Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Rinnakkaistodellisuus

Skam: Trondheimin kevätaurinko ✧ S ✧ Isak/Even ✧ kukkakauppa!AU

<< < (3/3)

kaaos:
Kiitos Thelina! Olet kyllä aivan oikeassa noiden repliikkien suhteen. Voisin käydä tekemässä muutokset.

Skam on kyllä ikuisesti varmaan yksi mun tärkeimmistä tv-sarjakokemuksista :')

Mukavaa, että teksti toi hyväntuulisuutts päivääsi, se on tärkeää! <3

Fiorella:
Tervehdys Vaihdokkaista! :)

Tämä ficci oli taas fandominsa puolesta sellainen, mihin piti tehdä hieman taustatyötä ja googletella hahmoja. Muistan kun sarja tuli telkkarista, mutta en tullut ikinä jaksoakaan siitä katsoneeksi, niin olen tähän nyt täysin ennakkokäsityksetön lukija.

Tykkäsin kovasti kukkakauppa-AU:sta ja yleensäkin kukkatorista ja kukkasten valinnasta. Oli suloista, että nuori mies vie sairaalle äidilleen säännöllisesti kukkia piristykseksi.


--- Lainaus ---silloin Isak voi heti aamusta muistella söpöjä kukkakauppiaita.
--- Lainaus päättyy ---
Awws. Ja miten tämän silmätkin ovat oikein hortensiansiniset.


--- Lainaus ---“Hmm. Luulen etten tiennyt, mutta en muistanut myöskään pelätä, ettet lähtisikään.”
--- Lainaus päättyy ---
Kiva, että joku ainakin on itsevarma. :D

Tätä lukiessa tuli tosiaan sellainen tunnelma, että aurinko ja kevään valo vain kasvoi viikko viikolta, kunnes kaikki oli lämmintä ja onnellista ja ihanaa. :D Tykkäsin siitä kovasti!

kaaos:
hei Fiorella ja anteeksi, että kiitän kivasta kommentistasi vasta 1,5 vuotta myöhemmin..... :'D voi sentään, sun täytyy katsoa SKAM! se on edelleen areenassa :D kiitos söpöstä kommentista tosiaan, ja hauskaa että sait kivaa kevään tunnelmaa siitäkin huolimatta, ettei fandom ollut tuttu!

pihlajanmarja:
Katsoin just uudestaan Skamin kolmannen kauden ja tulin sen jälkeen etsiskelemään ficcejä näistä kahdesta, enkä pettynyt!

Tämä on niin suloinen, ihanaa, miten Even odottaa Isakia joka torstai ja miten se sitten lopulta pyytää sitä kahville! Tässä menee vaan kaikki oikein, ja voin niin nähdä Evenin kukkakojussaan. <3 Oot kuvannut molemmat hahmot tosi aidosti ja sarjalle uskollisesti, vaikka ne onkin tässä vanhempia ja eri ympäristössä. Tää ympäristö on myös tosi ihana ja elävästi kuvailtu.

Pidin tästä aikajanasta ja Isakin ihastumista oli hauska seurata. Even on niin välitön ja oli tosi kiva, että se tässä ottaa sairautensa heti alussa puheeksi.


--- Lainaus ---Isak ei valitettavasti nyt oikein ymmärrä norjaa, sillä vaikuttaisi että tämä Trondheimin kuumin mies olisi pyytämässä Isakia ulos
--- Lainaus päättyy ---

Tää oli mun lempikohta tässä ficissä.  ;D

Ficcisi oli ihana piristys päivääni, kiitos siitä!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta