Harry Potter -ficit > Pimeyden voimat

3 tapaa karata Azkabanista, S, (huonoa) mustaa huumoria

<< < (2/7) > >>

Salmiakkisydän:
Hahah, loistavaa! :D Mustaa huumoria, tykkäsin kovasti tästä.

--- Lainaus ---Haitat: Todennäköisyys, että pystytte animaagin muodonmuutokseen kylmiltänne, on aika olematon.
--- Lainaus päättyy ---
Tälle kyllä naurahdin ääneen, jotenkin vain niin ihanan karusti muotoiltu tuo asia :D

--- Lainaus ---Haitat: Villi vapautenne saattaa jäädä suhteellisen lyhyeksi, kun entiset toverinne kiirehtivät kostamaan teille oikein ikävällä tavalla.
--- Lainaus päättyy ---
Ja näin :D

Kiitos tästä, oli ihanan kepeää luettavaa! :)

Brangwen:
Kiitokset kommenteista Kaiu, Natural ja Salmiakkisydän. Mukavaa, että olette tykänneet tekstistä  ;D

Myönnettäköön, että olen vähän arka noiden ikärajojen kanssa, mutta kun laittaa angstiosastolle tekstin, jossa käytännössä sanotaan "jos ei mikään muu auta, niin tapa ittes", on mielestäni pientä syytäkin harkita kaksi kertaa. Meinasin aluksi kirjoittaa varoitukseen jotain tyyliin "tekstissä suositellaan itsemurhaa, mutta kirjoittaja ei missään nimessä suosittele seuraamaan tekstin neuvoja". Se vain tuntui tyhmältä sievistelyltä. Eli hyvä, jos tähän pystyy kaikesta karmivuudeta (?) huolimatta suhtautumaan kevyesti.

AD:
Jumalauta mä nauroin. Saaks tälle ees nauraa?

Ihanan kevyesti kirjotettu, vaikka aihe on mitä on. En oo ennen tienny tykkääväni mustast huumorist. Näköjään tykkään (?).

Brangwen:
AD: Kyllä tälle varmaan saa nauraa, jos ei kerro kenellekään  ;D 

Aiqsu:
Ahahhaa, täähän oli huvittava :'D Semmoinen mielipuolinen virne naamalla luin koko pätkän - juuri tällainen huumori uppoaa kauniina lauantaipäivänä (kyllä, olen ihan normaali, uskokaa pois..) ;D Hienoa työtä.

Erityisesti hyrisin noille haittavaikutuksille, sekä

--- Lainaus ---kirjoittaa lista niistä yhteistyökumppaneistasi, jotka joka tapauksessa kannattaa karsia kaveriluettelosta
--- Lainaus päättyy ---
Tämä jotenkin huvitti - miksi mieleeni pomppasi pinkeillä kansilla varustettu puhelinnumeroluettelo, jonka kuolonsyöjä vetää taskustaan? :D

Kiitos  :-*

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta