin, mutta säästelin lukemista siihen, että ehdin myös vastata, koska olin niin fiiliksissä, että joku oli lukenut tämän. No kappas mitä nyt huomaankaan - kommenttejahan on kaksi kappaletta! Huisia! <3

Vuorna, ihanaaaa että pidit tästä, voi hitsi! Kommenttisi hymyilytti aivan valtavasti, ja ihana kuulla että just nuo vähän överit hölmöydet iskivät - ne olivat mulle myös tämän kirjoittaisen suola ;D Hömppä on parasta! Paljon kiitoksia, että luit ja jätit vielä noin ihanan kommentinkin, kiitoooos!

marieophelia, huippuhauska, awwww kiitos! Voi ei, en taida itsekään tietää, kuka Malfoyn joukkueen huippuvalmentaja oli - tai jos tiesin, olen autuaasti unohtanut ;D Epäilemättä joku superjulkkis kuitenkin - ehkä Krum vanhoilla (=yli 20 v) päivillään? ;D En ole ikinä kauheasti välittänyt AU:sta, paitsi satunnaisesti niiden lukemisesta, joten tosi kiva kuulla, että tämä oli toimiva. Ehkä pitäisi tosiaan kirjoittaa jotain vähän vastaavaa, tämä oli nimittäin tosi kiva kirjoitettava! Suurkiitokset kommentistasi!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta