Harry Potter -ficit > Pimeyden voimat

3 tapaa karata Azkabanista, S, (huonoa) mustaa huumoria

<< < (7/7)

Quibbler:
Tämä oli hauska  ;D Olisipa ollut vielä monta tapaa enemmän karata Azkabanista! Ois ollut hauska lukea näitä.

repa:
Arvostan ronskia ja kaunistelematonta huumoria, joten taa oli kylla ihana loyto!! Ihanan korutonta tekstia, ei yliampuvaa, muttei vaisuakaan. Aivan mahtava helmi ficcien kirjavassa joukossa. Lisaa tallaista, kiitos!!

carrowfan:
Alecto ja tatuoinnit sai mut repeämään joten tän jälkeen saan taatusti keräillä palaseni jostain syvältä veden pohjasta. Kiitos, tää oli hauska, tykkäsin vaikka en sais, mut tykkään silti.

Larjus:
Musta huumori on just parasta, ja toimii tässäkin. Erityisesti pidin tämän puhuttelumuotoisuudesta, näin niin mielessäni jonkun Azkabaniin päätyneen lukevan tätä jonkinmoisena esitteenä ;D Ja tietty luin tuolta alusta lurjuksen Larjuksena ja olin ihan et ooh, muahan puhutellaan ihan suoraan :__DD Vaikka ehkä ihan hyvä, ettei sit kuitenkaan, en halua kenenkään edes olettavan, että mulla olis Azkabaniin asiaa...

Tapa kolme on selvästi tehokkain, eikä ole ihmekään, että sitä on niin moni yrittänyt (ja onnistunutkin). Kivan kevyesti siihen tunnutaan tässä muutenkin suhtautuvan, mutta se on mun mielestä tässä ficissä juuri tarpeenkin :D Tällainen ihmeen kepeä ja huoleton tunnelma lisää tarinan huumoriarvoa.


--- Lainaus ---Kuten olette kenties jo havainneet, rakkaat vanginvartijamme ovat hiukan näkörajoitteisia,
--- Lainaus päättyy ---
Tää oli ehkä mun lempikohta, tällainen kuvaus ankeuttajista tuntuu niin älyttömältä ja siten huvittavalta, kun muistaa, millaisia ne oikeasti ovatkaan...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta