Vapaa keskustelu > Saivartelija

Elokuvat # 2

<< < (3/120) > >>

Q+Black:
Nälkäpeli : Vihan liekit - leffasta on julkaistu uusi traileri. Tuo pätkä oikeestaan vasta sai mun Nälkäpeli-innostuksen taas syttymään. Mahtava!

Onkos kukaan lukenut sitä Divergent - sarjaa? Siitähän tulee eka suomennos ensi vuonna ja elokuvakin, joka vaikutti kyllä todella mielenkiintoiselta. Katso traileri täällä.

Hei, ja jes! TMI:n toinen kirjakin tulee elokuvaksi! Alunperin se oli vähän epävarmaa kun Luukaupunki menestyi melko vaatimattomasti, mutta nyt kakkososa on tulossa! Jesh! Olen niin onnellinen! <3

Huh, mulla on jotenkin jäänyt elokuvien katselu vähemmälle ja leffoja on kasaantunut katsottavien listaan. Tänään käydään vissiin katsomassa kaverin kanssa se Leijonasydän. En tykkää suomalaisista elokuvista, mutta tää herätti kyllä mielenkiinnon.

Sit pitäs kattoo Thor 2, Wolverine, Iron Man 3, Kirottu, The Bling Ring ja ja ja...

Odo:

--- Lainaus käyttäjältä: Q+Black - 01.11.2013 09:25:52 ---Nälkäpeli : Vihan liekit - leffasta on julkaistu uusi traileri. Tuo pätkä oikeestaan vasta sai mun Nälkäpeli-innostuksen taas syttymään. Mahtava!

--- Lainaus päättyy ---

Hyvältä kyllä näyttää! Itsekin odottelen tuota leffaa innolla ja sain sovittua työvuorotkin niin, että ehdin katsoa tuon ensi-illassa. Meni hieman tiukille, kun työvuoro olisi alkanut 17 ja elokuvan arvioitu päättymisaika oli n. 16:50. :D Onneksi pomo oli kiltti ja lupasi tehdä hieman pidemmän aamuvuoron niin ei tarvitse lähteä elokuvasta ainakaan kesken kaiken.

Itsellänikin kyllä jäänyt elokuvien katsominen vähemmälle ja varsinkin elokuvateattereissa. Ei yksinkertaisesti ole vara, mutta ei kyllä ole aikaakaan. Sen sijaan tullut tuijotettua Walking deadia, mutta kunhan sen saa katsottua loppuun niin ehkä sitten paremmin aikaa olisi taas elokuville. Listalla nyt ainakin Lone ranger, ehdottomasti!

miukeli:
Hobitti-fanit ohoi, täällä olisi uusi traileri(sneak peek) kliketi klik!
Taisin kuolla ja päätyä taivaaseen, en saa mitään kovin järkevää ajatusta koottua - kädet on täynnä hampaiden jälkiä etten ulinalla herättäis koko taloa ja kyyneleet ei meinaa millään tyrehtyä eikä tärinä lakata.

Eli jos joltain on mennyt jostain syystä ohitse tuo, niin tänään/eilen Peter Jackson & kumppanit piti live tapahtuman ympäri maailman tettereita + suorana lähetyksenä netissä, jonka voi käsittääkseni katsoa täältä (alkaa vasta 10 minuutin kohdalta suunnilleen :P )
Ketään muuta täällä jonka Smaugin ääni jätti hengettömäksi uudelleen? Ja huhhuh, Järvikaupunkia ja Bardia näkyy vähän lisää, sekä ihanan paljon Thranduilia josta en vain saa tarpeekseni. Ja voi Thorin pikkuinen ja Bilbo-raukka...

Yritä nyt sitten tässä tilassa mennä nukkumaan kahelta yöllä kunnon fanihysterikohtauksen jälkeen...kiva, 5 tuntia aikaa enää ja hobitit juoksee ympyrää kääpiöiden ypärillä mun pään sisällä xD

Eririn:

--- Lainaus käyttäjältä: miukeli - 05.11.2013 01:42:13 ---Hobitti-fanit ohoi, täällä olisi uusi traileri(sneak peak) kliketi klik!
Taisin kuolla ja päätyä taivaaseen, en saa mitään kovin järkevää ajatusta koottua - kädet on täynnä hampaiden jälkiä etten ulinalla herättäis koko taloa ja kyyneleet ei meinaa millään tyrehtyä eikä tärinä lakata.

--- Lainaus päättyy ---
Etpä kuule ole ainoa, joka reagoi tuohon malliin. Mun piti itse asiassa mennä aikaisin nukkumaan. Thorinia lainatakseni, en ole eläissäni ollut niin väärässä. Ei hemmetti oikeasti tuo sneak peek! Miksei ole jo joulukuu? Tahtoo nähdä!

Ja sitten se uusi videoblogi! Ei jessus kun repeilin xD Tauriel näyttää keskaria Thranduilille! Rakastan Taurielia jo nyt^^

Okei, okei, en taida saada tämän selvemmin ajatuksiani kulkemaan, pahoittelen. Mutta olisi jo joulukuu!

Angelina:
Mä kävin kattomassa Thorin sunnuntaina ja tykkäsin kyllä! Oli mun mielestä melkosesti parempi kun ensimmäinen. Kaverikin tykkäs, vaikkei ollu ensimmäistä edes kattonu :D


--- Lainaus käyttäjältä: Dolores - 30.10.2013 22:06:22 ---Täytyy heti kättelyssä myöntää, etten oo mikään vannoutunut Thor-fani (mikä on outoa koska yleensä rakastan melkein kaikkia supersankareita), mutta en vaan jaksanut lämmetä juonelle, leffa tuntui tuplasti todellisuutta pidemmältä ja vitsit oli tosi väkinäisiä. Loki oli ihan jees ja oikeastaan koko elokuvan sielu, ilman sitä olisin varmaan nukahtanut tuoliini. Sen sijaan Thor ja Jane on musta vaan niin tappavan tylsä kombo eikä niiden rakkaustarina itsessään jaksa kiinnostaa mua pätkän vertaa.

--- Lainaus päättyy ---

Oon samaa mieltä siitä, että jotkut vitsit oli vähän 'awkward'-linjalla, mutta kokonaisuudessaan mun mielestä oli ihan hauska leffa. Plus mä taas nimenomaan tykkään Thor/Janesta, vaikka yleensä oon ihan canonvastanen ihminen : D Ne on vaan jotenkin söpsöjä. Loki on kyllä loistava, mutta tykkään kyllä ihan ite Thoristakin. (Sanoinkin leffan jälkeen, et kauhee ongelma ku en osaa päättää kummasta tykkään enemmän.)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta