Harry Potter -ficit > Hunajaherttua

Hääyö | J/L ,S, Romance, Songfic

(1/1)

Neriah:
Name: Hääyö
Author: Neriah
Rating: S
Genre: Romance/Fluffy/Songfic
Pairing: James/Lily
Summary: On Lilyn ja Jamesin hääpäivä ja Lily haluaa puhua syvällisitä(, ja James haluaa nukkua).
Disclaimer: Eli henkilöt sun muut kuuluvat Rowlle, enkä saa mitään rahaa tästä.
A/N: Ensimmäinen ficci, jonka olen laittanut julkisesti esille, joten varokaa. :D Tuli vain mieleen tällainen idea ja sitten vain kirjoitin sen. Janoan kommentteja, kiltit, rakkaat ihmiset! Antakaa rakentavaa, jos suinkin kykenette.
Kappale on Aerosmithin I don't wanna miss a thing.



Pieni hetki

Oli pimein hetki ennen aamunsarastusta. Muut olivat nukkuneet jo monta pitkää tuntia, mutta nuorukaiset olivat vielä juuri ja juuri hereillä.
Tuore aviopari makasi sängyssä lähekkäin, kuin mikään maailmassa ei voisi heitä erottaa.  Pitkät lainehtivat punaiset hiukset, joissa oli vielä osa kauniista nutturasta, jonka nainen oli taikonut päivää varten, olivat sekoittuneet mustiin, jälleen kerran sotkuisiin hiuksiin. Nuori nainen silitti miehen kasvoja ja huokaisi.

I could stay awake just to hear you breathing.
Watch you smile while you are sleeping,
far away and dreaming.

- Kulta, oletko vielä hereillä? kysyi mies unisesti.

I could spend my life in this sweet surrender.
I could stay lost in this moment forever.
Well, every moment spent with you
is a moment I treasure.

- Lily?
- Miten sinä oikein pystyt nukkumaan? Olen valvonut miettien kaikenlaisia asioita. Kaikki tulee muuttumaan. Emme ole turvassa enää missään, koska Tylypahka on ohi, Voldemort on perässämme, joudumme itse ostamaan ruokaa…  Lily hymyili miehensä hiuksiin. Kyllä, kaikki tulisi muuttumaan, mutta hän ei katunut yhtään, että sanoi ’kyllä’ kysymykseen, jonka ruskeasilmäinen mies esitti.

Lying close to you,
feeling your heart beating.
And I'm wondering what you're dreaming,
wondering if it's me you're seeing.

- James? Kuorsaatko sinä, kun nukut?
- Mmhph. Mitä? Ei, enhän minä kuorsaisi.
- Juurihan sinä teit niin. Voisitko sinä edes yrittää pysyä hereillä, kulta? Minulla on nyt sellainen olotila, että on pakko puhua syvällisiä.

Then I kiss your eyes and thank God we're together
and I just wanna stay with you
in this moment forever, forever and ever.

James nousi puoli-istuvaan asentoon ja otti vaimonsa syliin. Sänky narahti kotoisasti ja ulkona kuului lintujen laulua.
- Jos me saamme lapsen, miten hän voi ikinä tuntea olonsa mukavaksi ja turvalliseksi, niin kuin minä nyt?
- … Lapsen?
Lily naurahti heleällä äänellään ja katsoi miestä kujeellisesti. Hän nosti Jamesin kädet vyötäröltään ja asui viileälle lattialle jatkaen matkaansa ikkunalaudalle. Kuu paistoi kirkkaana ja hänen vihreät silmät kiilsivät valossa.
-Tiesitkö, että minulla oli tapana jutella kuun kanssa kaikista huolistani kouluaikoina. Juttelin aina sinusta ja miten en kehdannut sanoa sinulle mitään niiden huutamieni asioiden jälkeen. Nyt en tarvitse kuuta enää, kun minulla on sinut. Ainakaan kuu ei tule muuttumaan, tapahtui mitä tapahtui.
- Älä huolehdi niin paljon. Olen aina miettinyt, että olet melkein liian viisas ja ajattelet liikaa. On olemassa hyviäkin asioita.
- Tulemme aina olemaan yhdessä?
- No, sekin, mutta nyt on häämatkamme, eikä meidän ihan vielä tarvitse ostaa itse ruokaa, James virnisti.

Don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, babe
And I don't wanna miss a thing.
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you, babe
And I don't wanna miss a thing.

Sirianwe:
Oih, tämä oli suloinen!

Ihana paritus ja ihana tarina. Olet hyvä kirjoittamaan. Lily oli niin Lily ja James niin James. En saa nyt mitään rakentavaa aikaiseksi mutta minä pidin!

linzaidesh:
Hmm. Minusta tämä oli mukava "tarina". Mutta onko tämä vain yhden jakson juttu? Siltä se vaikutti. Nuo englanniin kieliset sanat olivat minusta hienot ;) Ei mitään rakentavaa. (Sorii  :( )

Neriah:
Oih! Jo kaksi elämäni ensimmäistä kommenttia!  :)
Sirianwe: Kiitos erittäin paljon!  :D
linzaidesh : Thaks. Joo on tämä varmaan vain one-shot.

NeitiMusta:
Tää oli todella kauniisti ja herkästi kirjotettu ;D
Englannin kieliset sanat kuulosti hyviltä ja oli kauniita ;D

<3

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta