Vapaa keskustelu > Jästitaiteen uudet tuulet

Toivetopic | Kerro tai toteuta avatar-/banneritoiveita!

(1/7) > >>

flawless:
Vanhan Haastetopicin tilalle uutta topicia ja uusia tuulia! Tässä topicissa voi esittää yleisesti toiveita avatareista/bannereista tai muusta digiartista kuten taustakuvista. Toive voi olla vaikkapa aihe, fandom tai mikä tahansa muu toivomus, jonka haluat esittää yleisesti kuvien tekijöille. Inspiraatiota etsivät tekijät taas voivat napata niistä vinkkiä ja toteuttaa toiveita muiden iloksi! :)

Toiveita voi postata topiciin vapaasti, mutta ethän lähetä useita peräkkäisiä viestejä vaan jos toiveita on useampia, laita ne mahdollisuuksien mukaan samaan viestiin. Viestimäärän rajoitusta topicissa ei varsinaisesti ole, eli saat lähettää toisenkin viestin jos edellisestä on aikaa - toivottavasti tämä lähtee pyörimään maalaisjärkeä käyttäen niin, ettei topsua spämmätä vaan samoihin aikoihin mieleen tulleet toiveet laitetaan samaan viestiin :) Viestiinsä voi myös jälkikäteen lisätä sisältöä käyttäen Muokkaa-nappulaa.

Toiveen toteuttajana taas voit valita minkä tahansa toiveen ja toteuttaa sen haluamallasi tavalla. Saman toiveen voi myös toteuttaa useampaan kertaan, eli se ei haittaa, jos joku muukin on ehtinyt toteuttaa toiveen ennen sinua. Postaa topiciin viesti, jossa viittaat toiveeseen (esimerkiksi lainaamalla toiveviestiä tai mainitsemalla käyttäjä tai toive) ja linkität sen viestisi, jossa toivetta vastaavat kuvat ovat. Linkki voi johtaa omaan avatopiciisi tai Yleistopiciin grafiikoille. Muistathan, että kuvien tulee olla itse tekemiäsi ja Finin sääntöjen mukaisia (tässä vielä muistutuksena Jästitaiteiden Ohjeita osastolle -topic).

Toiveita ja niiden toteutuksia ei enää listata aloitusviestiin eikä viestejä poisteta, vaan topic toimii vapaammin siihen postattujen viestien avulla. Viestien lähettämispäivämäärästä voi päätellä, onko jokin toive enää ajankohtainen, toisin kuin listausperiaatteella toimiessa. Topic siivotaan satunnaisesti mutta säännöllisesti (esim. poistetaan tunnuksensa poistaneiden viestit) noin 1-2 vuoden välein. 50 sivun täyttyessä tehdään totutulla tavalla uusi topic.

Ei muuta kuin esittämään toiveita ja inspiroitumaan niistä! :)

Kosmik:
Höh, miksi tänne ei ole kukaan vielä esittänyt toiveita? :D

Minä toivoisin Baby Yoda (Grogu) -aiheisia avoja ja bannuja. :3

flawless:

--- Lainaus käyttäjältä: Kosmik - 15.12.2020 18:34:06 ---Höh, miksi tänne ei ole kukaan vielä esittänyt toiveita? :D

Minä toivoisin Baby Yoda (Grogu) -aiheisia avoja ja bannuja. :3

--- Lainaus päättyy ---
Ihanaa kun korkkasit topsun! Olen yksi niistä syntisistä, joka ei ole katsonut yhtäkään tuon fandomin teosta alusta loppuun asti kokonaan, mutta tuo on niin söpö otus, että lupaan siitä huolimatta tehdä sulle jotain, kunhan on sopivasti luppoaikaa! :D

Kaarne:
Yodito ♥

Mä voisin toivoa avatareja Secret Forestista, ihan vaan koska sitten teillä on syytä katsoa sitä.  8)

Angelina:

--- Lainaus käyttäjältä: Kosmik - 15.12.2020 18:34:06 ---Höh, miksi tänne ei ole kukaan vielä esittänyt toiveita? :D

Minä toivoisin Baby Yoda (Grogu) -aiheisia avoja ja bannuja. :3

--- Lainaus päättyy ---

Mä voisin sit ottaa Mandosta avoja, koska oon ihan vähän rakastunu siihen :: DD Oon ite niin käsi tekeen mitään : ((

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta