Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Rinnakkaistodellisuus

Muumit: Mutta eihän minulla ole napaa | S | raapale

<< < (4/4)

Vendela:
Olen nähnyt tämän otsikon monesti tuolla edellisen käynnin jälkeisissä viesteissä ja olen mitettinyt että mikähän tää oikein on. Tänään sitten päätin (kiitos Simma kun nostit tämän taas esiin!) tulla viimein selvittämään tämän napa-arvoituksen :D

Voi hyvänenaika sentään ;D Saanko vaan kopioida tähän kaikki nuo edelliset kommentit, koska en esinnäkään osaa sanoa tästä mitään uutta :D Ja toiseksi, muut ovat sanoneet tosi hyvin kaiken sen mitä omassa päässäkin pyörii. Sillä siis mitä ja loppu kyllä kruunasi kaiken. Sitten yksinkertaisesti napa ja miksi. Vai siksikö kun Muumipeikollakaan ei ole napaa ja Nuuskamuikkusen napa on siksi niin jännä ;D

En tiedä, en osaa sanoa tästä muuta kuin että olipa hieno ja yllättävä! Kiitos tästä :D

Vendela

mursuhilleri:
Ai kamala kun täällä on monta kommenttia! Kiitän teitä kaikkia yhteisesti joten kiitos Waulish, Fairy tale, Beelsebutt, Angelina, flawless, Simma ja Vendela :-* Jokainen kommentti ilahdutti kovasti!

Ja koska miksei, niin haluan jakaa teille tämän meemin, mistä koko tämä tarina on saanut inspiraation. Kesti pieni ikuisuus löytää tuo kuva parin vuoden jälkeen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta