Kirjoittaja Aihe: Rakastan sinua, ystäväni… (osa 2) (S | Sirius/Remus| fluffy, oneshot)  (Luettu 5732 kertaa)

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Nimi: Rakastan sinua, ystäväni…
Kirjoittaja: Enkeliprinsessa
Beta: H.P Luvcraft
Genre: oneshot, fluffy
Ikäraja: S
Vastuuvapautus: En omista Harry Pottereista tuttuja hahmoja ja paikkoja tai muuta minkä tunnistat. Kaikki mitä et tunnista, kuuluu minulle.
Muuta: Sijoittuu Kelmien kuudenteen vuoteen.

Yhteenveto: Kyllä nuori Remus tietää, miksi kaikkien tulisi rakastaa Siriusta.

A/N: Osallistun tällä ”3 kertaa, kun…” -haasteeseen. Aiheena 3 syytä rakastaa Siriusta.  (Toinen osa, jatkoa edelliseen, joka löytyy täältä.
[Betani ei ole vielä betannut viimeistä, siis tuota kolmatta, kohtaa tästä. Enkä tiedä, jaksanko enää häntä vaivata xD
Tai kumpaakaan vakibetoistani.]



Rakastan sinua, ystäväni

1. Sirius tekee kaikkensa, jotta sinulla olisi kaikki hyvin

“Remus, en enää ymmärrä sinua. Auta minua ymmärtämään, että mikä ihme sinua vaivaa…”
Remus tuijotti Siriusta, joka tuijotti takaisin. Minä rakastan sinua, kolme niin helppoa sanaa, joita Remus oli jo pitkään harjoitellut, mutta jotka eivät kuitenkaan tulleet ulos niin helposti.
“Ei minua mikään vaivaa, kaikki on hyvin ja ei ole mitään ymmärrettävää tai selitettävää.”
Mutta Siriuspa ei uskonut ja Remuksen huokaillessa vastasikin, korottaen ääntään “Perhana, Remus! Olen minä huomannut, kuinka allapäin olet aina, sanoisit mikä sinua vaivaa! En kestä nähdä parhainta ystävääni tuollaisena… Olet aina niin surkean näköinen. Et enää edes piristy tekemisistäni ja sanomisistani, niin kuin ennen.”
Remus huokaisi jälleen. Veti syvään henkeä ja… mutta ei sitä tullut vieläkään.
“Älä viitsi -”
“KUULE! Nyt kerrot mikä sinulla on ennen kuin hermostun, en kestä nähdä sinua tuollaisena! Minähän olen sanonut, että sinun hyvinvointisi on minulle tärkeintä, mitä sinä et siinä ymmärrä?!”
Remus säikähti hieman Siriuksen huutoa, mutta onneksi Rohkelikon oleskeluhuone oli melko tyhjä, joten nolostukselta hän välttyi (ei tosin täysin, koska olihan siellä muutamia kolmosluokkalaisia sekä viidesluokkalaisia).
“Voi elämä… Minä rakastan sinua, Sirius Musta. R-A-K-A-S-T-A-N. Ja koska en ole uskaltanut kertoa sinulle, sen takia etten pilaa ystävyyttämme, siksi olen ollut sellainen kuin olen! Oletko nyt tyytyväinen?!”, Remus huudahti takaisin ja purskahti itkuun. Hän lysähti istumaan nojatuoliin ja hautasi kasvonsa käsiinsä. Milloin hänestä oli oikein tullut näin… naismainen?
“Sinä… rakastat… minua…? Remus, miksi et kertonut aikaisemmin. Olet aivan totaalisen hölmö, tiesitkö sen? Hei, lopeta nyt heti paikalla tuo itku“, Sirius vastasi liikuttuneena ja istahti Remuksen nojatuolin käsinojalle. Hän nosti toisen kasvot kohtaamaan omansa ja suuteli hellästi tuota, näykkäisten lopuksi toisen huulia.
“Remus, minäkin rakastan sinua… En vain koskaan uskonut… Olet todella hölmö, kun et kertonut aikaisemmin. Tule tänne, senkin hukkaseni…”, Sirius naurahti hyväntahtoisesti ja kaappasi toisen halaukseen, valuen tämän syliin. Remus oli vielä aivan shokissa suudelmasta ja nyt toinen ilmoitti olevansa myös rakastunut häneen. Lopulta Remus onnistui jopa hymyilemään, kaiken sen halailemisen ja suukottelun lomassa. Nyt hän oli onnellinen.

*
.
2. Sirius on romanttinen

“Remus rakkaani, tämä, tai siis nämä on sinulle.”
Remus katsoi ihmeissään Siriusta, joka ojensi tulipunaisten ruusujen kimppua ja koriste-esinettä, joka esitti halailevia koiraa ja sutta (ainakin Remuksen mielestä) ja joiden alla luki “Rakastan sinua, se oli rakkautta ensi haukahduksella”.
“Sirius, mitä ihmettä -”
“Ei, ei ihmettä, vaan maailman ihanimpia kukkia maailman ihanimmalle poikaystävälle, ja ikuista rakkauttamme todistamaan koriste, jonka voit laittaa yöpöydällesi, jotta silloin, kun nukut omassa sängyssäsikin, niin voit nähdä meidät yhdessä. Tosin, sinähän katselet vain minua.”
Sirius naurahti ja Remuksen kasvoille kohosi vääjäämättä hymy, eikä poika kyllä sitä olisi estellytkään. Sirius oli vain niin ihana kaikkine lahjoineen, ettei Remus koskaan voinut olla hymyilemättä.
“Kiitos, Anturajalka… Nämä ovat kyllä todella näköisiä, oletko oikein teettänyt tämän valokuvillamme?”
“Se on salaisuus, Kuutamo.”
Remus hymähti, otti ruusut ja koristeen käsiinsä, siirsi ruusut vierelleen sänkyyn ja tutki tarkemmin ja lähempää esinettä. Se oli todella näyttävän ja ihanan näköinen pojan mielestä.
“Kiitos, Sirius, se on aivan mahtava, ruusutkin, olet mahdottoman romanttinen ja ihana, en tiedä mitä tekisin ilman sinua ja lahjojasi”, Remus tokaisi, laittoi esineen tarkasti yöpöydälleen ja syöksähti innoissaan Siriuksen kaulaan, suudellen ja halaillen toista.
“Remus, kultaseni, Romanttinen on toinen nimeni”, Sirius tokaisi suudelmien lomasta ja he purskahtivat molemmat nauruun.

*

3. Sirius on rakastava ja uskalias

"Hei Remus", Sirius tokaisi, juostessaan ruskeahiuksisen pojan luokse, joka istui Tylypahkan pihalla, puun juurella lukemassa. Remus ei nostanut edes katsettaan kirjasta. "Hei Sirius."
Tuo mustahiuksinen poika istahti toisen viereen ja vilkaisi kirjaa, jota toinen luki, jolloin Remus sulki kirjan ja laittoi sen piiloon laukkuunsa, joka lojui siististi pojan vierellä.
"Höh", Sirius tokaisi muka pettyneenä, jolloin Remus vilkaisi poikaa kysyvästi. "Kiinnostaako sinua muka oikeasti se, mitä minä luen?"
Sirius pyöritteli nauraen päätään. "Sitähän minäkin. No, etkö sitten kestänyt tuntia pidempää erossa oloa?", Remus tokaisi naurahtaen, jolloin toinen lopetti nauramisen ja väänsi huulensa mutrulle.
"Kuka nyt sinusta voisi olla erossa, Kuutamo?", hän totesi, kosketti Remuksen poskea, jolloin tämä vilkaisi ympärilleen, nähden että ihmiset tuijottelivat ihmeissään heitä.
"En tiedä. Kaikki? Paitsi tietenkin sinä, Anturajalka", hän sitten totesi ja sai Siriuksen murahtamaan leikkisästi. Remus suli yhteen suureen hymyyn siihen paikkaan ja käänsi katseensa Siriukseen. "Remus, minä rakastan sinua, enkä tahtoisi olla erossa sinusta, joten onko meidän pakko teeskennellä ja olla erossa toisistamme? Tahtoisin kaikkien tietävän, että olet minun."
Remus nielaisi äänekkäästi, vilkaisten ympärilleen jälleen kerran, ennen kuin vastasi: "En minäkään tahtoisi olla erossa. Olen jo niin pitkään rakastanut sinua, enkä uskaltanut kertoa... Mutta mitä muutkin -"
Loppuun hän ei kuitenkaan saanut sanottavaansa sanottua, sillä Sirius oli ottanut häntä hellästi kiinni niskasta ja suuteli nyt häntä intohimoisesti.
Ympäriltä kuului monia "Aaww!" -huudahduksia, mutta myös pahempia huudahduksiakin, mutta nuo kaksi toisiaan suutelevaa poikaa eivät kuulleet yhtäkään noista huudoista, sillä heille oli muodostunut hetki, jossa ei ollut ketään muita kuin he kaksi, Remus ja Sirius, ikuisesti.

****************************

A/N: Tässäpä oli sitten se lupailemani toinen osa ;)
Toivottavasti piditte tästä, tämä oli siis sellaista ns. jatkoa edelliselle ficille, jonka osoite löytyy tuolta tämän viestin alusta.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 21:09:24 kirjoittanut Guadaloupe »

dracotin

  • ***
  • Viestejä: 50
Me like!

Muuta en nyt saa päästäni irti...
Niin ja missä se kolmas on? Missämissämissä?

Dracotin kiittää,kumartaa ja vinkuu jatkoa.

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Oi, mahtavaa, tämäkin osa on saanut kommenttia ♥
(Nimimerkillä: NoLife, joka elää kommenteista xD)

Miyako, mukavaa, että olet eksynyt tämänkin lukemaan ^_^
Ja Sirius ja Remus ovat ihania. Ja kuuluvat toisilleen, ainakin niin kauan, kun minä en ole kuvioissa xD  (don't ask)
Söpöjäkin poikulit ovat, todellakin. Se oli muuten "Se oli rakkautta ensi haukahduksella" ;)
Kiitos kaunis jälleen kommentistasi, ne tuntuvat lämmittävän aina mieltä ja sydäntä ♥

dracotin, ihanaa, että sinäkin pidät tästä, niin minäkin xD
Kolmatta ei ole näillä näkymillä tulossa, mutta ehkä, jos saan idean, voisin jonkin eri ficin tällä parituksella luoda ^_^
Kiitos kaunis myös sinulle kommentistasi! Olethan käynyt lukemassa jo ensimmäisen osan?
« Viimeksi muokattu: 16.03.2008 01:49:14 kirjoittanut Enkeliprinsessa »

kirppu-chan

  • ***
  • Viestejä: 13
aww. Tää vaan paranee hetki hetkeltä enemmän!!!<33<33
Aivan ihana!! * silmät pyörii päässä sydäminä

Ihanaa että he sai toisensa lopuks!!!
Mahtavaa!!!


“Remus, kultaseni, Romanttinen on toinen nimeni”, Sirius tokaisi suudelmien lomasta ja he purskahtivat molemmat nauruun.

*

ihana kohta!!! rakastin <33


Hymyile, ja koko maailma pitää sinua idioottina...

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Kiitos, kirppu-chan, oikein paljon kommentistasi.
Se tuotti tähän harmaaseen päivääni pientä valon ja ilon pilkahdusta. Todella mukava, että pidät tästä toisestakin osasta ♥
Ihanaa, että joku vielä lukee tätäkin ja jaksaa kommentoida, kiitosta vielä kerran :)

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Tähän nyt vosi vain korjoittaa jokusen metrin mittaisen "Awww" lauseen (vai onko se lause ollenkaan, kun siinä ei ole verbiä? Hmm... kello on nyt vähän liikaa yön puolella), eikä tarvitsisi mitään muuta sanoakaan.

Niin söpöä, ruusunpunaista ja hattarapinkkiä, siis melkein kaikkea sitä mitä vieroksusn kun lukemaan ruvetaan, muta on sitä minullakin pehmoisia päiviä toisinaan. Sitä pitää söpistella ja siihen Sirre ja Remppa love käy mitä parhaiten. pakko kyllä sanoa noista kolmesta lemppariksi tuo ensimmäinen , sillä se on oikeasti ehkä hurt/comfortin kliseisimpiin (sori, tosi paha sana, mutta en keksinyt mitään muuta) kuuluva sovitus, mutta olin havaitsevinäsi siinä hivenen ironiaakin??? Vai olenko nyt aivan väärässä... jos olen, niin ei se mitään, sillä söpöily on kyllä niin ihanaa.

Kiitos vain, oli kivvaa. ja kello on nyt nin paljon että pitöisi nukua eikä lukea ja kirjoitta. Just, ja minä kun en saa kirjoitettua omiin keskeneräisiin ficceihini silti jatkoa vaan kirjoittelen jotain ihan muuta häröä... njaa. no, kiitos nyt kuitenkin.

jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Huu, ystäväiseni, olet käynyt lukemassa jotain kirjoittamaani! :D
Kiitos oikein paljon kommentistasi jjb <3
Mä en edes tiennyt osaavani kirjoittaa näin pinkkimäistä fluffyhömppää, tällasta siirappista ja kliseistä ihanuutta xD
Mutta kiva, kun tykkäsit, kai olet lukenut sen ykkös osankin?  ???
(Kyllä se ykkös kappale tässä oli vähän tarkotuksella ironinen :D )

Kiitos vielä kerran ihanasta kommentistasi <3

Lout

  • ***
  • Viestejä: 57
En tässä muuta ala sönköttämään kuin 'AWWS <33<3' ja sitten jätän tämän fiksun kommentoimisen jollekin muulle. :)

Lout
All i want is one more day
Its all i need one more day with you

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
*yrittää sönköttää jotain järkevää - näyttä pallo kalalta*

IHANA! IHANA! IHANA! IHANA! Ei tästä voi muuta sanoo ;D

Lainaus
  “Ei minua mikään vaivaa, kaikki on hyvin ja ei ole mitään ymmärrettävää tai selitettävää.”
Mutta Siriuspa ei uskonut ja Remuksen huokaillessa vastasikin, korottaen ääntään “Perhana, Remus! Olen minä huomannut, kuinka allapäin olet aina, sanoisit mikä sinua vaivaa! En kestä nähdä parhainta ystävääni tuollaisena… Olet aina niin surkean näköinen. Et enää edes piristy tekemisistäni ja sanomisistani, niin kuin ennen.”
Remus huokaisi jälleen. Veti syvään henkeä ja… mutta ei sitä tullut vieläkään.
“Älä viitsi -”
KUULE! Nyt kerrot mikä sinulla on ennen kuin hermostun, en kestä nähdä sinua tuollaisena! Minähän olen sanonut, että sinun hyvinvointisi on minulle tärkeintä, mitä sinä et siinä ymmärrä?!”
Remus säikähti hieman Siriuksen huutoa, mutta onneksi Rohkelikon oleskeluhuone oli melko tyhjä, joten nolostukselta hän välttyi (ei tosin täysin, koska olihan siellä muutamia kolmosluokkalaisia sekä viidesluokkalaisia).
“Voi elämä… Minä rakastan sinua, Sirius Musta. R-A-K-A-S-T-A-N. Ja koska en ole uskaltanut kertoa sinulle, sen takia etten pilaa ystävyyttämme, siksi olen ollut sellainen kuin olen! Oletko nyt tyytyväinen?!”, Remus huudahti takaisin ja purskahti itkuun. Hän lysähti istumaan nojatuoliin ja hautasi kasvonsa käsiinsä. Milloin hänestä oli oikein tullut näin… naismainen?
“Sinä… rakastat… minua…? Remus, miksi et kertonut aikaisemmin. Olet aivan totaalisen hölmö, tiesitkö sen? Hei, lopeta nyt heti paikalla tuo itku“, Sirius vastasi liikuttuneena ja istahti Remuksen nojatuolin käsinojalle. Hän nosti toisen kasvot kohtaamaan omansa ja suuteli hellästi tuota, näykkäisten lopuksi toisen huulia.
“Remus, minäkin rakastan sinua… En vain koskaan uskonut… Olet todella hölmö, kun et kertonut aikaisemmin. Tule tänne, senkin hukkaseni…”, Sirius naurahti hyväntahtoisesti ja kaappasi toisen halaukseen, valuen tämän syliin. Remus oli vielä aivan shokissa suudelmasta ja nyt toinen ilmoitti olevansa myös rakastunut häneen. Lopulta Remus onnistui jopa hymyilemään, kaiken sen halailemisen ja suukottelun lomassa. Nyt hän oli onnellinen.
 
NIIIIIIIINNN IHANAAAAAAA

TÄÄ FICCI OLI NIIN IHANA, SULONEN JA SÖPÖ, ETTÄ MÄ EN ENÄÄN KESTÄ. MÄ VOISIN POMPPII YMPÄRIINSÄ KU VIETERI. MÄ RAKASTAN TÄTÄ!!!!!
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

September

  • ***
  • Viestejä: 50
    • tumblr
Lainaus
“Rakastan sinua, se oli rakkautta ensi haukahduksella”.
Ihanan romanttista. :') Ihana fikki, mielestäni parempi kuin se eka, mutta ei sillä, molemmat on tosi suloisia. Tykkään! :) Odottelen kolmosta.

Ja ei kai tässä muuta kuin:
Lainaus
...Remus ja Sirius, ikuisesti.

romance91

  • ***
  • Viestejä: 161
Vs: Rakastan sinua, ystäväni… (osa 2) // fluffy, oneshot, G
« Vastaus #10 : 04.02.2009 16:53:33 »
aivan ihana! ;D
ei tässä voi muuta sanoa kuin että ihana.suloinen....AWW! :D
suosiolla jätän fiksun kommentoimisen muille. :D
-romcu-

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Vs: Rakastan sinua, ystäväni… (osa 2) // fluffy, oneshot, G
« Vastaus #11 : 21.02.2009 23:40:15 »
Voi ei, en ole kiitellyt teitä ihanuuksia :D

Kelmikiti, kiitos senkin awittelija <3
Hyvä, että pidit ^^

Lout, ihanaa että siekin pidit <3

NeitiMusta, voi ei, älä nyt sentään sekoa <3
Kiitos oikein paljon suuremman hymyn aiheuttaneesta kommentistasi, mukava, että joku pitää noin paljon jostakin mun ficceroisesta <3

September, kiitoksia myös siulle, kolmatta ei valitettavasti näillä näkymin ole tulossa, ellen sekoa :D
Mutta ehkä yritän saada jotakin samankaltaista vielä jossain vaiheessa aikaiseksi, ompahan kuitenkin kyseinen pari niin ihana <3

romance91, lisää ihania awittelijoita, kiitos siullekin <3

OOTTE KAIKKI IHANIA JA LUTUSIA <3
Kiitos oikein paljon mieltä lämmittävistä kommenteista! Saitte mun päivän entistä paremmaksi. (Vaikka yöhän nyt jo on ;D )

Lozku

  • ***
  • Viestejä: 466
Vs: Rakastan sinua, ystäväni… (osa 2)
« Vastaus #12 : 22.02.2009 01:28:32 »
IHANAA! Jep, en ole Aww-ihmisiä. :D

Ensiksikin, tekisi mieli lainata koko teksti, koska tämä on vain niin käsittämättömän loistava. Mutta, mutta sitähän minä en tee, koska se olisi ilkeää. :) Kuitenkin, lainaan pari kohtaa...


“Remus, minäkin rakastan sinua… En vain koskaan uskonut… Olet todella hölmö, kun et kertonut aikaisemmin. Tule tänne, senkin hukkaseni…”, Sirius naurahti hyväntahtoisesti ja kaappasi toisen halaukseen, valuen tämän syliin.

Nauroin, pakko myöntää. 'Senkin hukkaseni' kohta oli ihan liikaa minulle tähän aikaan :D

Seuraavan kerran nauroin siinä kohdassa minkä kaikki ovatkin jo lainanneet. :D Toivottavasti tiedät mitä tarkoitan. . : )

Loppuen lopuksi ficci oli ihana, ja hauska ja kaikkea muuta mukavaa :D Tykkäsin tästä enempi kuin 1. osasta, joka ei myöskään huono ollut, missään nimessä.. Vaikka karkasinkin kommentoimatta. :)

Okei, karkaan nyt vielä kun mietit että mihin ne rakentavat jäi.. Joten thanks, ihana oli :)
~ehjimmät meistä on tehty sirpaleista~

Kovin helppoa on vajota hetkiin
joissa tunne on valhetta
sielusi kadotat vain öisiin retkiin
syntyy syviä haavoja
Sano sana ja tiedät mä tuun vastaan
ole rauhassa vielä mä sua seuraan

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Vs: Rakastan sinua, ystäväni… (osa 2)
« Vastaus #13 : 22.02.2009 20:47:41 »
Tämäkin oli hyvä, mutta pidin enemmän siitä edellisestä. En tiedä, tää on ehkä vähän liian söpöilyä miulle. :'D Mutta joo, tykkäsin kuitenkin. En vaan niin paljon kuin edellisestä. :)
I've got blisters on my fingers!

Pörrö

  • Seikkailija
  • ***
  • Viestejä: 44
Vs: Rakastan sinua, ystäväni… (osa 2)
« Vastaus #14 : 23.02.2009 17:44:15 »
Voivoi <3 Tykkäilin näistä molemmista todella paljon. Kepeää luettavaa ja omiaan piristämään hieman alakuloisesti alkanutta päivää.

Lainaus
“Sinä… rakastat… minua…? Remus, miksi et kertonut aikaisemmin. Olet aivan totaalisen hölmö, tiesitkö sen? Hei, lopeta nyt heti paikalla tuo itku“, Sirius vastasi liikuttuneena ja istahti Remuksen nojatuolin käsinojalle. Hän nosti toisen kasvot kohtaamaan omansa ja suuteli hellästi tuota, näykkäisten lopuksi toisen huulia.
Ehdottomasti lempikohtani. Sirius on niin suloinen <3

Rakentava jäi junan alle.

Pörrö kiittää ja katoaa.
Toisinaan elämä potkii, mutta ainahan voimme potkia takaisin!

NAPS