Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Rinnakkaistodellisuus

Avengers/MCU: Sun huulilta (suudelma maistuu katkeruudelta) | S | raapalesarja 20/20 (LW17 bonari)

<< < (6/6)

Fiorella:
Ohoh. Harvoin pääsee teksti yllättämään niin paljon kuin tämä teki. ;) Luin edellisen kommenttini jälkeen ilmestyneet osat nyt kerralla, ja tuntui etten oikein tiennyt mitä ajatella.


--- Lainaus ---Enemmän häntä vaivasi se, että Tony oli hänestä mahdollisesti oikeasti kiinnostunut eikä hän halunnut särkeä miehen sydäntä, jos Hydra ottaisi hänet tulevaisuudessa.
--- Lainaus päättyy ---
Steven viimeiset kunnialliset aatteet ennen siirtymistä pimeälle puolelle? ;)

Minäkin helpotuin siitä, ettei kukaan kuollut, varsinkaan Nat (joka oli siinä Steven vierellä). Oli tavallaan kiva, että Steve valitsi Buckyn, koska heillä selvästi oli hyvin vahva side, mutta olisin mieluummin suonut Buckyn vaihtavan puolta.  ;D Tässä ei ollut ihan sellainen Bucky, jollaisena hahmon itse näen, mutta kuljetit tarinan jännittävän arvaamattomia polkuja pitkin aina loppuun saakka.


--- Lainaus ---”Saanko siis vastakaikua?”
”Saat”, Bucky sanoi pehmeästi. ”Niin paljon, että se on kaiken pois riivityn arvoista.”
--- Lainaus päättyy ---
Toivoa sopii, että tosiaan kaiken jälkeen oli vastassa todellinen rakkaus? Stevekin vaikutti epäröivän, mutta oli kuitenkin halukas ottamaan riskin nähdäkseen toisen kortit.

Dokumentti:
Tutkin listaustasi kommenttiarpajaisten tiimoilta.
Etsin Potteria tai originaalia, koska ne on itselleni mieluisimmat fandomit. En tunne lainkaan Avengers/MCU fandomia, mutta otsikko sai mut nyt sitten hyppäämään tänne. :D Olen ollut etenkin teininä suuri suuri Uniklubi fani ja biisi soi nyt sitten nonstoppina päässä otsikon myötä. :'D
En tiedä mitä tästä kommentoinnista tulee, kun en tosiaan fandomia tunne lainkaan, mutta aina voi kokeilla jotain uutta! ;)

Tajusin ensimmäisen osan luettuani, että tässähän on vielä kaiken lisäksi mun lähettämät LW17 sanat! :D Kuinkas sattuikaan, haha. ;D

Sitten itse kommentointiin. Oli todella vaikea pysyä hahmojen mukana, kun ei tiedä yhtään mitään. :D Tälläisissä fandomiin sidotuissa teksteissä hahmoja ei tarvitse esitellä yhtä paljoa kuin esimerkiksi originaaleissa, koska lukijan voi olettaa tuntevan hahmot. Mutta nyt kun en tiedä heistä mitään meni hetki edes ymmärtää jotain. Mutta kyllä loppua kohden sitten jo ymmärsi paremmin, vaikkei hahmojen kyvyt oikein avautuneetkaan minulle.

Itse tarina oli kiehtova, rakkaus saa tekemään kaiken näköistä ja joskus myös pettämään läheiset. Harmi että Tonylle kävi noin huonosti, jostain syystä kiinnyin häneen tätä lukiessa. :D

Tässä oli kiva tarinan kaari ja pidin kirjoitustyylistäsi todella paljon. Lyhyet raapaleet tuntuivat tuovan tarpeeksi infoa, mutta jättävän tarpeeksi tilaa myös tulkinnalle.
Hahmot olivat oikein kivoja, vaikka en tiedä heistä mitään, että ovatko he miten samankaltaisia kuin alkuperäiset. :D

Mukavaa oli tutustua uuteen fandomiin ja pahoittelen, kun kommenttini on tätä luokkaa.

Kelsier:
Fiorella:Tulevaisuudessa Steve sitten näkee oliko kaikki todella sen arvoista. Mutta voin paljastaa, etten ajatellut Bckyn rakkautta feikiksi, joten ainakin sellainen hopeareunus. Kiitos sinulle tarinan seuraamisesta ja kommentoinnista :-*

Dokumentti: Kiva, että uskalsit tarttua tuntemattomaan fandomiin ja vielä vähän pitempään tekstiin! Hauska, että kiinnyit Tonyyn, hänen sydämenongelmansa olivat kuitenkin keskeisellä sijalla tässä. Kiitos kommentistasi! :-*

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta