Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Toinen ulottuvuus

Twilight: Kesäinen unelma | K-11 | Edward/Bella, Carlisle/Bella

<< < (2/2)

tutti frutti:
Ensimmäiseksi fikkiks tämä on todella hyvä. Juoni kuulostaa hyvältä ja paritus on herkullinen.

Tutti frutti kiittää ja kumartaa jatkoa odottaen

UniQueen:
OI että, loistava ekaksi fikiksi! ainakin mun mielestä, vaikka todella vaikea sanoa, kun itsekin aloittelija olen. Odotan innolla jatkoa! Kirjoitustyylisi on minusta todella hyvä, siinä on jotain mihin itse samaistun. Ja sellaista on tietysti mukava lukea! Toivottavasti 3. osa ilmestyy pian:)

Denepola:
Oih, aivan ihana fic! :) Ilmoittaudun lukijaksi. En ensin oikein pitänyt parituksesta, mutta tässä se toimii! Jatkoa vaan!!

AngelofDarkness:
Tykkäsin.
Pidin erityisesti siitä, että et sanonut koko ajan "Bella" tai "hän". Ruskeahiuksinen oli hyvä valinta, voisit käyttää myös esimerkiksi muita Bellaan viittaavia käsitteitä, kuten "ihminen". En virheitä huomannut laisinkaan, kiitos menee todennäköisesti betaajallesi. Mutta virheet eivät olleet ykkösenä, vaan mielenkiintoinen teksti. Pidin lauserakenteistasi, enkä nyt rupea lainailemaan, koska olen täällä puhelimella. Mutta tarkoitan, että kirjoituksesi oli mielenkiintoista ja mukavaa luettavaa. Paritus vaikutti erittäin mielenkiintoiselta ja odotan innolla jatkoa.

Kiittäen,

~ AngelofDarkness ~

Mary Sun:
Äääääää, jatkoaaaa

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta