Harry Potter -ficit > Pimeyden voimat

Jos Luna kysyisi, S

<< < (2/2)

Kaatosade:
Olen lukenut tämän jo pariin kertaan ja vieläkään en tiedä, mitä sanoisin.

Nättihän tämä oli. Pidin Lunasta, joka toivoo, ettei koulua suljettaisi ja menee lohduttamaan Harrya niin luontevasti. Hän tuntuu omalta itseltään. Harry/Albusta en pahemmin ole vakavana lukenut, ainakin tällä tavalla käsiteltynä se kyllä toimii.

Lyriikat sopi hienosti Albuksen hahmoon ja tästä tuli samaan aikaan sekä surullinen että lohdullinen olo. Eli kiitoksia tästä.

SnowBlind:
Minun on jo pikään pitänyt lukea tämä, ja nyt viimein sen teinkin.

Ihana, kaunis, suloinen, on ensimmäiset sanat mitä tulee mieleen.
Pidän siitä, miten Luna ajattelee mitä Harry sanoisi, jos hän kysyisi häneltä asioita, vaikka ei sano ääneen mitään. Hienoa, että Luna, jonka tapana on sanoa asioita suoraan, ehkä vähän tajuamatta olisiko niitä pitänyt sanoa, ymmärtää pysyä vain hiljaa lohduttamassa, kun hän kuitenkin tietää, mitä Harry tulisi vastaamaan.

Nuo sanat sopivat tähän täydellisesti (: Minullekin tuli niin mieleen Dumbledore tuota lukiessa. Hienosti olit saanut tekstiin juuri tämän idean, että ulkonäön perusteella ei voi oikeastaan sanoa toisesta paljoa. Dumbledoreakin voisi niin helposti ensinäkemältä kuvitella höperöksi, seniiliksi papparaiseksi.

Ja H/Dumbbaa <3 Olen alkanut innostua tästä parituksesta, vakavasti kirjoitettuna.

Kiitos tästä <3

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta