Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Rinnakkaistodellisuus

Muumit: Mutta eihän minulla ole napaa | S | raapale

<< < (2/4) > >>

Kaarne:
:D Hajosin. Mutta toisaalta, kukapa ei ois haaveillut Muikkusen navasta?  8)

Larjus:
Mä en tiennyt, mitä odottaa tältä (muuta kuin taattua mursislaatua), mutta yllätyin silti. Aluks meininki oli söpöä, sitten vähän randomin söpöä, ja sitten... :D :D jfc en kyllä olis ikinä osannut varautua tuohon.

Mutta hyvät naurut tää kyllä takasi. En kestä (/u\)

Violetu:
Ahahahaha, eikä, varsinainen plot twist ;D
Tässä oli kyllä niin muumifiilis, ja sitten tuli viimeinen lause, ja aivot jarruttaa "hetkinen..."
Sitten vaan jotenkin riemastuin ihan totaalisesti xD

Yess, go you!

~Violet

mursuhilleri:
Vehka, niinpä, sinäpä sen sanoit ;) Kiva kun luit vaikka et niin huumorista perusta!

Larjus, taattua mursislaatua, en kestä, ihanasti sanottu <3 kiitos!

Violetu, kiitän suuresti kommentista!

Waulish:
Tervehdys Kommenttiarpajaisista, ja vielä kerran onnittelut voitosta! :-* Päädyin listauksestasi tämän tekstin pariin, koska tämän nimi huvitti minua kovin ja halusin lukea, mistä oikein onkaan kyse. Tämä olikin ihana sunnuntain piristysruiske, juuri sopivaa lukuviihdettä ennen töihin lähtöä!

Teksti maalaa elävän kuvan kauniista ja rauhallisesta kesäpäivästä, kun loikoillaan rannalla, katsellaan lokkeja ja piirrellään rantahiekkaan. Hassu napakysymyskin tavallaan vielä sopii kuvaan, sillä Muumipeikon voi ajatella olevan niin omissa ajatuksissaan ja levollisessa mielentilassa, että mieleen pälkähtää yhtä jos toista. Sen sijaan lopun maininta alastomasta Nuuskamuikkusesta nostaa leveän virneen kasvoilleni! ;D Eipä taidakaan Muumipeikko ihan viattomasti lokkeja tiirailla, vaan mielessä on jotain aivan muuta... Harmin paikka, ettei Niiskuneidillä ole napaa, johon voisi työntää sormea, hihi. Nuuskamuikkusella mitä ilmeisimmin on, ja kuka tietää, ehkäpä Muumipeikko on päässyt näkemään ja kokemaan sen ihan oikeassa elämässä.

Muistan lukeneeni sinulta useamman tällaisen tekstin, jonka lopussa on jokin odottamaton käänne tai paljastus, enkä väsy näihin millään! :D Aivan mainiota työtä.

Kiitoksia, tykkäsin! -Walle

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta