Vapaa keskustelu > Saivartelija

Houkutus (+Twilight) || keskustelua niin kirjasta, kuin elokuvastakin

<< < (108/108)

Abarat:
vversus kiva kun liityit mukaan keskusteluun! Kuulostaa hyvältä että oot kans kuunnellu äänikirjoja ja sait työkaverisi kiinnostumaan Twilight-jutuista!  :)

Kaikki Dvd-elokuvat hommattu! Mukava yllätys oli että näitä myytiin Prismassa! Aamunkoit hommasin tosin yhdestä leffakaupasta.

Löysin itselleni kirjaston vaihtohyllystä Breaking Dawn-pokkarin nimenomaan englanniksi! Sekä myöhemmin Eclipse kontaktimuovilla päällystettynä. Kivat löydöt. Sadetta tiedossa, haaveilen meneväni kirjastoon ihan kunnolla ajan kanssa.  :)

Mulla on kirjablogi, johon ajattelin kirjoittaa Twilight-kirjoista jotain...

Abarat:
Tuplapostaus sallittu koska herättelen pitkästä aikaa keskustelua? En sitten kirjoittanut mitään Twilight-aiheista mun kirjablogiin koska ei oo lukijoita ja näköjään kirjablogit ei oo enää niin suosittuja. Löysin kirppikseltä New Moon ja Eclipse-elokuvat joissa on molemmissa 2 levyä ekstramateriaalia. Twilight-maailmasta kehitellään tv-sarjaa mutta lisätietoa aiheesta on tosi niukasti... Luin pitkästä aikaa Aamunkoi-kirjan ja rakastan sen onnellista loppua. Seuraavaksi tartun Keskiyön aurinkoon.

Aivot narikkaan-luettavaa silloin kun ei halua mitään filosofisia ulottuvuuksia. Mikä on teidän suosikkiosa kirjoista? Varasin itselleni kirjastoon sarjan ykkösosan englanniksi ja kokeilen miltä tuntuu lukea kokonainen kirja alkuperäiskielellä. Kerran meinasin tilata netistä kaikki sarjan kirjat englanniksi. 

Onko joku muuten pelannut Epäilys-lautapeliä?

Tippi:
vversus: Ihanaa kun fanitatte yhdessä Edwardia! :D Se on kyllä huippua, kun on joku, jonka kanssa jakaa innostusta. ❤

Abarat: Oletko miettinyt, että blogin sijaan siirtyisit Instagramiin kirjoittamaan lukemisistasi? :) Siellä on jo varsin laaja suomalainen kirjagram-yhteisö, verkostoituminen on minusta melko helppoa ja kiinnostuneita riittää. Lisäksi sieltä saa paljon hyviä kirjavinkkejä! Ja pakko kysäistä, että millainen Epäilys-lautapeli on? :)

Minäkin olen kuullut tuosta Twilight-televisiosarjasta, mutta tietoa siitä on tosiaan niin vähän, että pohdin onkohan se totta. Voisi olla kyllä kiinnostavaa, jos sellainen todella tulisi!

Minua vähän harmittaa, kun menin antamaan omat kirjani hyväntekeväisyyteen, mutta toisaalta haluan omistaa kirjoja vähemmän, ja saahan Twilightit lainattua kirjastosta. Tarina on kuitenkin sama. :D Katsoin myös elokuvat tässä kesä-syksyn mittaan ja onhan niihin mukava upota. :)

Abarat:
Oon peli-intoilija ja Epäilys-lautapeli on Tacticin valmistama peli, jota myydään nykyään varsinkin tori-sivustolla. Harmillista kun en ole itse pelannut sitä ollenkaan. Instagram ei nyt houkuttele. Piti poistaa mun tunnus mutta en löydä mistään sitä kohtaa kuinka tunnus poistetaan...? Joo, onneksi kirjastosta löytää kaiken tarpeellisen. Kaikkea ei tarvitse aina itse omistaa.

Katson joku päivä elokuvat pitkästä aikaa. Lisämateriaalitkin kiinnostaa. Mulla on ihana kannettava DVD-soitin. Kovakantinen Keskiyön aurinko on mun kirjahyllyssä joten aloitan sen tässä lähipäivinä. Mitä mieltä ootte Bree Tannerin lyhyt elämä-kirjasta? Mun mielestä se avaa ainakin hiukan vastasyntyneiden vampyyrien elämää ja on ihanan nopealukuinen. Ostin omani kirppikseltä. Paras kohta on mun mielestä se kun Spoiler: näytämuut on taisteluharjoituksissa niin sillä aikaa Fred ja Bree pelaavat yhdessä korttipelinä rommia.

Kirppikseltä ostin muutamalla eurolla kirjan Houkutus kuvitettu opas vampyyrisaagaan! Lisäksi kuuntelen cd-äänikirjoja samalla kun väritän.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta