Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Rinnakkaistodellisuus

MCU: I'll Be Waiting | S | Steve/Tony | In English

<< < (4/4)

Karvis:
En tietenkään lukenut varoituksia ja odottelin onnellista ihanaa fluffya mutta sitten tulikin Endgame ja pyyhkäisi sen pois. Mutta en kadu kun tää oli niin kaunis. Tää on juoneltaan aika nerokas. Steven vuosiluku ranteessa on varmasti sellainen mikä on aiheuttanut harmaita hiuksia ja naureskelua ja Tonylla taas...olisi se varmasti tuskallista odottaa tietoisesti nelikymppiseksi sielunkumppanin tapaamista mutta toisaalta Tony tiesi vaikeissa paukoiss että hän selviäisi hengissä tuon päivämäärän tietämisen takia. Pätkät yhdessä oli niin ihanaa luettavaa ja Tonyn ja Steven kuvitelmat millainen sielunkumppani olisi. Vaikka loppu mursi sydämen tää oli tosi kaunis. Uskon että ne vielä löysi toisensa ja oli sen jälkeen ikuisesti yhdessä.

Kännykkäkommentti tärisevällä tiellä linja-autossa niin voi olla hyviä kirjoitusvirheitä mutta halusin kirjoittaa kommentin heti.

Angelina:
Hazy: Kiitos onnitteluista, pus ♥ Kuten sanoinkin, niin en muista tästä kauheesti puhuneeni ainakaan tän julkaisun jälkeen, mutta hyvä silti että on jäänyt mieleen ;D Ja no siis, Steve/Tony pitäs olla kaikilla tiedossa, koska parasta paskea joten olen hyvin iloinen ettet oo välttyny siltä, vaikkei Marvel sun fandom muuten ookkaan :''D Tony on bestest ja järkytin itseäni aikanaan tällä lopulla, koska siis eihän tällästä vaan tehdä... Mutta silti tein ja vähän kaduttaa, mutta onneksi he löytävät toisensa myöhemmin taas uudelleen ♥ Kiitos kun kommentoit <3

Karvis: Endgame kyllä ihan perseestä ja siks ennemmin kirjoitankin fix-itejä, mutta tällänen joku harha-askel on tullut otettua... Ja tottakai Steeb ja Tony löytää toisensa myöhemmin ja ovat together forever <3 Pahoittelen kamalaa angstista loppua, mutta siitä huolimatta oli ihana kuulla että tää oli susta kaunis! Kiitos ihanasta kommentista ♥

// luin tän ite myös nyt uudelleen ja jeez... toivottavasti mun enkku on hieman ees parantunut tästä :''D

Saappaaton:
Moi, oon täällä taas.

Sait mut heti ekassa rapsussa, kun tekee vaan mieli paipai ressukka-Steveä. Mut mulle tuli myös sellainen olo, et oon kurkkinut tätä joskus aiemminkin ehkä...?


--- Lainaus ---25 / 5 / 2012
--- Lainaus päättyy ---
Tiedätkö, kun mua aina Jenkki-sarjoissa sun muissa ärsyttää, kun ne merkkaa päivämäärän "väärin". Ja nyt mua vähän natustaa se, ettet ole merkannut sitä "väärin", koska ollaan Jenkeissä. :D En ilmeisesti voi olla tän asian kanssa ikinä tyytyväinen. Varmaan se korostuu tässä, kun tää on englanniksi...

Tää lopetus ei oikeastaan päässyt yllättämään, mut olihan se nyt surullinen. Ja koska sä et tykkää surullisesta, niin ehkä tää silleen siltä osin vähän yllättikin. Mut koska oon aina pro!canon, niin tykkäsin siitä ratkaisusta, että seurasit elokuvia tässä systemaattisesti koko ajan. Ja tykkäsin, et vaikka hahmot ja osin tapahtumatkin oli niin tuttuja, niin toit sinne sit kuitenkin tarinan kannalta tarpeellisia yksityiskohtia, syvensit asioita sieltä mistä piti ja teit tästä kaaresta omasi.

Soulmate-jutut on tosi jees, olkoon miten kuluneita tahansa. Kiitos tästä. <3

Angelina:
Saappaaton: Haha, mä en oo ees tajunnu ajatella tota päivämääräasiaa :''D Mutta joo oot oikeessa että tässä se varmasti vielä korostuu, kun teksti on englanniksi. Olisi siis pitänyt merkata päivämäärät väärin, dammit. No, menköön kun on tähänkin asti menneet. Soulmatetrope on ehkä kulunut, mutta silti ehdottomasti yksi parhaista - toki mä tykkäänkin kaikesta kuluneesta ja kliseistä ;D Tää onkin sit varmaan ainoa teksti jossa tota kuracanonia seuraan loppuun asti, koska Endgame vaatii pelkkiä fix-it tekstejä :'D Kiitos ♥

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta