Harry Potter -ficit > Hunajaherttua

Fleurin silmin (Fleur/Bill, K-11, ficlet)

<< < (2/2)

Kelsier:
Finikesän Kaiken maailman kommenteista hei!

Ai kun ihanaa!

Bill ja Fleur ovat minusta kiva pariskunta. Ruuanlaittoa oli kuvaillut hyvin, ettei esim. creme bruleen tekoon riitä pelkkä sauvan heiluttelu vaan se vaatii jo taitoa. Fleur on kunnon ranskatar, ei hän mitään liho (hymyilytti tuo Fleurin oma huomio mitoissa pysymisestä, vaikka onkin vähän herkkusuu).
Bill on minusta aina tuntunut sympaattiselta ja ihanalta, niin tässäkin. Kerroit seksistä niin, että Fleur ja Bill tuntuivat tosi tasa-arvoisilta ja toisensa hyvin tuntevilta.

Molly tiesi mistä puhui, kun tarjoitui ottamaan Victoiren hoitoon. Tosin minua vähän ihmetytti miten Percyn lapsen synnyttyä huomiota ei muka enää riittäisi Victoirelle. Toki vähemmän kuin ennen varmasti, mutta eiköhän yökyläily mahdollisuuksia Kotikolossa ole jatkossakin.

Ihana yksityiskohta lopussa olivat Harry, Draco ja lapset nukkumassa yhdessä mytyssä.

Söpö ficlet, kiitos!

Vendela:
Kiitos kommentistasi Kelsier, mukavaa että poimit tämän tekstin tuolta FFF1000-listauksesta :D

Nämä hahmot ovat minustakin aika kivoja ja heistä oli mukava kirjoittaa, joten hienoa että onnistuin ilahduttamaan :) Molly on viisas nainen, joka tietää kyllä minkälaista nuorten elämä on lapsen syntymän jälkeen. Itse ajattelin niin, että kun Percyn esikoinen syntyy niin Molly käyttää varmasti aikaansa auttaakseen heitä jolloin Victoire ei pääse ihan heti yökylään. Varmasti ajan kanssa uusia mahdollisuuksia löytyy jälleen!
Ihanaa, että Harry ja Draco tuolla lopussa ilahduttivat! Kivaa, että tykkäsit tästä! Kiitos vielä kommentistasi :)

Larjus:
Oih, olipa tää ihanaa luettavaa tässä samalla aamupalaa syödessä (joo syön aamiaista puoli yhden aikaan, mulla oli tänään hidas aamu... 😅😅). Bill ja Fleur on mielestäni ihan mielettömän ihana pari, ja olikin mun jo korkea aika lukea heistäkin taas vaihteeksi jotain. Tykkäsin siitä, että tässä he olivat jo naimisissa ja esikoinenkin on jo syntynyt, ja vaikka arki painaakin omalta osaltaan päälle, rakkaudelle ja yhteiselle intohimollekin löytyy aikaa ❤  Mä en koskaan kyllästy lukemaan vakiintuneista pareista ja siitä, miten rakkaus on edelleena arjessa vahvasti mukana, niin tää olikin esim. ihan täydellistä ❤ Mulla oli taustamusiikkina tätä lukiessa Utada Hikarun Simple and Clean, ja en tiedä oliko sillä mitään lisävaikutusta tuntemuksiini, mut tää fici pisti jopa herkistymään 🥺❤ Tässä oli sellainen päättymätön rakkauden, turvan ja lempeyden tunnelma, johon oli ihana sukeltaa itsekin hetkeksi.

Kuten muutkin on tossa edellä sanoneet, Fleur on tässä niin klassinen ranskalainen kaunotar, ja ihana vain että onkin ;D Siksi minä hänestä pidänkin. Hän on varmasti suorastaan tyrmäävän upea näky mekossaan. Kyllä on Bill onnekas mies (he ovat molemmat todella onnekkaita kun heillä on toisensa). Ihanaa kun heille mahdollistui päivä ihan vain kahden kesken, niin ettei tarvitse tyttärestä huolehtia siinä samalla :3

Loppu oli paitsi tosi suloinen, se alkoi myös vähän väkisinkin naurattaa mua, koska mitäpä olisi Vendelan HP-teksti, jos sinne ei jollain tapaa ole ujutettu H/D:tä? ;D Ihan sama ketkä ovat ficin päähenkilöinä (ja tää ei oo millään tapaan moite tm. ihan tällainen hyvän mielen havainto :D täähän on kuin minä ite omien lempiparitusteni kohdalla 😂)

Vendela:
Hihii, aloitan nyt käänteisesti tuohon kommenttiin vastaamisen Larjus, mutta näinhän se taitaa olla että vaikea on pitää näppinsä erossa omasta OTP:stään ;D Toki tässä tämä ficci on osa isompaa kokonaisuutta jonka punainen lanka on Harry ja Draco ja vaikka nämä kaikki ovat luettavissa toisistaan erillisinä niin yhdistävä tekjä/juoni löytyy kylllä :) Mutta siis hauskaa, että tuo nauratti ja itselleni tuli kyllä myös kiva fiilis kun tuon tuolta bongailit ja vielä nostelit kommenttiin!

Kivaa myös, että tykkäsit tästä tesktistä! Itsekin lukaisin tämän nyt pitkästä aikaa läpi, enkä kyllä muistanut mitä olin tähän kirjoittanut. Siksi oli mukavaa että olit tämän nostellut :) Bill ja Fleur ovat kyllä luodut toisilleen, se on aivan totta. Ja tämä tämmöinen hetki vaan lujittaa sitä heidän välistä suhdettaan. Lämmin kiitos tästä kommentista, se ilahdutti ja piristi monella tasolla :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta