Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Toinen ulottuvuus

Twilight: Kaksoiselämää K-11 B/E+muut VALMIS | 02/05/2010 | Houkutus

<< < (2/64) > >>

kakku.:
Uuuu!! Kuulostaa hyvältä!! :) Ihan muutama pikkuvirhe löytyi:

--- Lainaus ---Protologi
--- Lainaus päättyy ---
Varmaankin prologi?

--- Lainaus ---’’Se meni loistavasti Isa.’’, isä sanoi.
--- Lainaus päättyy ---
"Se meni loistavasti Isa", isä sanoi.
Eli siis ei tule tuota pistettä tuonne. Noita oli tuolla useampikin.

Mutta siis tykkään ideasta tooosi paljon. Tykkään lukea tälläsiä Ooc tekstejä. "Tosilämässä" olis vaikeeta kuvitella, että Bella uskaltaisi mennä lavalle :D
Jatkoa, jos saan pyytää! :)

Niin, ja anteeksi jos lannistin :/

SabSab:
Oii, tälläsenki bongasin : D
Hahaa, hyält vaikuttaa : )
Mä taidan todel arvata kenen luo se muuttaa? ;P
Mutjoo, antaa tulla :D

kjatri:
Kiitos kommenteistanne! :)
Sini(tiainen) ja Eltsu   , ensimmäinen luku saattaa tulla jo huomenna, jos saan sen valmiiksi ja jos beta laittaa sen sitten minulle.
vohveli, joo niitä on paljon.. Mutta saa nähdä minkälainen Edward tai Bella on :)
Tuhisija, no tulee paljastuksia ensi luvussa, jonka luen ensimmäisenä :D Tai minun jälkeeni :)
katriqqq, kiva että tykkäät! : ) Kiitos noista huomautuksista, muokkasin niitä jo! :) Et lannistanut, kiva on saada rakentavaakin :D
SabSab, kiva että bongasit ja ei taida olla vaikea arvata :D

~kjatri

Amanecer:
Noniin, ja taas yksi uusi ficci, joka pitää laittaa muistutuksiin mukaan, ettei vaan pääse unohtumaan. Idea on hyvä — kerrankin myös Bella on... jotain muuta kuin tavallinen tallaaja.

Tosiaan, noita virheitä oli aina jossain, lähinnä noiden lainausmerkkisysteemeiden kanssa, joista katriqqq mainitsikin jo hivenen. Suosittelisin sitä betaa joo, sillä pidemmissä luvuissa saattaa tietenkin olla jotain enemmänkin tällaisten lisäksi. Betatut versiot ovat kyllä paljon mukavempaa luettavaa, kun virheet eivät pompi koko ajan silmille ja häiritse juonen loistavuutta. :)

kjatri:
Kiitos kommentistasi,
Amanecer,  :D kiva.  Olen samaa mieltä! No onneksi sain ihanan betan (Tuhisija), niin pääsette lukemaan laadukkaampaa tekstiä.

~kjatri

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta