Harry Potter -ficit > Godrickin notko

Tähtimies (Sirius/Remus, sallittu)

<< < (2/3) > >>

pihlajanmarja:
Ensinnäkin. I-ha-na ava, Jacchi. Ja sitten, kiitos kommentista! No okei, jos puhun ihan totta, en ole ihan varma itsekään, miksi se kissa naukui. :'D Se johtuu kuitenkin jotenkin Siriuksen läheisyydestä tai jotain... Tuo siun selitys vois olla ihan oikeassa, en tiedä. (Hah, tällaisia asioita ei pitäisi ehkä paljastaa omasta ficistään, ettei tiedä itsekään mitä oikein tapahtui. :D) Ja kiva että tykkäsit. :)

Naava:
NGANGANGANGANGA!
Ihanaa! Ihanaa! Ihanaa!
Itse olen koiraihminen. Btw.

Ficci oli ihana, loistavasti kirjoitettu, lempiparituksellani jne. Nyt on vähän kiirus, mutta kirjoitan sellaisen kilometrikomman, kunhan kerkeän.

pihlajanmarja:
Kiitos kommentista, Naava. :)

Ruskapoika:
Sulonen.

Kissa idea on ihana. Voin kuvitella, että Remuksella on ainoa ystävä ollut pienenä kissa ja kuinka se on tuntunut kauhealta kun se alkoi vältellä ihmissuden purtua Remusta :'( Kiltti ja ujo poika Remus jälki-istunnoissa, no sitä se seura teettää :D Tuo pieni seikka, että Remus ei ollut tykännyt koirista niiden käytöksen vuoksi ja silti piti Siriuksesta koirana oli ihana.

Söpö nimi, Tähtimies. Ja voin sieluni silmin nähdä Siriuksen laulamassa tunteella ja Remuksen hymyilemässä vieressä. Pidin tuosta ensisuudelma jutusta. Sirius taitaa kyllä olla vähän sen luontainen, että suutelee vähän jokaista vastaan tulevaa ;D

Ihanaaihanaaihanaa! Sirius tuli takasi Remuksen luo!<3 Niin sen kuuluis mennäkkin ::)

--- Lainaus ---Nykyään en enää oikein tiedä, olenko kissa- vai koiraihminen. Ehkä molempia. Mutta yhtä koiraa minä rakastan.
--- Lainaus päättyy ---
Rakastuin tuohon lopetukseen.

Tykkäsin ihan hirveästi<3 :-*

~Börje

pihlajanmarja:
Voi kiitos, börje, ihanaa kun kirjoitit noin pitkän kommentin! Vaikeaa yrittää olla hymyilemättä, mutta satun olemaan koulun atk-luokassa ja ihmiset vois vähän katsoa jos virnuilisin täällä itekseni. :D Kiva kun pidit. :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta