Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Rinnakkaistodellisuus

Artemis Fowl, Hieman liikaa kahvia? S

<< < (2/5) > >>

Bulla:
Oi kivaa, kommentteja kaksin kappalein!

HannahM: Kiitos paljon kommentista. Hups, sinne onkin jäänyt tuollaisia mokomia, no käynpä kohta korjaamassa, kiitos että huomautit.  Mukavaa, että pidit! :)

Vio, se viikon loppuun menessä oli ihan tahallinen. Mutta muuten, olet oikeassa, varsinkin kun minulla on joku viharakkaussuhde noitten pilkkujen kanssa. Korjaanpa kohta.

Oi ja quottauksia, me likes. Troublella on myös minun suurin myötätuntoni. Olen armoton hahmojen satuttaja.. Anteeksi, Trouble.  

Oikeasti, todella mukavaa, että piditte ja jaksoitte huomauttaa virheistä. Arvostan todella!

More comments, anyone?

-Bulla

Peikkolapsi:
Hee, se oliki melkosta luettavaa. Mä ainakin pidin, mukavasti kevyttä tekstiä ja "Holly hakkaa huumoria" ;)


--- Lainaus ---Ainoa lohtu oli siinä, että Chix Verbil tuntui pitävän sitä suurena saavutuksena, että Grub oli saanut Hollyn jahtaamaan itseään tunnin ympäri Poliisitaloa.
--- Lainaus päättyy ---
 

Tuossa oli jotaki mikä jotenkin tökkäs silmään. Itse olisin laittanut se jotenkin näin:

Ainoa lohtu oli siinä, että Chix Verbil tuntui pitävän suurena saavutuksena sitä , että Grub oli saanut Hollyn jahtaamaan itseään tunnin ympäri Poliisitaloa.

Mutta enhän minä tätä ole kirjoittanut, eikä tarkoitus ole missään nimessä loukata tunkemalla nenäänsä asioihin jotka eivät minulle oikeastaan kuulu. Loppujen lopuksi, minä pidin ficistäsi  :D

syysvilja:
Aina tämä vaan saa nauramaan! :D Ihana. Pidin. Paljon. :) Toivottavasti kirjoitat lisää AF-ficcejä!

Holly

Vomps:
Aa. Täydellistä!Et arvaakaan, millainen onnellisuudenpuuska puhalsi lävitseni nähdessäni otsikon!
 Hienoa tekstiä. Holly oli kyllä harvinaisen ammattilainen siinä kohdassa, missä tähtää Verbiliä aseella. Ja se katoaa heti haarukan tullessa mukaan kuvioihin :'D Mahtavaa.

Toivon hartaasti, että kirjoitat lisää AF-ficcejä ^^ <3

Bulla:
Peikkolapsi - Oh, kiitos kommentista! Kevyt "Holly hakkaa" huumori on mielestäni niin mukavaa luettavaa, että päätin itsekin kokeilla. Todella mukavaa, että pidit ficistäni, ja taidankin vaihtaa tuon lauseen ehdottamaasi muotoon - olet oikeassa se toimii paremmin noin-

Holly - Aww.. Kiitos taas kerran, Hols. (Niin yksinkertainen nick kuin Holly pitää lyhentää.. MIkä minussa on vikana..?)

Vomps -  Oi, ihan täydellistä. Ei ehkä nyt aivan, mutta kiitos kovasti. Itseasiassa voin hyvinkin arvata miten mukavaa on löytää AF-ficci, niitä kun tuntuu olevan aivan liian vähän. (Jo tämä nyt oli se mitä tarkoitit)

Kiitos taas paljon kommenteista, ette arvaakaan miten ne piristävät päivääni aina ne huomatessani ja ehkä takerrunkin niihin hieman liikaa kuin olisi terveellistä..
Saa nyt nähdä, tuleeko jossain viaheessa inspistä kirjoittaa Artemis Fowlia - ainakaan tällä hetkellä mitään kipinää ei siihen puuhaan löydy, mutta kun taas jossain vaiheessa iskee inspiraatio yöaikaan, niin...

-Virallinen kommenttihuora

More comments, anyone?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta