Originaalit > Pergamentinpala

Parempi katsoa kuin katua | K-11

<< < (2/3) > >>

Asesino:
Aaah ihanaa sada kommenttia ja jos E kerkiät niin mieluusti. Kyllä ymmärrän, että tuollaiset häiritsevät. Mutta kun kirjoitan niin silloin vain kirjoitan en tartu teksti muotoon ja välillä en edes huomaa virheitäni. Mutta kiitos rakentavasta palautteesta. Sellasta viellä että kun olen laittanut esim näin:
-Moi! ,Sanoin.
Niin se on tarkoituksella. Minulle on opetettu ylä asteella tämä tyyli eli puheenvuoro, piste/huutomerkki/kysymysmerkki, väli, pilkku ja sana kiinni pilkkuun. Joten siitä tavasta minun on varmasti vaikeinta luopua. :D Jatkoa on kehitteillä, mutta E ei pysty nyt ainakaan toimimaan betana, koska heidän koneensa on pahasti junkkurissa, joten joudutte lukemaan virheellistä tekstiä. Pahoittelut :( ;)

supersaana:
Heihou, en oo aikasemmin tajunnu kommata tähän, mutta tässä se tulee: THE KOMMENTTI! ;D
Joo, virheitä löytyy... Mutta tekstin sisältö on muuten täyttä kultaa! :)
Ja niiin, voisinhan mäkin tietty tunkeutua leikkimään sun betaas, jos vaan haluut - vaikka vaan siks aikaa kun E:n kone känkkäränkkäilee! ::)
Always at your service  ;)

-Superi

Asesino:
Sopishan se :D Jos lähetän vaikka seuraavan luvun sulle sähköpostiin kunhan pääsen kotiin ja voin kirjoittaa loppu luvun koneelle :) Olisin kiitollinen :)<3

E:
Ei kone känkkäränkkäile enää te salajuonittelijat!!!>:( <3

E:
Ja tuohon pilkku juttuun.. ON TEILLÄ OLLU KYLLÄ PASKA OPETTAJA, näin suomeks sanottuna. Koska mulle ei oo KOSKAAN opetettu tommosia;o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta