Harry Potter -ficit > Hunajaherttua

Varttunut teehetki, Minerva/Albus, S, raapale | vko raapalehaaste, FF100

<< < (2/2)

Jassminadara:
Voi ei, miksi oi miksi sinä käskit lukemaan kaksimielisesti... Nyt minä vain hekottelin ruudun tällä puolella tälle, kun tulkitsin joka ikisen lauseen kaksimielisesti. Ei ollut muuten kauhean vaikeaa :D

No, jos nyt yritetään ajatella kypsästi ja epä-kaksimielisesti, niin tässä oli ihan mukava tunnelma. Sellainen kivan rauhallinen. Ja kuten minä olenkin jo selittänyt zonko´sissa, raapaleiden lukeminen on ihanan helppoa. Mukava yöpala siis.

Pidin ajatuksesta että Albus tietää tarkalleen, millaisena Minerva juo teensä. Hauskaa oli myös se, että Albus tarjosi sitruunatoffeeta, Rowling kun on tehnyt Dumppiksen sitruunatoffeepakkomielteestä lähes canonia.

Ja voi että tuota kaksimielisyyksien määrää...
Huomasitko muuten laskea sanamäärän kommentista? Tasan sata  ;D

Snapu on Pyörylä:
Jass: Mitähän sinä olet sieltä rivien välistä lukenut... :'D Kaikkee ylihärskiä kumminkin, ai ai!  ...eih, raapalevastaus! Tää tais jäädä päälle tää satasanaisuus! : D  Tuo sitruunatoffee tuli muuten siitä, ku Viisasten kiven alussa Minerva ei suostunu ottaa sitä namua, mutta nyt kun se on Dumblen kanssa niin se on myös alkanut pitää niistä ^^ Tai jotain, niin minä sen perustelin : D Öööp. Kiitos Jass! Ihana kun kommentoit ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta