Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Toinen ulottuvuus

BBC!Sherlock: Talvinen tapaus (John/Sherlock, K-11)

<< < (2/2)

Crescen:
En osaa sanoa muuta kuin awww :3

Minulla on päässäni vamma, jonka vuoksi harvoin luen matalan ikärajan tekstejä - ja jään ilmeisesti paljosta paitsi. Kaikeksi onnekseni olen ollut nyt niin hempeilevällä päällä että söpöilyntarveytta täyttääkseni tulin etsimään onnea sieltä mistä en sitä yleensä etsi. Koska oikeesti, tää oli niiiiiin ihana (koska johnlock ei olisi?) ja piristi mun päivää. Ja jostain syystä sai minut toivomaan että olisi talvi ja voisin mennä luistelemaan jonkun ihanan kanssa ja juomaan kaakaota ulkojään hyiselle penkalle termarista. Ja siitä on tosiaan kauan kun olen viimeksi ajatellut talvea positiivisena asiana.


--- Lainaus käyttäjältä: Marygold - 16.06.2012 01:33:25 ---Muutaman hölmistyneen, hiljaisen sekunnin jälkeen minä lopulta käsitin, mitä hän tarkoitti, ja puristin hänen kasvonsa uudelleen käsieni väliin ennen kuin painoin taas huuleni hänen avoimelle suulleen. Hän vapisi kauttaaltaan niin tehdessäni, ja hänen luiset sormensa kaivautivat olkapäitteni ihoon niin lujaa, että arvelin sen jättävän minuun vähintään mustelmat. Hänen painonsa päälläni sai ajatukseni sumenemaan.

--- Lainaus päättyy ---

Tää kohta oli jostain syystä mun lemppari. Eteenkin kursivoimani kohta. En osaa selittää miksi. Olet nero, riittääkö se?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta