Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Toinen ulottuvuus

Star Wars: Anna menneen kuolla | K-11 | fix-it-ficlettejä | 3/x

<< < (3/3)

niiina:
Kommenttiarpajaisista hei o/ Onnea voitosta!

Olin innoissani kun huomasin listauksessa Star Wars tekstejä ja pitihän näiden ihanien ficlettejen sekään hypätä.

Ensimmäinen oli tosi tunteellinen ja olin tosi helpottunut, että kyse oli painajaisista ja Finn ja Poe olivat kuitenkin turvassa omassa sängyssään ja saivat tarvitsemaansa tukea ja turvaa toisistaan. Kaikki tuntui olevan nykyhetkessä hyvin, vaikka menneisyyden kauhut eivät välttämättä jätä koskaan rauhaan. Tosi kauniisti kirjoitettu pätkä.

Toisessa tekstissä minä jo hieman hihkuin kun kirjoitit, että se on hieman toisenlainen, että jäisikö Kylo henkiin! Kuitenkin olitkin ottanut toisenlaisen muunnoksen, jossa Rey päätyy huonoon ratkaisuun ja muuttuu itse pahuudeksi. Tokihan Kylokin jäi henkiin, mutta odotin ehkä heille toisenlaista onnellista loppua. :'D Mutta teksti oli tosi hyvin kirjoitettu ja se oli pysäyttävä, raaka ja omalla tavallaan he saivat toisensa myös näin. Vaikka se karulta tuntuikin. Todella hyvä tekstiosuus siis tämäkin! Pidän kovasti vaihtoehtoisista teksteistä. Varsinkin kun alkuperäisessä se ei ollut täysin mieleeni ja tuntui tosi väärältä, vaikka sen pystyi ymmärtämäänkin.

Kolmas teksti oli taas myöskin tosi hieno. Oli kiva vaihteeksi lukea Kylon ja Renin välillä kuitenkin tiettyä rauhaa, vaikka paljon oli tapahtunutkin ja monet asiat pysyy mielessä ikuisesti. Minulle tuli tosi rauhaisa olo tekstistä kuitenkin lopulta ja he hautasivat menneensä ja aloittavat puhtaalta pöydältä yhdessä.

Kirjoitat tosi hienosti ja oli ilo lukea näitä tekstejä. "Anna menneen kuolla" - oli myös tosi hieno nimi tälle ficlett sarjalle. Kiitos näistä teksteistä kovasti!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta