Originaalit > Sanan säilä

Kerro taas tähdistä, S

<< < (2/2)

Auri:
Nappasin tämän kommenttiarpajaisten kautta, koska tykästyin tämän nimeen! Siitä tuli heti jotenkin, en tiedä, melankolinen mutta lämmin fiilis? Tämä on ihana pieni pätkä, jota kuvaamaan "kryptinen luontosöpöily" sopii todella hyvin. Tässä on tosi taianomainen tunnelma, ja tämä on ihanan syksynviileä. Pidän tosi paljon siitä, että tässä on hahmoina niinkuin "minä" ja "sinä" - jotenkin tämä tulee tosi lähelle niin. Jos olisi ollut minäkertoja ja joku nimetty hahmo, niin tässä olisi ollut ihan erilainen tunnelma!

Mietin hiddenbenin tavoin, että onko tässä jokin Jack Frostin kaltainen hahmo! Vaikuttaa tuollaiselta ikuiselta, ja jokainen viittaus tuohon hänen kuuraansa on jotenkin herkkä. Tykkään.


--- Lainaus ---Naurusi leijailee ilmassa kimmeltävinä kiteinä ja käännät katseesi taivaalle.
--- Lainaus päättyy ---
Tämä oli ehdottomasti lempikohtani ♥ Tosi kaunis!

Sanderra:
Okakettu: Kiva, että tykkäsit tästä pienestä synttärilahjasta, tähtitunnelmointi on ihan parasta. Kiitos kommentistasi <3

Thelina: Kiitos kommentistasi, minäkin kävin lukemassa lahjatekstisi Hileen ja Kiteen suloisen tarinan <3

Fiorella: Kiva, että tykkäsit, kiitos <3

hiddenben: Kiva, että löysit listauksesta kiinnostavaa luettavaa! Tykkään pohdinnastasi ja siitä, kuinka tulkitset tätä pientä hetkeä. Kiitos paljon kommentistasi <3

Aurinkolapsi: Alusta lähtien tuntui, että tästä nyt tulee tällainen minä ja sinä -tyyppinen raapale. :D Kiva, että se toimi! Nostit muuten esiin sattumalta myös oman lempparikohtani. Onnittelut omasta voitostasi ja kiitos kommentistasi <3

mursuhilleri:
Kiinnitin huomioni otsikkoon jo silloin kun julkaisit tämän, mutta en ole ehtinyt lukea ennen kuin nyt. Tämä oli kaunis, pieni, tunnelmallinen kuvaus tuosta hetkestä tähtien alla.

Halusin vain jättää tällaisen pienen merkin, että olen lukenut, ja pidin tästä kovasti. Kiitos!

Sanderra:
mursuhilleri: Kiva, että pidit tästä pienestä hetkestä, kiitos <3

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta