Harry Potter -ficit > Hunajaherttua

Pitäjä | Ang/Alicia - dialogidraamafemme - S

(1/1)

SnowBlind:
Title: Pitäjä
Author: SnowBlind
Beta: Holly ja Awy, dänksös vain jelpistä <3
Genre: dialogidraamaa ja huispausfemmeilyä
Pairing: Angelina/Alicia
Rating: S
Summary: Angelinaa masentaa huispausjoukkueensa kehno tila ja Alicia yrittää lohduttaa tätä.
Disclaimer: Rowlingin tytsyjä  molemmat
A/N: Olen pitkään halunnut kirjoittaa tällä parilla j0tain femmeilyä. Huispausangsti-Angelina on sitäpaitsi aina yhtä ihana  ;) Dialogihaaste II ja femme10.


Pitäjä


”Huh, mitkä harjoitukset.”
”Älä puhu minulle hetkeen huispauksesta. Tulen varmasti valvomaan koko seuraavan yön hiuksiani repien.”
”Minä revin jo nyt – tätä kirotun hikistä ja märkää paitaani nimittäin. Wood ei varmasti arvannut minkälaisen pestin hän sinulle jätti.”
”Ei varmasti. Huonoa vitsiä yhtä kaikki.”
”Niin...”

”Alicia.”
”Niin?”
”Ottaisitko minulta joukkuekapteenin paikan jos pyytäisin?”
”Angelina! Et kai ole ajatellut luovuttaa?”
”En kai. En tiedä.”
”Jos sinä jätät kapteenin paikkasi, meillä ei ole enää rahtustakaan toivoa jäljellä.”
”En usko, että asia on noin. Olisit varmasti hyvä.”
”Enhän ole edes yhtä hyvä kuin sinä! Oletko oikeasti tosissasi tuon kanssa?”
”En. Tai kyllä.”
”...”
”Kaiken lisäksi seuraavat harjoitukset on pakko pitää ensi tiistaina.”
”Mikä siinä on niin erikoista? Pahus, kaapuni on likainen.”
”Silloin on vuosipäivämme, etkö muista?”
”Mutta mikäs nyt olisikaan sen parempi tapa viettää sitä, kuin lennellä luudan selässä!?”
”Ei tällä kokoonpanolla, Al.”

”Hei Angelina, mikä sinulla oikeasti on?”
”Äh, ei mitään.”
”Kerro nyt!”
”Minä vain... Tilanteemme on niin kamala. Minulla on meneillään viimeinen rankka vuosi enkä haluaisi reputtaa koulunkäyntiäni, mutta Pimennon rangaistuksen jälkeen kaikki on mennyt vain kamalampaan suuntaan! Huippupelaajamme ovat pelikiellossa, oletko sattunut huomaamaan? Alicia – oikeasti – minusta tuntuu ettei minulla riitä puhtia tällaiseen. En pysty!”
”Angelina... ei tilanne ole niin paha.”
”Onpas, tietenkin se on.”
”Okei, niin se onkin! En halunnut vain myöntää sitä. Mutta yrität parhaasi – eikö se riitä?”
”Kyse on nyt siitä, että me kaikki yritämme parhaamme, mutta se ei riitä. En haluaisi meidän mokaavan nyt kun olen vielä kapteeninakin, mutta... Huispausjoukkueemme on surkein aikoihin.”
”En haluaisi myöntää tuota.”
”Kukapa haluaisi? Al, ainoa syy miksi en painosta sinua ottamaan asemaani on se, etten halua sinun joutuvan samalla tavalla puristuksiin, kuin minä.”
”Tuo oli nättiä, Angelina. Kiitos.”
”Ole hyvä vain.”

”Tiedätkös. Silloin kun minä olin pieni, halusin suureksi huispaustähdeksi.”
”Minäkin, Al. Minä halusin tulla kuuluisaksi etsijäksi, tiedäthän, siksi joka viime hetkillä ratkaisee tilanteen kotijoukkueensa hyväksi tuhansien ihmisten silmien edestä.
”No olet sinä tavallaan onnistunutkin. Ainakin Katie tuntee sinut jo tyttöjenetsijänä, siitä on hyvä aloittaa!”
”Alicia!”
”Sinä naurat! Hienoa. Vaikka täytyy kyllä sanoa, että sinä olet kyllä etevämpi jahtaajana... Mihin laitoinkaan pyyhkeeni?”
”Se on siinä selkäsi takana.”
”Oho, joo, niinpä onkin. Tuletko suihkuun?”
”No voinhan minä tullakin.”

”Tiedätkö muuten minkälaisia huhuja liikkui Oliverin ollessa vielä täällä?”
”No?”
”Hän oli kuulemma hyvä nappaamaan kaatoja.”
”Heh, ehkä minunkin olisi hyvä opetella nappaamaan oma kaatoni.”
”Kuulostaa hyvältä. Hmm, todella... Oletko koskaan muuten harkinnut olevasi... lyöjä?”
”En erityisemmin. Mutta voisihan sitäkin kokeilla. Eikös se meidän oma päivämmekin ole kohta?”
”Angelinaa!”


”Masentaako sinua enää?”
”Vain se, etten päättänyt aikaisemmin tunnustautua pitäjäksi.”
”Vai niin. No, kenestäkös sinä sitten pidät?”
”Sinusta tietenkin.”

Kaatosade:
Etsin jotakin kevyttä yöpalaa, eli jotain juuri tällaista. Onneksi sattui silmään.

Kiva dialogi. En ole tullut aikaisemmin ajatelleeksikaan Angelinan asemaa kapteenina, mutta se on varmasti oikeasti ollut ajoittain aika paha paikka. Onneksi hänellä on Alicia piristämässä.

Tuossa lopussa nuo kaadot ja lyöjät menivät hilpeän kaksimielisiksi ja lopun fluffyisuus sai pienen hölmön hymyn vielä naamalle. Tämän jälkeen onkin kivaa mennä nukkumaan ja toivotavasti näkemään hattaraisia femmeunia. Kiitoksia.

Hrimnir:
Ha-haa! Luin tämän, ja tykkäsin :) Dialogeja on omasta mielestä vaikea kirjoittaa niin, että rivien välistä voi lukea ympäristöä ja tapahtumia, mutta tämä on onnistunut. Lopussa ainakin tykkäsin noista pitäjistä ja jahtaajista ;D Ja tunnelmakin muuttui kivasti loppua kohden. :]

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta