Harry Potter -ficit > Pimeyden voimat

Mutta minua te ette saa | K11 | Draco

<< < (2/2)

Vendela:
Aika sanattomana olen täällä ruudun tällä puolen, ja mietin myös, että mitä osaan tästä sanoa muiden hienojen kommenttien jälkeen. Orca ja Fio nimittäin nostivat tuossa hyvin monta sellaista asiaa esiin, mitkä itsellänikin tuli mieleen tästä. Mutta jospa sitä jotain :)

Kalmanhanaukio viittasi niin selvästi Harryyn, etten ajatellut edes muuta. Mutta sitten ministeriö... Tässä olikin jännä juttu, sillä jostain syystä ajattelin tuon Minun täytyy toimittaa nämä asiakirjat eteenpäin perusteella, että tässä olisi ollut kyseessä Percy! Vasta korkojen kopina sai minut ylipäänsä ajattelemaan, että kyseessä voisikin olla nainen ;D Ja Percyn puolesta puhui myös Dracon ajatus: voisinko minä näyttäytyä hänen kanssaan julkisesti?

Tästä tekstistä todellakin löytyy paljon tulkintoja ja tasoja. Loppu sai minut hyvin mietteliääksi ja pohdin jopa sitä, että oliko Draco tehnyt jotain Harrylle ja Hermionelle? Tappanut heidät? Hukuttanut, siis oikeasti, eikä vain kuvainnollisesti. Joten todella mieleinkiintoisia ajatuksia herätti tämä!

Kiitos ihan hurjan paljon tästä lukuelämyksestä, nautin ja kivaa kun sai aivojakin jumpata tämmöisen myötä!

Vendela

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta