Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Toinen ulottuvuus

MCU: Vain pelkuri kääntää selkänsä | K-11 | Tony/Bucky | 17/17

<< < (4/4)

Vendela:
Arvaa mitä! Luin nämä jo monta päivää sitten, mutta puhelimella ja you know me ::) Oon niin superhuono kirjoittamaan kommentteja puhelimella.

Mutta ihanaa kun sait tämän loppuun :) Tässä oli suloinen, toiveikas tunnelma. Se, että näiden suhde on lämmennyt hitaasti on minusta onnistunut juttu, sillä molemmat, ja etenkin Bucky on hahmona sellainen, joka ei ehkä aivan suoraapäätä hyppää uuteen. Aivan kuten tuossa lopussa tulikin selväksi, että nyt, vuosien päästä kun Bucky on viimein vapaa, hän ymmärtää sen arvon. Ja se, että Bucky valitsee Tonyn on tietenkin ♥


--- Lainaus ---Päivä, jona Roguet palaavat New Yorkiin on myös päivä, jolloin Bucky suutelee Tonya ensimmäisen kerran.
--- Lainaus päättyy ---
Jotenkin se, että Tony antaa Buckylle tilaa on ehkä suloisinta mitä voi olla! Tony ei painosta, mutta on läsnä ja antaa mahdollisuuden Buckylle päättää itse kuinka tehdä. Onneksi Bucky osaa myös tulkita Tonyn viheitä ja ottaa viimein tämän ratkaisevan askeleen!

Kiitos tästä,
Venkku

Angelina:
Venkku: No hei arvaa mitä, mä oon nyt vasta vastaamassa sulle... :'D Oli kyllä helpotus saada tää loppuun, vaikka tästä ei ihan tullutkaan sellanen kun alunperin suunnittelin - pakko oli kuitenkin lopettaa johonkin, muuten tää ois ollu joku uus ikuisuusprojekti ;D Nämä kaksi on aika hankalia hahmoja erikseenkin, saati sitten yhdessä, joten tilan antaminen on must :'D Uskon silti, että aina ne saa asiansa selvitettyä! Kiitos taas ♥

Auri:
Ai saakeli siitä on aikaa, kun oon viimeksi lukenu kunnolla Marvelia ja vielä pidemmän aikaa siitä, kun oon lukenu suomeksi, mutta tästä on hyvä palata takaisin. Ensin pitää sanoa, että jumalauta ajatuskin Civil Warista rikkoo mut aina, mutta tää on ehkä paras resolution for it. Tai niinkun, not to be Steve anti, mut kyllä tällänen not Steve friendly on vaan se juttu. Rakastan Buckya tässä ja miten oot sen kirjottanut, Tonysta ei tarviis varmaan mitään sanoa, mutta sanon silti, että aina kirjotat sen ihan saatanan hyvin ja hän on hyvin itsensä tässäkin. Tykkään ihan piruna noista hellittelynimistä!! ♥

Tykkään tosi paljon siitä, miten Bucky ja Tony tässä lähentyy, ja että Bucky näkee kuinka juntti Steve on. Ainoa huono juttu tässä on, että tämä essentially loppuu siihen ensisuudelmaan ;;; Tahdon, nay, tarvitsen lisää! Nautin myös siitä miten idiootteja Roguet on tässä tai siis. Aina tykkään nähdä sitä, että Steve on aivan pahimman luokan typerys ja olettaa liikoja ja sitten sitä saadaan vähän näpäytettyä, varsinkin jos se tulee Buckylta päin. ♥___♥

Sori, en kykene parempaan, mutta siis oot upee ja WinterIron on best ♥ Kiitos paljon lukukokemuksesta jnejne uwu

Luin Vendis että "Oon niin superhomo" ja siis, mood.

Angelina:
Auri: ;____; Hei aina saa (ja pitää sanoa) Tonysta, jos se on onnistunut. Se on kuitenkin mun lempilapsi ja haluan tehdä sille oikeutta ♥ Bucky on tietty itelle vaikeempi, joten arvostan kovasti sitä, että tykkäsit mun versiosta. Hellittelynimet on must, koska no, Tony. Ja hei kuten me todettiin, niin Bucky ois oikeesti ollu team!Iron man, no question :----DD Mutta ihanaa kun viitsit kommentoida ♥♥ Yritän jossain muodossa väkertää myös lisää tätä ihanaa, mahtavaa, täydellistä ja valitettavan aliarvostettua paritusta ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta