Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Rinnakkaistodellisuus

Yön talo, Kielletty hedelmä, Loren/Zoey, S, romance

<< < (2/2)

EVOIRA:
Tuhisija, kiitos paljon kommentista ! Piristys tähänkin synkkään ja kylmään iltaan (;
Kiva että tykkäsit ja eksyit tännekin (: ja kommentoit.
Ja on multa tullu yks Damien/Jack (: Kiitos ! ♥

Phanny:
Ooh, ihanaa löytää Yön talo -ficci! Tänään viimeksi lueskelin ekaa osaa uusiksi, eli sopii kuvioon ;D
Onnistuit tavoittamaan hyvin kirjojen hengen ja Zoey ainakin oli tosi IC. Tykkäsin myös kuvailusta ja kirjoitustyylistäsi paljon :) Muutama virhe oli sekaan eksynyt, tosin taisin löytää vain muutaman puuttuvan/ylimääräisen kirjaimen. Eli ei siis mitään ihmeempiä! Ei ainakaan minua yhtään häirinnyt.

Täytyy myöntää, että kirjoista olen lukenut vain suomennetut osat (tosin haluaisin muutkin, mistähän ne löytäisi enkuksi?). Suhtautumiseni Loreniin on vähän monimutkainen, koska pidän kyllä hänen ja Z:n suhteesta, joka on paljon mielenkiintoisempi kuin Zoeyn ja Erikin (joka on tylsä) välinen. Kuitenkin olen totaalisen kyllästynyt Twilight-tyyliseen "Ah, hän on niin komea ja täydellinen" -ihkutukseen.

Kiinnostuin kyllä tosta Damien/Jackista, voiko suloisempaa paritusta olla? Sarjan parhaimmistoa on kyllä Zoeyn kaveriporukka! Erin ja Shaunee <3

Miimii

EVOIRA:
Miimii, kiitos paljon kommentista =) Ja kiitos paljon kehuista (;
Loren nyt on Loren. Omalla tavallaan ihastuttava ja samalla vihastutava hahmo :D
Ja Damien ja Jack tosiaan on sulosia (;

Kiitos vielä ♥

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta