Vapaa keskustelu > Saivartelija

Harry Potter: Wizards Unite -peli

<< < (2/17) > >>

Larjus:
Minäkin aloitin juuri tänään pelaamisen. Yhden parin tunnin reissun lähiympäristössä tein, ja sitten olen kotoa käsin keräillyt taikajuoma-ainesosia ja noita loitsujuttuja. Koen olevani kohtalaisen hyvin perillä pelistä, ainakin ottaen huomioon miten tuore se on, ja miten vähän itsekin olen pelannut.

Pelatessani huomasin, että tämä vaatii keskittymistä ja pysähtelyä paljon enemmän kuin Pokemon GO. Ei mielestäni sovi samalla tavalla "lenkkikaveriksi", vaan jos tätä haluaa pelata niin pitää keskittyä siihen. Loitsut vaativat enemmän keskittymistä kuin Pokepallojen heittely ja peli tuntuu muutenkin olevan hidastempoisempi. Osa tosin johtunee lagauksesta, mutta voi että mua myös ärsyttää, kun onnistuneen loitsun jne. jälkeen tulee se "rewards summary". Vaikka sitä pystyy nopeuttamaan klikkaamalla ruutua, niin silti se on mulle liian hidas :D Ja varsinkin silloin, kun on saanut uuden jutun kokoelmaansa, se pakottaa menemään rekisteriin, mikä ainakin minun pelissäni ei aina ole nopeimmasta päästä. Ehkä oon vähän liian kärsimätön tähän peliin :D Aion kuitenkin jatkaa pelailua, ainakin nyt kun olen pari viikkoa lomalla. Kattoo miten paljon viitsii sitten kun työt taas jatkuu.

Koodini on 4903 4569 7711 (nimenä ylläripylläri Larjus).

Winga:
Minä valkkasin alkuun aurorin! ajattelin kyllä opetella kaikki ammatit jossain tahdissa :D

Tämä on tämänpäiväisen lyhyen pelailun perusteella vaikuttanut kivalta, fortress-taistelutkin tuli testattua! Ihan hauskaa puuhaa.

Lisäilin ihmiset kavereiksi.
Oma kaverikoodi: 1310 6415 2464 (Aelovic)

Ingrid:
En ensin hoksannut, että nuo porttiavaimet ovat nimenomaan niitä, jotka kilometrejä kävelemällä saa aukaistuksi - luulin, että ne ovat sellaisia, jotka houkuttelevat esimerkiksi harvinaisia taikaeläimiä, -otuksia ja -esineitä luokseni ja siksi en tohtinut ensin käyttää niitä lainkaan. Nyt sitten minulla on niitä ihan hirveästi ja aloin vasta keräämään kilometrejä yhteen kymppiin ja yhteen kakkoseen.

Olin pettynyt, että ammatin sai valita vain kolmesta vaihtoehdosta! Olisin ehdottomasti halunnut olla ammattihuispaaja. ::) Lähdin nyt sitten alkuun purkamaan tuota professorin virkaa, koska kuten monille muillekin, minullekin peli on vielä aivan uusi ja paljon on ihmeteltävää ja oppimista. Olen kyllä tykännyt siitä, että pelissä riittää tekemistä ja lenkillä käydessä kaikenlaista sattuu tulemaan vastaan paljon useammin kuin Pokemon Go:ssa. Onnekseni myös asun aivan lähellä useita innejä, myös yksi fortress on tuossa kulman takana ja sielläkin kävin vähän harjoittelemassa kaksintaistelua. Komppaan kyllä Larjusta siinä, että tässä pelissä täytyy keskittyä loitsujen sivaltamiseen paljon enemmän kuin pokepallojen heittelyyn, mikä on välillä vähän rasittavaa kun lenkilläkin ollessa joutuu sen vuoksi pysähtelemään. Toisaalta, aika paljon tulee käytettyjä samoja loitsuja, joten varmasti ajan kanssa niiden käyttäminen helpottuu!

Lyra - jaksaisitko sinä päivittää aloitusviestiin listaa, jossa finiläisten id:t olisivat helposti löydettävissä? Tyylillä fininimimerkki/WU -nikki/id, esim: Ingrid/Inkku/1872 8965 0079.

Lyra:
Ihanaa, että näin moni pelaa tätä peliä! Oma pelini on vähän takunnut, kun olen Berliinissä wifin varassa, mutta onneksi metroasemilla ja busseissa on ilmaiset wifit niin saan jotenkin pelattua!

Flipendo (tai joku vastaava) ei minulla itselläni meinaa koskaan onnistua, mutta eiköhän se kun saa harjoitusta. Kaiken näköistä on jo tullut keräiltyä enkä malta odottaa, että pääsen suomeen pelaamaan! Minäkin olen muuten opiskelemassa professoriksi!

HOX! aloitusviestistä löytyy nyt aakkostettu lista kaikkien kaverikoodeista. Osan kohdalla on kysymysmerkkejä, koska jotain tietoa puuttui, mutta voin päivitellä sitä sitten.

Karma91:
Minä pelailen tätä myös, ja olen ihan hurahtanut. Olen päässyt jo levelille 12, ja meen vielä tekemään yhden iltalenkin, kun vaan saan ensin ruuan pois uunista.

Tämä on vähän kuin vaikeutettu ja monipuolisempi versio PoGosta. Mielestäni tässä on enemmän tekemistä. Tykkään ihan tajuttomasti tuosta miten porttiavaimet toimivat. Jotenkin todella aidon tuntuinen ominaisuus. Ammatiksi valitsin Magizoologin, koska Newt on ihana ja Fantastic Beast leffat ovat saaneet minut innostumaan toden teolla taikaotuksista. Harkitsin tosin Auroriakin, koska Luihuis-aurorina pelaaminen ois kyllä ollut  ;D, kun ottaa huomioon miten iso osa sieltä päättyy sinne pimeälle puolelle. Ehkä vaihan siihen kun saan kaikki Magizoology-kurssit suoritettua

Ja minut voi tosiaan lisäillä myös kavereihin :)
1927 9016 5289 (pelinick N0rppa)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta